Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz B-L-A-C-K #74772 üzenetére

    sehol sem írtam, hogy tíz, akkor kiért pont annyit kérsz számon?
    elég lesz egy is, ha belefut valaki, de akkor nagyon...
    a szolgáltató csak a jótállás alapesetében intézi a jótállás/szavatosság ügymenetét olyan személlyel, aki nem adott készülék kapcsolódó előfizetője, ezért javítás és csere azonosra nem probléma, ha adott a készülékhez a jótállási jegy, de ha az nem megy, akkor árleszállítás vagy elállás nem lehetséges, tehát bukta az ügyintézés - így a javítandó/cserélendő telefon -, hacsak az eredeti előfizető nem intézi, ha viszont üzletből van, vagy sokadik kézből, akkor nem sok esély van rá.
    bizonyos esetekben nem elég a jótállási jegy, hanem kell a szolgáltatós számla (is), ami jellemzően nem adott, illetve ha igen, de névre szól, akkor kellhet még mellé megfelelő meghatalmazás is, ami szintén nem jellemző.

    nord_; az semmit nem jelent, más is paragrafusok között él, vagy élt sokáig - itt a témában is tudok még legalább 3 személyt - ellenben nem mindig elég csak megpróbálni értelmezni a leírtakat, hanem előnyös lehet, ha konkrétan ilyen irányú tapasztalat is van.

    csacsi67; igen, láttunk már karón varjút, nem is egyet... :)

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák