Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
őstag
válasz Imilenni #15185 üzenetére
Szia!
Én 0 motoros tapasztalattal tettem le A korlátlant (B jogsi akkor 3 éve volt meg kb.), nem éreztem hátrányát, hogy egyből ezt tettem le, az utána jövő "Milyen motort vegyek?" kérdés a lényeges, nem szabad egyből egy vadállat gépre ráülni, mert csak elveszi a kedvedet a motorozástól és neadjisten még balesetet is szenvedhetsz egy nem megfelelően megválasztott motorral.
Én példám: Vizsgázni egy 600 ccm 100 LE-es motorral vizsgáztam (Honda Hornet 600) és mégis egy 500 ccm 50 LE-s motort hajtok már 3 éve (Kawasaki ER-5), már ~6000 km-t mentem vele és csak mostanában gondolkodtam, hogy egy erősebb motorra szívesen átülnék.
Egy szóval: fokozatosság.
A képzés során is megvolt ez, először egy 125-ös motorra ültetett fel az oktató, majd amikor látta, hogy jól kezelem, akkor mentünk feljebb szépen fokozatosan, a végén már a fent említett vizsgamotorral mentem.
Ha van még kérdésed, írd meg nyugodtan, és ne félj, vágj bele nyugodtan az A kategóriába, ha úgy érzed"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen