Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aaron14

    őstag

    válasz Gsx-rr #108229 üzenetére

    Ne keverjük a szezont a fazonnal! A Telekom viszonteladó és szolgáltató egyben, havonta több tízezer forintot hagyunk náluk. Szerintem ez a minimum, amit fel kell, hogy ajánljanak! Olyan készüléket választottam, amivel a 2 évre megkötött csomag szolgáltatásait használni tudom. Ha ezt nem tudom megtenni, mert ők hibás készüléket adtak el nekem, akkor nem hiszem, hogy az Apple-nél kellene reklamálnom. :)

    Ha MM-ban vásárolsz, akkor ők is kötelesek a hibás készülékért felelősséget vállalni, nem küldhetnek el azzal a dumával, hogy vidd a hivatalos szervizbe. Sőt, tovább megyek. Ha interneten rendeled és eleve hibás készüléket kapsz, akkor 14 napon belül köteles visszaadni a pénzedet vagy új, dobozosra cserélni! Persze ez akkor is érvényes, ha a készülék szimplán nem tetszik, vagy meggondoltad magad.

    Az lehet, hogy akkor nem volt még az 6-os sem negyedmilla, de én ebben a hónapban kaptam egy "új" 5S-t, ami a jelenlegi listaár szerintem 210.000 Ft, tehát majd negyedmillió!

    [ Szerkesztve ]

    Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

  • vasi89

    addikt

    válasz Gsx-rr #108229 üzenetére

    Nem kötekedni akarok de a telekom pl kiköti h csak hozzájuk viheted garis dologgal a telefont és ha 5-ödjére is szart kapsz akkor kérheted a pénzvisszafizetést, aztán ők majd lejátszák az apple-el. De telekom függő telefonnal elzavarnak istyleból tuti. Tudom én már végigjártam ezt, kivéve a pénzvisszafizetést mert nekem 2.jára siekrült jó telefont adni.

    Az meg h a telekom egy utolsó mocskos sz.rházi banda egy más tészta, nem is akarok ebbe belemenni csak amikor ők valamiféle kompenzációt adnak akkor már tudják magukról h valamiben nagyon hibásak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák