- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyberpunk
félisten
válasz blokad #86455 üzenetére
Statisztikailag melyik esetben van több baj? Én nem védem egyiket sem, de furcsállom ezt a lassúhajtást előrántani itt, mikkor egyértelmű, hogy a gyorshajtásnak is köze volt a fenti esethez. Kicsit védelmező jellegűnek tűnik ez nekem most itt.
[ Szerkesztve ]
Hope was the right choice, and it always will be.
-
-
madgie
titán
válasz Cyberpunk #86457 üzenetére
Egyértelmű? Szerintem nem feltétlenül. Nem voltál ott, nem láttad, nem tudsz semmit az ügyről... pont te szoktál papolni arról, hogy ne diszkrimináljunk. Hát te se tedd.
Főleg ne ebben a témában.
-
blokad
senior tag
válasz b4zsi- #86460 üzenetére
nem tudom, közlekedtünk már 160-170-nel autópályán és, ha az ember kellően körültekintő és az autó is olyan, akkor ott nem igazán az szerintem. Főúton pedig környezeti viszonyokhoz képest értendően a 120 sem sok, nyilván ehhez is kell az időjárás, a megfelelő útviszony és egy rendben levő autó. Szerintem.
-
gyuromoj
veterán
válasz #51177472 #86369 üzenetére
Nekem is sikerült vennem egyet, de sajnos nem jön be. Kb. 10 percet használtam, még a fóliákat sem vettem le. Vételár + postáért viheted ha még érdekel.
***
Most hogy mindenki telefonváltós lázban ég, nekem is kezd ezen járni az agyam. Sőt ismét valami "tepsi" felé kellene lépni.
Néztem az LG G3-at. Vélemény, tapasztalat róla valakinek?(#86469) -secret-
Sony-m már volt, így azt most nem szeretnék. Azért gondolkozok a G3-on, mert LG-m még sosem volt.
Aztán lehet maradok a seggemen és majd lecsapok tavasszal egy 6Plus-ra.[ Szerkesztve ]
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
-
Ragnar95
félisten
válasz Cyberpunk #86467 üzenetére
Elég sokat változtat a hitelességeden, hogy van-e saját tapasztalatod vagy csak mások által leírtak/elméleti tudásod alapján mondod azt, amit
Amúgy autópályán szerintem is baromság a sebességkorlátozás, a németeknél sincs semmivel sem több baleset, mivel megfelelő állapotúak az autópályák, az autók és csak az kap jogsit, aki tud is vezetni...
Nincs annál idegesítőbb, mint amikor valaki 100-110-el p*csöl a belső sávban ezzel akadályozva a forgalmat...
Amúgy a 170 autópályán jó körülmények között jó autóval jó sofőrrel nem jelent túl nagy veszélyt, sokkal több baleset van figyelmetlenség miatt.
Az viszont tény,h 2x1 sávos utakon amikor 90 helyett több, mint 130-al mennek, az már veszélyforrás, de ott is főleg azért, mert ilyen sebességnél körültekintés nélkül előznek + nem számítanak a hirtelen kanyarokra.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
nagyúr
válasz gyuromoj #86468 üzenetére
G3-ra akartam váltani G2 után, de még nagyobb tepsit nem akartam (sőt), de amúgy jó telefon. Nemtudom, szoftot javították-e, de laggol, ez látszik sok elyen, bazi nagy felbontás elviszi az erőtöbbletet. Persze,ha hajlandó vagy lecserélni a gyári launchert (sok dolog úgyis marad, tárcsázó, stb), akkor no problem, Nova-val hasít mint a gép, röcc nélkül, ezt többen is tanúsíthatják, sokat olvastam a G3 topikot megjelenéskor.
Apple Watch Ultra eladó: https://shorturl.at/RPJJU
-
#76385920
törölt tag
válasz Ragnar95 #86471 üzenetére
Magyarországon sokkal több baleset lenne ha eltörölnék a seb.korlátot pályán. Az emberek itt egyszerűen nincsenek felkészülve arra, hogy pályán esetleg jöhetnek hátulról jóval nagyobb sebességgel. Nem így szocializálodtak... Nomeg a pályák minősége sem egyforma.
A németeknél ez evidens és figyelnek is rá.
Akárhányszor menetem pályán mindíg van egy-két bögyörő amelyik csak úgy kijön.
-
Xero
nagyúr
válasz Cyberpunk #86450 üzenetére
Marhaság. Mondom ezt úgy, hogy levezettem 10 évet és jó pár száz ezer km-t.
Sajnos az az autó még nem a biztonság miatt épült. Valószínűleg 70-nél sem lett volna semmi esélye.
Integrát nagyon sajnálom. Nagyon sokszor összekülönböztünk ugyan, de pont autós témákban pendültünk nagyon egy húron. Sosem gondoltam volna, hogy pont ő fog az úton ottmaradni.
-
-
Xero
nagyúr
Pályán azért aránylag normális gépekkel találkozom. Akik nem haladnak azok gond nélkül képesek lennének 180+-ra, de mégis úgy érzik, hogy az ő pénzükért joguk van kiugrani az ember elé a belsőbe 90-100-al.
Egyébként a korlátlanság itthon kivitelezhetetlen. A németek agya rá van állva, míg itthon az ilyen 90 huszárok ugyan úgy kiugranak eléd ha 250-el közeledsz mögöttük. Ők jellemzően a tükröt csak dísznek tartják és basznak rá mi van mögöttük.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Bling95 #86482 üzenetére
tudod miért veszélyes?
Mert nincsenek felkészülve rá.
Ha 130 a megengedett a 180 jócskán több. Belenézek a tükörbe, látom messze van, el tudom dönteni, hogy 130-cal kb. mikor ér utól. Na de ha 180-nal jön, akkor biza hamaabb ér oda, na az a veszélyes....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nofi
addikt
válasz Bling95 #86482 üzenetére
Neked lehet, hogy kellemes, de akik tempósan, ugyanakkor betartva a korlátozást mennek (értsd: ~140 km/h) a belső sávban és te levillogod a hazai kétsávos autópályán annak baromi zavaró.
Évekig jártam a szűk kétsávos nulláson, 100-as sebességkorlát mellett is az egyik legveszélyesebb vonal volt. Külsőben folyamatos kamionsor, ha kielőztél akkor jó esetben nem talált fenékbe valami barom aki ott is a "megszokott" autópályás sebességgel akart haladni, csak azért mert M-betű van a 0 előtt...Xbox GT: nozsolt
-
Arcképgyáros
Fura, otthon lett LTE, 30 méterre itt a boltban csak Edge...
-
nofi
addikt
válasz CharlieDrop #86485 üzenetére
Zömmel igen, jogos. A csepeli híd után, Törökbálint felé hosszú egyenes szakaszon 100 volt.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: nozsolt
-
b4zsi-
őstag
válasz Bling95 #86482 üzenetére
Nem azt mondtam magadra veszélyes, hanem másra. Engem aztán nem érdekel ki mennyivel megy, de az igen, hogy sötétben előzöl egy kamiont 130-140-el és már a seggedbe bekapcsolt reflektorral jön az audi, bmw, skoda és annyi ideje nincs, hogy megvárja az előzés végét. Főúton meg neked kell levenned a lábad a gázról és fékezned, mert a szembejövő szarul méri fel az előzést és nagyon fontos mennie és éppen visszatud sorolni az ő helyére. Itt, ha én is 120-130-al mennék akkor cseszhetné.... Azt se értem, hogy sokan nem tartják be a követési távolságot miközben lövése sincs arról, hogy az előtte lévő milyen vezetési stílust képvisel. Valaki kanyarok bejáratáig tolja a gázt és akkor fékez le és nem tudod mikor mit lép. Én például nem fékezgetek, hanem már a kanyar előtt leveszem a gázról a lábamat és simán motorfékkel veszem be a kanyart.
-
Bling95
őstag
forgalom terelés része megint más, másik seggébe rángatni a kormányt és villogni már természetesen balasetveszélyes
de pl M7-esen a 2x3 sávon a belsőben ahol alig van autó vígan el lehet menni 140 fölött is bőven. Persze amikor tele a pálya akkor örül az ember ha a 130-t tudja tartani...
-
madgie
titán
Azért én bármikor odaadnám egy i6-ért
Droidért már nem nagyon, rájöttem, hogy ott sokszor sz@ros a kása (lassított videó csak dísznek van, csomó apó igénytelenebbül néz ki, gitárt sem tudom rádugni, Lightroom mobile sincs... magyarul szoftverben a sok kötöttség ellenére furamód sokkal szabadabbnak, kreatívabbnak érzem magam iOS-en)
-
ittakary
nagyúr
válasz madgie #86497 üzenetére
Neked tényleg iPhone való. Viccet félretéve: ezt szoktad meg, ezen élsz kényelmesen, ezen vannak meg a neked kellő appok...
Én viszont élvezem, hogy nem kell folyton az akksit csekkolgatnom, hogy juj belefér e még 1 óra netezés, vagy akkor már nem érek haza lemerülés nélkül
A rendszer pedig... messze a legjobb android, amivel valaha is találkoztam: messze kiforrottabb, laggmentesebb, mint bármelyik custom ROM amit felraktam az S3-amra. Semmi random lemerülés, semmi fagyás, semmi lagg... Újratöltés kb sosincs, 3GB RAM valami elképesztően megteszi a hatását.. Főleg hogy 5.0-ban már alap lesz az ART, ami szintén nagyot dob a memória menedzsmenten. Sokkal jobb, mint amire számítottam. A kijelző gyönyörű, a tárhely bőséges, a hardver hihetetlenül erős. És mindezt egy használt 2 éves jó állapotú iPhone 5 (vagy egy olcsóbb, rosszabb álapotú 1 éves 5S) áráért? Nincs kérdésem...
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz ittakary #86498 üzenetére
Na igen, az akksi borzasztó az OPO után, azt egy napig nyugodtan tudtam nyúzni, az i5s ma fél egykor délután már töltőért sikított. Sajnos az i6 sem annyival jobb ebben, mint kéne, az i6+ meg kéne a bokámnak, akkora méretben. De amúgy láttad, műrcius óta próbálok droidon élni, volt persze pozitív oldala is bőven, de nagy könnyebbség volt az otthoni körülmények közé visszatérni iPhone-ra (iPad, iPhone, ATV, Mac Mini).
Jut eszembe, ingyenes a Bass Drop, egész jó sample-k vannak benne, én a kiegészítő csomagot is megvettem benne az előbb komoly 89 eurócentért
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest