Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia XZ Premium - tükör által homályosan
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Asus ROG Phone 9 Pro - erős kezdés az Elite ligában
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Aktív témák
-
sanyixXx
senior tag
van átalakító, jaja. úgy kell ráhúzni a villára, mint a mentes stucnit, csak nem stucni a vége, hanem egy kiálló tönk, amire az ahead-es stucnit húzod.
de azt nem tudom, hogy hol kapni. ilyeneket a bbb gyárt sztem meg talán a B+jahogy a korm. csapágy volt a kérdés... akkor ott a válasz fent
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
tr00p3r
addikt
jó reggelt kollegák!
1. a logitech headset új ára kerek 5K!
tegnap voltam egy 50 km-es edzőkörön a körnéyken. sajnos nem sikerült túl jól, mert sokat telefonáltam és az a teljesítményemre nem volt túl jó hatással. a lényeg, hogy kristálytisztán hallottuk egymást a hívófélel.2. gondban vagyok. a Judy XC Air villám kopog. lassan már a járdáról lejövet is. hegyet nem sokat látott, de nem is egy mai gyerek. mondjatok nekem valami tényleg megbízható szervízt, ahol korrekt áron megnézik mi a baja és meg is csinálják. most egyáltalán nem fér bele egy új teló!
-
Bikeman
aktív tag
válasz tr00p3r #4056 üzenetére
Itt érdemes Rock Shox telókat szervizeltetni, keresd Simó Ferencet, ő a teló-mágus. Előtte egy telefont megér, hogy bennt van-e a Fecó (hogy neki tudd elmondani egyből a gondot a villával), meg hogy el tudja-e vállani (mennyi a melója, stb).
Az én Judymba olyan szimmeringet rakott (mert most januárban, 6,5 év után érett meg a cserére ), hogy tényleg jobb, mint újkorában, mert 0 km-es korában kotyogott egy kicsit, most semmit....
-
Makaveli
senior tag
Igazából nagyon szeretnék bringázni, csak nincs rá időm, túl sokat kell tanulnom, lehet, hogy a mostanit eladom és veszek ilyen kiskerekűt, mi az, ja igen BMX-et, de ilyen jobbat . Mert most Konám van de csak egy-két évig használtam, mostmá sokat kell tanulni... Szal lehet, hogy eladom...
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
Ariadne
őstag
Hali!
Cross bringám után megérett az idő, hogy év vége felé valódi montim legyen, most tervezgetek. Habozok, hogy vegyek egy Magellan Pyxis Team vázat közepes felszereltséggel, egy-két év alatt felfejlesszem nagyon jóra, és utána vegyek bele fully vázat, vagy pedig rögtön össztelóssal kezdjek, amit igazán szeretnék.
Kedvencem egy Kona Kikapu lenne, de a komplett bringáknak borzasztó a felszereltsége, néztem még ezt a Meridát is [link], ami szintén harmatgyenge a vázon kívül, de kb. ebben kimerült eddig a nekem tetsző vázak listája. Olyan 250-ből szeretném kihozni úgy, hogy tudom, hogy ez áldozatokat igényel. Egyelőre a jó váz a lényeg valami pop lockos Rock Shox telóval, meg dual control fékváltókarok (ezt szeretem ), viszont tárcsafékre pl. nem hajtok egyelőre. Tkp a Kikapu 2008-as utódja, a Four is tetszik, de nem tudom, mennyibe fog fájni nálunk egy ilyen [link], ha majd kapható lesz...
Tudtok tanácsot adni esetleg pro vagy kontra, honnan érdemes nekikezdeni? XC felhasználásra kell, ez biztos, nem versenyzek (max később hobbiból pár maraton ), ezért nem kell semmi könnyű meg karbon cucc, lényeg a tartósság. Ja, és garancia mániákus vagyok, szóval korrekt helyi ügyintézésű márkára vágyom. Ha tudtok adni pár hasznos tanácsot, megköszönöm.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #4062 üzenetére
Merre jársz te hogy XC-re össztelós kell? Szerintem nem nagyon éri meg cipelni azt a plusz 1-2 kilót, a 100k-s árkülönbözetröl nem is beszélve. Ha össztelós XC gép akkor a személys kedvencem [ez], Sram X-9 váltószett, [Stylo Team] mert egyszerűen gyönyörű , Rock Shox SID vagy Reba villa... Aszem kicsit elkanyarodtam a kérdéstöl. Szerintem az a legjobb ha Pyxis Team-re építkezel, de jó cuccokkal, olyan villát választasz aminek szabályozható a rugóútja, így később egy össztelósraváltásnál csak a vázat és a nyeregcsövet kell cserélni.
Össztelósnak szerintem annyi előnye van csak hogy felfeléken nem pattog a hátsókerék, lefelé inkább technika kell. -
Ariadne
őstag
Hmm, az a váz az egyik titkos favoritom, pssszt. Össztelósat egyszerűen kényelmi okokból gondoltam, épp azért, mert hobbiszinten nem számít a plusz pár kiló, viszont akik körülöttem össztelósat vettek, mind oda meg vissza voltak attól, milyen kényelmes is. Kedvesem is össztelóssal nyomul, és nem adná semmiért (de olyat nem akarok, a márka szervizháttere nem túl jó). Viszont nekem nem egy meglévő montiban kell vázat cserélnem, hanem egy egész bringát kell összehoznom, és most nehéz a döntés, honnan is kezdjem. (Illetve nem egészen, egy LX hátsó váltó már itt hever az asztalon. )
Épp nemrég jártunk olyan utakon a Zemplénben, ami alapján tényleg megértettem, mi is az a technikás lejtő. A vaddisznótúrásos, ázott porhanyós ösvény, hullott levelekkel befedve, néhol öklömnyi kövekkel, gyökerekkel, és igen rendes lejtéssel például határozottan az volt. Na ahhoz még fel kell nőnöm bringázásilag.
Egyébként az össztelós összeférhető a V fékkel vagy ahhoz azért már célszerű tárcsaféket beszerezni?
És köszönöm...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
xcbiker
addikt
ha valakit érdekel esetleg....[link]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #4064 üzenetére
Össztelósok közül csak kevésen van V-fék tüske és a legtöbb gyáró úgy van vele hogy ha valaki 150-200k-ért vesz vázat nem sajnál 10-15k-t tárcsafékre, vagy a nagy csörtetés után meg is akar állni. A kedvesed kicsit lsuta, tul sokat ül a nyeregben Ha az ember nem a nyegen ül a lejtőn hanem kicsit megemelkedik (a lábát berogyasztva) és hátratolja a fenekét, nyer 3-4cm rugóutat a saját lábábol és nem lesz olyan érzése mint ha át akarna repülni a kormány fölött. Ahová már tényleg elkel az össztelós váz oda hobbi montis be nem teszi a lábát
A Zemplénbe én is megfordulok nagyritkán, kellemes kis terep, voltam már fent merevvillával is (csak 2 centit görbült meg a nap végére), egy haverom össztelóssal jön néha, egyik gépe 8-8 centit mozog azthiszem, a másik 20-20-at mozog. A nagyobb gépével sem tud sokkal gyorsabban menni lefelé mint én merevvázzal és 10cm rugóúttal, hála a csodás nyomvájúknak
Merre jártatok a Zemplénben? -
zoo8800
veterán
Ma találtam a bringás topicot a fórumon. Barátnő topic nincs a PHn???
Szerintetek nagyon hülyén állna duplavállas villa egy 2002-es PolarX-ben?rip and tear, until it is done
-
Ariadne
őstag
Ehh, erre nem is gondoltam, persze, a V fék tüske. Hmm... Akkor lehet mégiscsak merevvázassal kellene indítani, mert nem akarózik tárcsafékre átszokni, félek pár kormányon átlendülésbe kerülne. Lejtőn úgy szoktam menni én is, ahogy írtad, meg az embör is, ő tanított rá még régebben , sőőőt aszfaltoson egészen lelapulva szoktunk zúzni lefelé, ahogy illik, juhéj!
Sátoraljaújhely - Széphalom - Pálháza - Kőkapu - Z- (asszem) - S- Telkibánya - onnan vissza S.újhely. Csak 70 km volt, utólag nézve jó lett volna Füzér felé elmenni, kedvesem szerint nagyon brutál. Dúlni fog a kerósturizmus arrafelé, készülnek rá. Olyan 3 méter széles keróutat építettek S.újhelytől egyelőre Mikóházáig, amit csak a Fertő tó körül láttam az osztrákoknál, szuper! Állítólag Kékedig megépítik, lesz honnan rámenni az erdei jelzésekre. Meg az újhelyi Magas-hegyet is megmásztuk, az még nem is volt gond, de utána valami elvetemült vadcsapáson mentünk fel meg le, huhh, az volt a vaddisznótúrásos tankcsapdás rész. Hát bátorságban meg erőben is bőven van fejlődnivalóm... Ja, és lévén cross bringám van, elöl 28-as a legkisebb tányér és 28"-as kerekeim vannak, de persze ez nem mentség.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zoo8800
veterán
válasz Ariadne #4064 üzenetére
Tárcsafék minden bicóra kell. Nekem 2 bicóm is van, egy V-fékes XC gép és egy zúzósabb PolarX. Ez se nem street, se nem dirtgép, amolyan mindenre jó vadulós. Amikor átülök a V-fékes XC gépre az az érzésem, hogy nincs rajta fék. Pedig meg lehet vele állni. Ma egy olcsóbb olajos alig drágább egy jobb v-féknél.
rip and tear, until it is done
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #4069 üzenetére
Nem kell félni a tárcsátol nem bánt az, csak át kell szokni a 2-3 ujjal tépésröl az egyujjal finom húzásra Sokkal jobban adagolható egy tácsafék, arrol nem is beszélve hogy hóban, fagyban, sárban is fog. Egy bowdenes bőven elég lenne neked pl.Avid BB5-ös, az olajosakat nem preferálom, mert otthon nem olyan könnyű karbantartani és egy jobb olajos 2-3szor annyiba kerül mint egy bowdenes.
Mi a Zemplén Maraton [közép]közép távot szoktuk megtenni ha fentvagyunk, feltéve ha nem tévedül el, ami igen gyakran előfordul. Két kép hátha mégjobban meghozza a kedved a montizáshoz esett fent némi zúzottkő [ezzel] a bringával küzdök a hegy és a sár ellen
28"-as kerék szerintem kimondottan jó terepen, a szántásba traktornyomban is fixizek néha (ha a nagygép éppen nem működőképes), sokkal könyebben gördül át mindenen.zoo8800
Nem állna hülyén, ha van egy 10centis duplavállasod nem ismerem pontosan a váz geometriáját, de rágebben nem volt divat a nagyrugóút, aszem abba a vázba 80-100mm elég. -
don pardon
aktív tag
válasz Pinya007 #4044 üzenetére
Hello!
A kettő között vacilálok. Holnap fogom megnézni a crater-t ha minden jó megy.
Crater: [link]
Hydra: [link]Még egy olyan kérdésem lenne, hogy van köztetek olyan, aki "maszk"-kal biciklizik? Mármint ilyen légszűrősre gondolok ami kiszűri a sok szmogot. Ilyenen is gondolkozom, mert kitágult tüdővel nem annyira egészséges a szmogot belélegezni, szerintem. Szóval akinek van ilyen vagy akinek nincs, erről is mondjatok véleményt légyszi.
Köszönöm nagy tisztelettelHa 5 perc múlva nem jövök vissza, várjanak tovább! - by Ace Ventura
-
Ariadne
őstag
Épp attól tartok a tárcsaféknél, hogy esetleg nem lehet olyan fokozatosan fékezni vele, ahogy V fékkel, pl. nem hagyja csak éppen egy kicsit ráfékezni. Nálam ráadásul "ABS" is van elöl, kis házban egy rugó, amitől még puhábban fékez, viszont egyszer sem estem eddig át a kormányon... (kopp-kopp) Párom gépével tapasztalat, hogy a Hayes Sole-t elég sűrűn állítgatni kell, sokat szenved vele, és ez engem elriaszt, V féknél ez mégiscsak könnyebb. A vízben sárban jó fogás viszont ül, abban tényleg verhetetlen. Hmm, lehet mégiscsak megpróbálok felkászálódni párom 21,5-es bringájára, és megpróbálni a tárcsaféket meg az össztelót. Nem lesz egyszerű.
Képekről: az első képen látható dagonyához hasonlóban jártunk hétvégén, csak az meredeken emelkedett. Toltam, arra azért nem elég a 42-622-es Land Cruiser, és én sem... A második pedig a Hármashatárhegyről levezető jelzetlen útra emlékeztet, amit csak "köves borzalomnak" szoktam nevezni, ott nem ilyen élesek a kövek, de hát finoman szólva is technikás terep, ez meg pláne. Szép a jószág is, bár a sár alatt a vázon túl nem sok látszik, de hát végülis ez az XC.
Ha már tárcsafék, házilag megoldható az olajos tárcsafék légtelenítése (cuccot lehet kapni hozzá, azt tudom), vagy érdemes szervizre bízni?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zoo8800
veterán
válasz Ariadne #4073 üzenetére
Hidd el, 2 perc alatt fogod megszokni a discet. Én a Shimanot ajánlom, a BR-M 535-t. Ez nem harap annyira, mint pl az Avid Juicy 5: amit én próbáltam, az egyből blokkolt, amolyan "botot a küllők közé" fékérzés. Ég és föld a külömbség a Shájmanó és az Avid közt. Center lockos kis tárcsával soha nem fog ciceregni, fejre is csak két ujjal állsz majd.
Egész jó árban vannak a Merida XC Missioniok fullyban. Azokat már nézted?
[link]rip and tear, until it is done
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #4073 üzenetére
Hayes Sole... olcsú húsnak híg a leve, annka az árábol egy jobb bowdenes jönne ki csak. Ha olajos tácsa Avid Juicy 5 és fölötte. A tácsa sokkal szebben adagolahtó mint a V-fék, de talán egy leheletnyivel gyengébb (BB5-el és párhuzamos XT-vel próbáltam, az XT-vel simán lehet repülni).
Cuccokat lehet kapni a a fékhez, de akkor kell egy adag szerszám is, plusz ha valami kis tömítés véletlenül elszakad, vagy csak tönkremegy, lehet rá várni heteket ha egyáltalán tudnak hozni. -
Ariadne
őstag
válasz zoo8800 #4074 üzenetére
Hoppá, vázat külön nem is néztem Meridát. Az AM-ek felépítése tetszik, valahogy stabilabbnak érzem, hogy nem olyan "felemás", mint a Mission. Tudom, a Speci Epic is ilyen "oldaltelós" megoldás, de idegenkedem a gondolattól, hogy mégiscsak oldalt húzza a váz anyagát éveken át, mennyire bírja vajon.
Az 535 tényleg nem tűnik rossznak, a sima Deore szint nekem jó teljesen, ráadásul úgy látom, kétdugattyús, vagyis nem hajlítja úgy a tárcsát, mint az egydugattyús Hayes Sole.
Mindig eszembe jut új kérdés... Néztem, milyen anyagból vannak vázak, és láttam, hogy a régebbiek 6061-es aluból, az újabbak 7005-ösből, plusz van scandium meg kinesis cső is. Gyakorlatban a súlyon kívül mennyi jelentősége van ennek? Némelyik jobban törik a többinél? Ha súlyban rendben van a váz, akkor lehet mindegy, milyen az anyaga?
Jancsi: Hát igen, ilyen kategóriára tervezi épp az embör lecserélni a Solét, gyárilag volt vele szerelve a bringa, kipróbálta, nem jó. Csak frászt kaptam az összegektől, amibe az új kerül.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
zoo8800
veterán
válasz Ariadne #4076 üzenetére
Szerintem a "milyen anyagból van" kérdés felejtős, ha nem gyilkolod, 30-40000 km-t kibír majd terepen. Három év a gari. Sokkal idegesítőbb lesz majd a csapágyak nyekergése egy idő után. Merthogy nem lesz örökké csendes, nyekeregni fog minden egyes tekerésnél. Pl Kona Coilernél jött elő nemrég amit láttam. Távolról is idegesít, és ha nem szabvány 6XXX csapágy van a vázban,akkor szinte lehetetlen vagy drága lesz a csere--> jó sok MP3-t vigyél az útra.
rip and tear, until it is done
-
Pinya007
aktív tag
válasz don pardon #4072 üzenetére
Hali!
Crater-t választanám, mert alu vázas, persze állapotától is függ!
Maszk ügyben nem tudok mit mondani, én a friss levegőn járom erdei utakat.Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #4076 üzenetére
GIANT Trance-re még nem hallottam rossz szót senkitöl csak az ára húzós kicsit
Az egydugatyús féktöl sem kell félni ha jól be van álíltva csak tiezd mm-eket hajlít a tárcsán. Ha mindenáron Shimano féket akarsz akkor LX avgy XT szinten keresgélj, de inkább nézd meg az Avid-okat.
A váz anyaga majdnem mindegy, nem használdo tul agresszíven és mire kifáradna addigra már úgy is lecseréled. Valaki a 7005-re valaki a 6061-esre esküszik, szerintem a megfelelő hőkezeléssel mind a kettőböl jó vázat lehet csinálni.
Szerintem találd ki hogy mennyit akarsz maximum költeni a bringára és úgy egyszerúbb lesz összeállítani hogy mi lenne a legjobb megoldás, egy komoly össztelós már elég húzós árban.
-
Jancsi
aktív tag
zoo8800
Nem azért ciripel néhány fék mert 6 csavaros a tárcsája, hanem mert lehet a tárcsában valami hullám vagy ferdén áll/lötyög a pofa.don pardon
A Crater jobbnak tűnik, de mindenbizonnyal egy 14-16 éves kissrác használta ugrabugrálni. Nincs rajta első fék, sem váltó, de még nagytányér sem, a nyereg tuti csere, a nyeregcső is, vagy 10-15k-t rá kell költeni hogy monti legyen belöle.Bocs a két hsz.-ért de el kellett mennem a géptöl
-
bmx powa
tag
ha egy szép régi acélvázad van acélvillával a fixihez akkor ne cseszd el egy csillivilli A-head-es stucnival! előre is köszi
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
bmx powa
tag
válasz sanyixXx #4084 üzenetére
vagy ITM, vagy CINELLI pl. tehát egy normális országúti stucni. nekem is a-head-es van, de nekem a vázam is meg a karbonvillám is olyan...
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
Ariadne
őstag
Ó, és még szép is, sőőőt V fék tüske is van rajta... Csak az az alsócsőbe fúrt lyuk, amiben a rugóstag van, hát, az nagyon faramuci megoldás nekem, láttam már ilyet élőben.
Egyelőre 250-ben gondolkodom, de még így is necces, hogy feltétlenül kompromisszum nélküli jó váz legyen benne meg kormányról lockolható nemmanitou teló meg dual control fékváltókarok. Extra igények, de megszoktam a jót a mostani jószágon. A többi cuccban viszont meg kell alkudnom rendesen, ez biztos, aztán majd szép sorban cserélem őket. Legalább Deore szintű cuccokkal számolva építve tuti nem jön ki, viszont reménykedem, hátha lehet olyat, hogy mondjuk Magellan Serpens vagy Crux felszereltséggel veszek vázat, úgy akár össze is jöhet a dolog.
Köszönöm a sok segítséget egyébként.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sanyixXx
senior tag
válasz Ariadne #4088 üzenetére
nem kell ám feltétlenül új mindenből...bikemagon kapni rengeteg jó cuccot, alig használtan fillérekért...
most is van épp xt dual control fékváltókar 20 körül, ha jól emlékszem.
deorénél pedig neked nem nagyon kell jobb, mert nemigazán használod ki. hobbi szinten az bőven elég. jobbat csak akkor, ha nagyon jó áron van.
én filléreztem a bringán, ennek örömére fél évig épült. ez mondjuk nem baj, ha nem vagy türelmetlen.
minden esetre alaposan szét kell nézni. meg most ugye a szezonvégi akciók is beindulnakRumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Ariadne
őstag
válasz sanyixXx #4089 üzenetére
Már vadászom is. Sokan nem kedvelik a fékváltókart, lecserélik hagyományosra, ez nekem jól jön. Pedig milyen praktikus! Egy kis pöccintéssel működik, egyszerű és pontos, nálam nagyon bevált, szerintem csak szokás kérdése.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
bmx powa
tag
válasz sanyixXx #4086 üzenetére
ha tudnád hogy milyen áron szereztem meg, akkor meg csóró cigány lennék
2006-os Merida Road 880 , de nem a gyári kék aluvillával hanem egy specialized karbonvillával. richey logic stucnival, egy truvativ négyszöges monoblokkal és egy b+ nyeregcsővel együtt 35k. de most jut eszembe hogy ugyanúgy ezértis zsidó vagyok mert keveset fizettem érte (mellesleg semmi gond, velem lehet ilyenekkel viccelődni, absszolút nem veszem magamra, ugyanis nincs alapja. amúgy félig kubai vagyok )"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
djtoomi
addikt
Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #4088 üzenetére
Szerintem gondolkozz inkább merevvázban. Mit takar nálad a "kompromisszum nélküli jó váz" merevböl a komolyabb XC vázak amit nézegettél inkább elfekvős keményen felfelémászós bringák alapjai szoktak lenni. Szerintem Deore szintnél magasabban gondolkodj, igaz Deore rendszerem nem volt, de szinte az összes haver mással jár, többnyire Sram X-9-el vagy 7-el, néhányan régebbi XT-vel, a Deore az a szint amitöl felfelé már vannak rendes monti alkatrészek alatta meg inkább csak túra, voltam a zemplénben Alivio-val is, hátul váltott is rendesen csak elöl makacskodott. Ha az ember kiad már ennyi pénzt bringára ne adja alább mint X-7 (ezt csak utólag szúrom be, eredetileg X-9-et írtam csak a Sram átcimkézte, már X-7, de az eredeti árán) vagy XT, abban biztos nem fog csalódni.
Olcsóbb össztelósvázra még ötlet MALI WAR HORSE nem csúcskategria, de szerintem az az ára ellensúlyozza.
Egy kis lsita amit érdemes feltenni a bringára:
váltókar, csak azért X-7 mert én tavaj ilyet vettem még X-9 néven14k
h váltó13k
e váltó7,5k
fogaskoszorú8,2k
lánc5,2k
hajtómű40k
Keréknek:
h agy13k
e agy, csak azért más mint az első mert olcsó7k
felni9k
küllők fűzés kb 15k[http://ebike.hu/termekek/fek/mech-tarcsafek/763]egy pár fék[/L]32k
vagy
V-fék12k
fékkar10k
villa60k
kormány és stucni valami egyszerűbb 10k
kormánycsapágy 5k
ár gumi 10k
nyereg nyeregcső még 10-15k
Összesen már jóval tulvan a kereten, de ezekben az alkatrészekben nem nagyon lehet csalódni.
Ezek voltak a jó alkatrészek, msot jobben a nagyon jó ár/érétk arányúak:
hajtómű maszív, de még sem tul nehéz11k
Igazábol hirtelen más nem is nagyon jut eszembe, a BikePositive cuccok aránylag jók, sokat lehet spórolni árban az ő kiegészítőikkel. Agyakbol csak iparisat vegyél. Telót mostanában szerintem semmi használhatót nem adtak ki, a többség vagy baromi nehéz, vagy levegős, vagy drága. Alád elég lenne egy Sid is használtan néha pofátlanul olcsón adják őket.
Komplett bringábol a Crux Sram X9 Disc 2007 néz ki használhetónak, de ez is inkább már XC, nem tudom mennyire jön be neked az egyenes kormány és a lefőn a kormány fölött most rögtön átesek érzés. A villa benne több mint két kiló és a hajtómű is egy kiló fölött van, a felnik sem éppen XC-sek, ezeken simán le lehetne faragni 1-1,2 kilót. Őszinténszolva ha magadnak állítassz össze bringát könyebb és kényelmesebb és olcsóbb lehet. -
kiszu
senior tag
Nem kell egy poplock karos Rock Shox Tora 302?
2 hónapos -
TuTa86
tag
Sziasztok!Megtudjátok mondani, h az első teleszkóp csere az kb. menyibe fog fájni nekem?
Jótündér, a kívánság az kívánság! Hajolj csak szépen előre!
-
Aktív témák
Hirdetés
- MárkaLánc
- Láncfűrész topik
- Ukrajnai háború
- Szólánc.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest