Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aslan

    aktív tag

    Sziasztok Apple guruk!

    Egy kollégám iPhone SE készülékén - elmondása szerint - egyik pillanatról a másikra kérni kezdte mindenhez az Apple ID jelszót (azt mondta, hogy korábban nem kérte). Nos az a helyzet, hogy teljesen elfelejtette ezt a jelszót. Még rosszabb, hogy annak a mail fióknak a jelszavát is elfelejtette, amire anno regisztrálta az Apple ID-t. (Ergo a jelszó emlékeztető kikérése nem működik).

    Én Androidosként nem igazán vagyok Apple tudor...

    Elmondása szerint ezen is végig ment: [link]

    ... és a Google keresőben kidobott több lehetőséget is megpróbált.

    Én mondtam is neki, hogy ha egyik jelszóra sem emlékszik, az nagy gáz, mert ötletem sincs, ilyenkor mit lehet tenni, de megígértem neki, hogy rákérdezek itt, hátha valaki tud segíteni.

    Gondoltunk arra, hogy csinálunk egy új Apple ID-t, de ahhoz ki kell lépni a mostaniból, ami szintén jelszóval megy. Szóval szegény most nagyon meg van lőve és nem tudja mit tehetne.

    Esetleg valami ötlete nincs valakinek? Közületek nem járt még így vagy hasonlóan valaki?

    Előre is köszönöm a megtisztelő válaszokat!

    SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

  • Aslan

    aktív tag

    Sziasztok iPhone Guruk!

    Mondom a problémát!

    Egyik kollégám jelezte, hogy ma reggelre magától kikapcsolt ÚJ!!! iPhone XR készüléek (céges teló) az első generációs iPhone SE-t váltottuk úgy 3 hónapja! Nos a készüléket úgy találta kikapcsolt állapotban reggel, hogy amúgy nem volt merülés közeli állapotban. A telefon nem kapcsolható be. Semmire sem reagál... parasztosan fogalmazva meghótt! Legalábbis látszólag.

    Mivel elérhetőnek kell lennie arra gondolt, hogy visszarakja a SIM kártyát a még nála lévő SE-be, amivel nem is volt gond. De az SE (úgy tudom) már korábban átesett a gyári beállítások visszaállításán, így új iPhone-ként kell beállítani. Ami nem is lenne gond - gondolta a kolléga, megad mindent és működni fog. Hát de nem. Mivel az Apple ID aktiváló kódot küld, azt a kódot a másik telefonra (az XR-re, ami meghalt) küldi, így tulajdonképpen a kódot nem kapja meg, tehát az SE készüléket nem tudja beaktiválni magának.

    Mit lehet ilyenkor tenni?

    Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm! :R

    Egy NEM Apple guru!

    SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

  • Aslan

    aktív tag

    válasz lugosi #221826 üzenetére

    Köszönjük szépen!

    Még megpróbáljuk böngészőből kikapcsolni a kétlépcsős hitelesítést, hátha. Vagy máshogy kérjük be a kódot.Ha nem megy akkor hívjuk a supportot! Köszi! :R

    [ Szerkesztve ]

    SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

  • Aslan

    aktív tag

    Kedves iPhone és Apple Guruk!

    Mondom is a problémámat:

    A cégünknél éppen a covid helyzet előtt mondott fel egy kolléga. A telefonját (iPhone SE) nem állította vissza gyári beállításokkal alapállapotba mielőtt leadta. Nekem kellene megoldanom, de mivel miután a telefonját leadta pont jött a home office helyzet és el is feledkeztünk a dologról. A telefon a napokban került újra a figyelem "középpontjába" legalábbis abban az értelemben, hogy vissza kellene állítani a gyári beállításokat és leadni a készüléket, CSAKHOGY a volt kolléga még anno egy icloud.com -os mail címet hozott létre Apple ID fióknak. Az icloud.com -os címébe NEM tud belépni, mert elfelejtette a jelszavát, az Apple ID-hoz létrehozott jelszót is elfelejtette. Viszont a jelszó elengedhetetlenül szükséges a gyári beállítások visszaállításához.

    Saját céges iPhone XR készülékemre egy hivatalos leírás alapján telepítettem az Apple-támogatás appot, amin keresztül elvégezhető lenne akár a jelszó visszaállítás (új jelszó beállítás) is.... csakhogy ha végigmegyek a folyamaton azt a szöveget kapom, hogy:

    Új jelszó beállítása kérelmezve

    Az Ön által megadott információk kiértékelése folyamatban van.

    Holnap ilyenkorra kapcsolatba lépünk Önnel a(z) xxyy@icloud.com elérhetőségen, és értesítjük arról, hogy mikor állíthat be új jelszót.

    Csakhogy az xxcc@icloud.com címhez sem férünk hozzá :D

    Passz... egyelőre gőzöm sincs, hogyan fogom visszaállítani a készüléket alap állapotba, hogy le tudjam adni az IT-nek :D

    Esetleg van erre valami okosság?

    :R

    SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

Új hozzászólás Aktív témák