Új hozzászólás Aktív témák
-
peetmaster
senior tag
válasz Strix Aluco #11350 üzenetére
Lap és cpu hűtő függő is a dolog.
Ha "normál" procid van, akkor alapfeszen max 3.2-3.4Ghz-ig, ha tuningos, akkor a 3.6Ghz is elérhető. -
Madn!ght
addikt
válasz Strix Aluco #11350 üzenetére
Nekem alapfeszen 3,52GHz-en ketyegett 2 éven keresztül gond nélkül. Magasabb fesszel lehet ment volna többet is, de ez így bőven elég volt nekem.
szerk: még annyi, hogy a hőfokok is rendben voltak így, léggel 50-65 fok között mocorgott, vízzel 35-45 fok között.
[ Szerkesztve ]
-
benjoe1
aktív tag
Sziasztok,
Szeretném az i5-750-es procimat tuningolni. Abszolut kezdő vagyok a témában.
Tudnátok ebben segíteni, hogy mit állítsak BIOS-ban és meddig érdemes húzni egy HD5870-es VGA-hoz?
Illetve ha cserélném a VGA-t, azt mire lenne érdemes (7850, 7870) amit még kihajt a CPU és azt milyen tuninggal?Alaplap: ASRock P55 Extreme
CPU hűtő: Thermalright Ultra-120
RAM: 4 Gb Kingston HyperX Blu 1600 DDR3 (ezt majd megdupláznám)https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
Formaster
addikt
Nemrég láttam itt valahol Lynnfield tuningot szájbarágósan, most nem lelem. Szeretném ezt a gépállat 880-at megrángatni, lapom is van alá egy P7P55D premium. Merre találok hozzá tutorialt?
-
benjoe1
aktív tag
válasz Formaster #11355 üzenetére
Én ezt a logout cikket találtam.
https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
Formaster
addikt
Kissé bonyolult az alaplapom úgy érzem. Már a Core Ratio állításnál elakadtam, nem enged állítani semmit.
-
Formaster
addikt
Na sikerült egy kicsit mélyebbre ásnom magam a dolgokban. Nagy hála Motion_Blur-nak is, akitől anno vettem a procit. Jelenleg belőttem 4Ghz-re a feszt 1.248-ra állítottam. Indul a Prime aztán meglátjuk mit mutat.
-
Formaster
addikt
válasz Madn!ght #11365 üzenetére
Köszönöm! Valamiért a Linx-el gondjaim vannak. Először újraindult a gép, most meg futtatom de nem történik semmi, proci idle-ben van. wPrime 1024M lement gond nélkül 82 fokos max-al.