Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kettes

    csendes tag

    Szerintem a polgári peres eljárásokhoz ne sok reményt fűzzetek. Egyedüli lehetőség a rendőrség lehet. Amennyiben be tudják bizonyítani, hogy szándékos csalás történt, akkor komolyabb esélyek lehetnek a pénzek visszaszerzésére. Ehhez viszont nagyon de nagyon nagymértékű együttműködésre lenne szükség minden egyes tag részéről.

    Ha sem a piramisjáték szervezést, sem a csalást nem lehet bizonyítani, akkor ebből polgári perben senkinek egy fillér nem lesz.
    Lehet, hogy a másik esetben sem, de több az esély.

    A rendőrségnek kellene, vagy kellett volna már időben lépnie, de ehhez több feljelentés is kellett volna. Időben!!!

    Más.
    Nem értem, hogy az új tulajdonossal kapcsolatban miért írjátok, hogy neki semmi köze nincsen az egészhez. Simán hivatrkozhat, hogy most vette a céget, és most vette észre, hogy milyen az anyagi helyzet.
    Nevetséges ez az állítás, hogy naívan azt hitte, hogy egy reklámcéget vásárolt, és miután megvette, utána vette észre, hogy nicsak, mivel is foglalkozik ez a cég.

    Úgy vette meg, hogy semmit nem tudott róla??? Miután kifizette, akkor teljesen meglepődött, hogy jé, a cégnek van több száz milliós kintlevősége, illetve milliárdos kötelezettségvállalása???
    Ennyire azért nem lehet egyetlen hatóság sem ártatlanság vélelmébe burkolózó, hogy ezt bevegye! Vannak olyan szinten életszerűtlen dolgok, melyek cáfolatához nem szükséges külön bizonyítás.

  • kettes

    csendes tag

    válasz Antilop #78 üzenetére

    Sajnos tényleg az az igazság, hogy az ilyenek ellen törvényekkel nem lehet védekezni.

    Ez ellen az egyetlen védekezési mód, ha az emberek megpróbálnak alkalmazkodni a mai világhoz, és nem elhinni azt, hogy mindenki, aki szépen szól hozzájuk és egy csomó pénzt ígér, az valóban meg is adja azt.
    Ne higgye el senki sem, hogy a piacgazdaságban bárkinek bármit ingyen adnak, csak azért mert éppen úgy érzi, hogy rámosolygott a szerencse. Meg kell tanulni a dolgok mögé látni, és óvatosnak lenni.

    Minden reklámot, minden hirdetést át kell gondolni, mögé kell látni, és amit az eleje óta folyamatosan írogattam (Meg kell nézni, hogy mibe kerül, mit ígérnek, és mik a VALÓS . garanciák. Ez a legfontosabb. Legyen megfelelő garancia.
    Ha ez nincsen meg, akkor csak az ugorjon bele, aki szeret és mer kockáztatni.

    Az Il ferróval kapcsolatban egyébként szerintem azon kívül, hogy nem fizetnek, semmi nem változott. Azt, hogy nem fizetnek, megtehetik, benne van a szerződésben. Akkor meg most miért változott meg mindenkinek a véleménye, miért lett hirtelen ez a népharag.
    Többen írták, hogy mindenki maga döntött, nem kell az okoskodás, hogy ez nem tiszta üzlet. Azt is írták, hogy ha nem fizetnek, akkor tudomásul van véve, így jártak.

    Ennek ellenére Én továbbra is azon vagyok, - illetve már a legelejétől- hogy ez nem szabad annyiban hagyni, igenis lépni kell, de nem ész nélkül. Sajnos ezt már jóval régebben meg kellett volna tenni. Higgyétek el, hogy minden tőlem telhetőt meg fogok tenni ezt követően is.


    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz tám. #83 üzenetére

    Valóban jól ki lett találva az egész történet, mint ahogy ezt már sokszor leírtuk.
    Ennek ellenére most egy kicsit úgy tűnik nekem, mintha csaponganának, kapkodnának valami miatt. Sokkal tisztábban, és sokkal kisebb porveréssel be lehetett volna szüntetni az egész tevékenységüket, úgy, hogy gyakorlatilag még támadási felületet sem hagynak.
    Amit most csinálnak, annak sok mindenhez van köze, de a joghoz nem.

    Lehet, hogy tévedek, de ennek egyetlen okát tudom elképzelni.
    (Nem magamat akarom igazolni, mert úgy látom, hogy azzal a véleményemmel tévedtem, hogy még egy vagy két hónapot ki fognak fizetni. ld:matricacsere, gyorsulás, új irodák, romániai megnyitás stb)

    Úgy gondolom, hogy tényleg ki akartak még fizetni egy hónapot, mert reményeik szerint még felfutóban volt a belépési kedv, tehát nagyobb bevételekre számítottak.
    Ennek ellenére lehetséges, hogy - talán éppen a sajtócikkeknek köszönhetően - erősen csökkenhetett a befektetett energiáikhoz képest az új belépők száma, így nem tudták már összehozni a kifizetést.
    E miatt alakulhatott ki ez a kapkodás, hogy mit csináljanak, hogyan próbálják tovább húzni, és erre jöhetett először a tulajdonosváltásra hivatkozás miatti egy hónap csúsztatás, majd - miután feltehetően ekkorra sem jött össze a kellő számú belépő -, utána lépték meg ezt a jogilag nem tudom miként értékelhető utólagos szóbeli szerződés felfüggesztést.

    A tulajdonosváltást továbbra is úgy ahogy van egy oltári nagy humbuknak tartom.

    Nem tudom, hogy a többiek miként értékelik, de szerintem a nagy bizodalmat kiváltó Shell hirdetés már erős gyanúját kelti a csalásnak, de legalább a nyomozás elrendeléséhez elégnek kellene lenni, amennyiben igazak az újságcikkben leírtak.
    (Ez azért már nagyban hasonlít a Hartenergóhoz, mivel nagy valószínűséggel fiktív. Nem hinném, hogy például egy viszonteladónak jogában állna Önmagában a Shell nevében reklámszerződést kötni)

  • kettes

    csendes tag

    válasz popey37 #85 üzenetére

    Nagyon meglepődnél, ha Én azt mondanám, hogy szerintem tutira nem fogtok senkit otthon találni, ha egyáltalán valós a lakcím.

  • kettes

    csendes tag

    válasz bszabee #103 üzenetére

    Nem értem ezt a matrica dolgot.
    Segítsetek már!!

    Úgy beszéltek, mintha ez a matrica egy szimbólum lenne, amit viselni kell, hogy érvényben maradjon a szerződés. A matrica nem a szerződés szimbóluma, hanem állítólag azért van a kocsin, mert állítólag ezzel a céggel szerződése van az Il ferrónak, aki fizet utána.

    Határozottan állítom továbbra is, hogy a matricának csak és kizárólag akkor szabadna a kocsin maradni, amennyiben van mögötte tényleges hirdető, aki fizet utána.
    Ha ilyen nincsen, akkor a matrica csak egy kamu, és éppen az átverés része!!!!

    Miért kellene a felfüggesztés lejártakor ugyanannak a matricának a kocsin maradni. Ha lesz partner, aki fizet, akkor úgyis új matricát kell, hogy felragasszanak. Vagy nem???

    Pont az bizonyítja akár a csalást, akár a piramisjátékot, ha az állítólagos szolgáltatás nem valós, csak a látszatot szolgálja.
    Korábban majd minden piramisjáték úgy működött, hogy kitaláltak valami fiktív irreális összegű szolgáltatást, és az volt a fedősztori.

    (Megvettél 10-ezer forintért egy 10-forintos tárgyat, és ezután megígérték, hogy bizonyos időn belül visszakapsz 100-ezer forintot. Lényegtelen volt, hogy a tárgy micsoda, csak lehessen rá hivatkozni)

  • kettes

    csendes tag

    válasz sh4d0w #104 üzenetére

    Az a baj, hogy ezt eddig nem tudhatta egyetlen belépő sem.
    Biztos vagyok benne, hogy amennyiben korábban nyilvánosságra kerül, hogy a volt tulajoknak milyen az előéletük, akkor ejópár ember jobban elgondolkozott volna, és meg lehetett volna Őket óvni egy csomó pénz elvesztésétől.

  • kettes

    csendes tag

    válasz Bübüke #109 üzenetére

    Önmagában a piramisjáték miért nem bűncselekmény??
    Benne van a Btk-ban. Gyakorlatilag minden ráillik erre a történetre, bár szerintem inkább csalás szaga van a dolognak. (Mint említettem ennek egyébként is jóval magasabb a büntetési tétele, illetve nagyobb lehetőségek vannak a kár megtéríttetésére, persza ha van miből.

    A matricákra visszatérve azért nekem még lenne egy gondolatom.
    Ha azt feltételeznénk, hogy az Il ferró tisztességes üzleti tevékenységet folytat, akkor nekik kellett volna legelőször lépniük, hogy minden olyan matricát eltávolítanak az autókról, amelyik után nem fizet a hirdető. Legfeljebb annyit tehettek volna meg, hogy helyette felteszik a saját hirdetésüket, amennyiben nincsen másik.
    Ne legyetek már ennyire naívak. Vajon miért nem tették meg????

    Vegyétek már észre, hogy az Il ferró csak és kizárólag minden cselekedetével saját magát reklámozta. Az is az önreklám része volt, hogy az autókon nem csak saját magukat reklámozták, mert ezzel akarták elhitetni, mi szerint majd minden autó után van fizető hirdető. Ez így simán átverés!!!

    Miért kérdés ezek után, hogy ha jogszabályokban gondolkozunk, akkor el lehet-e távolítani azt a nyamvadt matricát.

    Az eltávolítással kapcsolatban ami érveket eddig leírtatok, azok mind kizárólag akkor lennének igazak, amennyiben itt kizárólag csak egy szimpla piramisjátékról lenne szó, és ennek a folytatásában bíznátok.
    Ha az üzlet tisztességes lenne, akkor ez a kérdés fel sem merülne, hogy egy reklámot akkor is kötelezően fenn kell-e tartani, amennyiben nem fizetnek utána!!!!!!!!

  • kettes

    csendes tag

    válasz sh4d0w #114 üzenetére

    Most szerinted ez a mostani állítólagos üzlet, - hogy eladták - mennyire frankó. Szerintem ez is ugyanúgy az átverés része, mint az összes eddigi történet.
    Aki ilyen kétes dologba belemegy, azt mennyivel másabb szándékok vezérlik??

  • kettes

    csendes tag

    válasz csibor #113 üzenetére

    Az a baj, hogy ezen a fórumon is nagyon sokan váltig állították, hogy lehet normális üzlet, és nem mindenki hallotta meg az elfogulatlan érveket.

  • kettes

    csendes tag

    válasz tám. #126 üzenetére

    Ismét és sokadszor mondom, hogy szerintem mindenki nyugodtan szedesse le a matricát.
    Ne akarjatok további balekokat azzal belevinni, hogy esetleg aki nem néz TV-t nem számítógépez, és lát egy Budapesti piacos Il ferró reklámot, valamint a sok autót a valósnak tűnő hirdetéssel az oldalán hirdetők, és ennek hatására mégiscsak belép.

    Fogadni mernék, hogy az új belépőket még mindíg aggály nélkül fogadják. Persze ha létezik még ekkora naív ember, aki még hinne nekik.

    A matrica nem egy autódísz, hanem egy üzleti szerződés kelléke. Csak akkor kell a kocsin lennie, ha az üzleti szerződés még érvényben van.
    Az Il ferrónak igenis le kellene szedetni az összes olyan matricát, ami mögött már nincs fizető hirdető. (vagy nem is volt soha.)

    Milyen indok vezérel abban, hogy nem akarod leszedni.
    Az ügyvezető is azt mondta, (bár nem hinném, hogy ezzel sokat kellene foglalkozni) hogy próbálnak új fizető partnereket találni, tehát ebből kifolyólag egyértelmű, hogy a régiek már nem fizetnek, tehát nem aktuálisak. Ha fennmaradnak, azzal csak fenntartjátok az Il ferrós reklámozás látszatát, amikor immár biztos, hogy nincsen mögötte fizető hirdető, hiszen nem fizetnek.

    A motorháztetőn lévő Il ferró matrica szerintem ugyancsak vitatható, hiszen a szerződés felfüggesztésének idejére semmilyen pont nem írja elő sem a szemlézést, sem az Il ferró ingyen reklámozásának kötelezettségét.

    Amit a titoktartással kapcsolatban nyilatkoztak, az meg szerintem egyenesen gusztustalan!!! Az, hogy egy nyilvános reklámcégnél mindent titokban kellene csinálni, valahogy nagyon nem fér bele egy tisztességes üzleti modellbe.

  • kettes

    csendes tag

    válasz sh4d0w #130 üzenetére

    Egy ''normál'' cégnél azt hiszem, hogy ilyen kijelentés fel sem merülhetne.

    Mi az, hogy a szerződés szerint visszajáró pénzről egy vállrándítással annyit mond csak, hogy azt perrel lehet visszaszerezni.
    A rendkívüli felmondás igenis szabályozva van a szerződésben, méghozzá tételesen:
    -háromszor egymás után koszos kocsi,
    -matrica sérülése, és javíttatás elmulasztása
    -kilométer nem teljesítése esetén tudtommal csak arányos díjcsökkentés van,
    -talán még a szemléztetés elmulasztása ugyancsak felmondási ok.

    Olyan rendkívüli felmondási ok nincsen, hogy az Il ferró nem fizet. Ez normál felmondás, illetve az Il ferró részéről szerződésszegés, és ebben az esetben visszajár(na) a pénz.

    Nem hinném, hogy valaha is az árvák és szamaritánusok ügyvédje lesz ez az új tulajdonos.

  • kettes

    csendes tag

    válasz zoó #267 üzenetére

    Sajnos éppen ez az, amiről már hónapok óta beszéltem!!!

    Korábban kellett volna lépni, nem akkor amikor úgy tűnik vége a bulinak.
    Mindenképpen ugyanilyen vége lett volna a történetnek akkor is, ha a hatóságok ugyanúgy lépnek, mint Hartenergó ügyben, de esetleg meg lehetet volna akadályozni, hogy a számla végkép lenullázódjon.

    Azt hiszem, hogy egy beismeréssel tartozom, mivel a legutolsó megérzésem nem jött be. (azt mondtam, hogy szerintem még egy vagy két hónapot fizetni fognak)
    Úgy tűnik, hogy (ha megköveztek akkor is ezt mondom) szerencsére bevégződött a dolog, és remélhetőleg nem lesz már több jóhiszemű ember, akit be tudnak ugrasztani.

    Azt sajnálom, hogy valószínűleg senki nem fogja már viszont látni a pénzét, de legalább jó pár ezer ember megúszta ezt az átverést.

    Minden tiszteletem és nagyrabecsülésem azoké az újságíróké, akik fáradtságot nem kímélve és bátran utána jártak az egész dolognak, és ennek kellő publicitást adtak. (Tudom, hogy Ők sem ingyen csinálták, de legalább egy jó cél érdekében)

  • kettes

    csendes tag

    Azt hiszem, hogy most tényleg össze kellene fogni mindenkinek, aki beugrott ebbe az ''Üzletbe'' és együtt megpróbálni kitalálni valami építő továbblépési lehetőséget.

    Valami olyant kellene kitalálni, amiben van is legalább halvány szikrányi eredményre esély. Igaz ugyan, hogy egy jó csomóan azzal érveltek korábban a kétkedőknek, hogy tudják mibe vágták a fejszéjüket, tudták, hogy rizikós, és amennyiben bukik, akkor nem fognak kiabálni, hanem tudomásul veszik a buktát.
    Ennek ellenére Én továbbra is azt mondom, hogy nem szabad annyiban hagyni, hogy egyesek kihasználva mások hiszékenységét sok-sok milliókat haszáljanak gátlástalanul.

    Kellene valaki, aki összefogja mindazokat, akiknek jó ötleteik vannak, és együtt lépni. Tudom, hogy ez is pénzbe kerül, de még mindíg kevesebbe, mindta átmegy mondjuk a Hirautóhoz, aminél szerintem ugyanez a végkifejlet várható.

    Nem itt a fórumon kell egyébként ezeket megtárgyalni, mert az is nyilvánvaló, hogy a másik oldal is ugyanúgy olvashatja, így elé tud menni, hogy megakadályozza.
    Ha szemlére havonta mindenki rá tudott áldozni pár órát az életéből, szerintem ez ugyanúgy megérne pár próbálkozást.
    (Polgári perben Én nem sok reményt látok, mint már többször írtam. Itt csak akkor van szikrányi esély, amennyiben valóban csalás történt, és ezt be is lehet bizonyítani. Sima polgári peres eljárásban mondjuk nagyjából a három milliós törzstőke lesz az, amit a bíróság szét tud osztani a hitelezőknek, levonva persze az eljárási költségeket, illetve az esetleg elmaradt adókat. A cégvezetők széttárják a karjukat, sajnálkoznak egy kicsit és ennyi. Szerintem egy kezdő joghallgató egy kezdő könyvelővel karöltve teljesen tisztára tudja mosni az összes pénzügyi dokumentációjukat, hogy bele se lehessen kötni.)

  • kettes

    csendes tag

    Meg fogtok lepődni, de szerintem az Il ferró nagy valószínűséggel egész mostanáig törvénytelenül működött, és pont most szerződésszerű a magatartása, és éppen mostantól nem lehet belekötni. (Eltekintve a kapkodásból adódó hibáktól, mi szerint nem adminisztrálták a felfüggesztéseket, illetve a nemfizetések okait.)

    Párszor leírtam, hogy amit mindenki az Il ferró mellett írt egyetlen pozitívumként, már pedig, hogy fizetett rendszeresen, éppen az volt a legfőbb alapja a törvénytelen működésének.

    Hogy ezt mire alapozom??
    Az új autós szerződésben benne van, hogy megfelelő hirdető partner esetében vállalják a havi díjfizetést. Amennyiben ilyen nem volt, (nagyon úgy tűnik) akkor a kifizetések voltak a csalás alappillérei. Ezzel akarták elhitetni mindenkivel, hogy nyugodtan beléphet, ugyanis van fizető hirdető.
    A hozott autósoknál ugyanígy meg lett volna a lehetőség három hónapos felfüggesztésre, amennyiben nincsen hirdető.

    Ennek ellenére több hónapon keresztül egyik lehetséggel sem éltek, ami egyértelműen arra utal, hogy az elsődleges, illetve egyetlen cél a belépők toborzása volt.

    Most, amikor megszüntették a kifizetéseket, ezzel fejezték be a csalást, mert immár nem tévesztik meg az embereket, hogy újabb tagokat toborozzanak. Ja, hogy azért nem fizetnek, mert már nincsen pénz??
    Honnan lenne, ha nincs már elég belépő!!!

    Ez a valós működése az il ferrónak, hogy nincsen működése, tehát ez a törvényes állapot. Nagy valószínűséggel bizonyítható, hogy ez az üzlet törvényesen működésképtelen, tehát ha nem működik, akkor működik törvényesen. Elején is ugyanez történt volna, ha nem fizetnek mindaddig, amig nincsen reklámozójuk, csak akkor nem ugrott volna be szinte senki sem. (Bizonyíték rá a többi regdij nélküli cég) Ha nem lett volna ez a csalás, akkor nem lett volna ennyi megtévesztett ember, akit beugrasztottak.

    Ismétlem, pont a kifizetésekkel követték el a csalást, amennyiben nem volt tényleges reklámbevételük.
    Nem attól lett, vagy lehet ez bűncselekmény, ha most nem fizetnek, hanem attól, ha eddig megtévesztésként fizettek.

    Bocs, lehet, hogy egy kicsit nyakatekertnek tűnik az okfejtés, de szerintem mielőtt orvoshoz küldtök, gondoljátok át!!!

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz shift+ő #364 üzenetére

    Ez csak jogi nézetkülönbség, de szerintem ha valamilyen bűncselekmény megállapítható, az a csalás.
    Itt úgy tűnik, hogy nem egy sima klasszikus értelemben vett tagtoborzás történt, hanem a piramis felépítés csak ugyanúgy a csalás részét képezte.

    Szerintem ha itt balhé történt, akkor nem a pénzek szétosztása volt a cél, tehát nem a piramisjáték, hanem ez csak eszköze volt egy végső nagy nyereség elérésének.

  • kettes

    csendes tag

    válasz süti5 #370 üzenetére

    Azért törvényes állapot, mert joguk van három hónapra felfüggeszteni, ha nincs miből fizetni, tehát ha nincsen fizető hirdetőjük. Igaz, hogy nincsen benne így a szerződésben, de logikailag levezethető.

    Ha továbbra sem lesz fizetős hirdető, akkor elvileg vissza kell fizetniük legalább a befizetett összeget. Ha nem tudják, mert elfogyott, akkor számszakilag kötelesek elszámolni, hogy mire ment el, és amennyiben ezt dokumentálni tudják, illetve nem lehet belekötni, akkor marad a felszámolási eljárás kezdeményezésének lehetősége.

    Ez a törvényes medre a dolognak.

    Ha tovább hitegetik az embereket nemlétező hirdetőkkel, akkor folytatódik a csalás, főként ha ezzel még újabb tagokat tudnak toborozni.

  • kettes

    csendes tag

    válasz shift+ő #391 üzenetére

    Azt hiszem, hogy a hivatkozás annyiban sántít, hogy ha 1000 autónyi reklámhelyet adott az Il ferró az újságoknak cserébe a megjelenésért, akkor elvileg ezért testvérek között is minimálisan 60-millió forintnyi értékben kellett volna, hogy beszámítsák. És ez csak egy hónappal számolva. (Ennyi ugyanis elvileg 1000 Il ferrós autó reklámköltsége egy hónapra minimálisan számolva)

    Ez annyira irreális összeg, (ismerve a hirdetési újságok tarifáit), hogy nem elsüthető. Ennél viszont egészen biztos, hogy több autón volt és több hónapig a Pesti est, Lóerő, Penthause stb. matrica.

  • kettes

    csendes tag

    A matricákkal kapcsolatban annyi, hogy nem csak arról van szó a szerződésben, hogy az Il ferró feltesz egy matricát az autódra, aztán fizet, és kész.

    Ezek mögött valós tényleges és fizető hirdető partnereknek kellene lenni. Gyakorlatilag összességében minden egyes autóra kellene, hogy legyen szerződése, minden hónapra, amikor fent van a matrica.

    Már korábban írtam, de nevetségesnek tartom azt is, hogy az Il ferró állítólagos szerződő partnerei minden egyes autónál ''lemondtak a motorháztetőn történő reklámozás lehetőségéről, és csak a két oldalajtóra kérték a matrica felhelyezését.''
    Érdekes módon az autóssal kötött szerződésben az szerepel, hogy a motorháztetőre, illetve a két ajtóra a reklámozó pertner hirdetését helyezik el, míg az Il ferró saját logóját csak a kocsi hátulján, egy meghatározott méretben.
    Ez az aprócska momentum senkit nem zavart???
    Komoly hirdető partner ezzel nem foglalkozott volna, hogy az Il ferró elsődlegesen miért saját magát reklámozza minden autón ????

  • kettes

    csendes tag

    válasz Gebriel #395 üzenetére

    Nem Zsaru, hanem Hekus!!
    A kettő nem ugyanaz.

    Én személy szerint Hekus újságot még nemsokat láttam.

    Egyébként meg, mit érdekelte Őket, hogy ez bebukik, vagy nem.
    Kötöttek egy üzletet, azt mondták 10- vagy húsz autón, vagy akárhányon megjelenik egy hónapra a matricájuk, és cserébe az újságban kapnak hirdetési felületet.

    Ki számolta ezután, hogy hány autóra ragasztottak. Szerintem senki. Ez azonban még nem késő, meg lehet számolni, és lehet statisztikákat csinálni, ami akár bizonyíték is lehet.
    Szerintem egyébként a Pesti Est valami ilyesmi okból szállhatott ki. Besokalltak a rengeteg Il ferrós autó láttán, amikor tudták, hogy Ők ennek töredékét sem fizették ki.


    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz Crizal #519 üzenetére

    Én körülbelül négy hónapja azt hajtogatom, hogy ez szerintem nem piramisjáték, hanem eleve csalás. A piramis elven történő működés svalószínűsíthetően csak eszköze volt a csalás elkövetésének. (Kaptam is érte már több letolást, hogy miért ismételgetem mindig ugyanazokat az érveimet.)

    Valóban nehéz lesz bizonyítani, amennyiben megtörtént, de nem hinném, hogy lehetetlen. Rengeteg munkával jár, és az ügyfeleknek is nagyon sokat kellene segíteni a hatóságoknak, de szerintem nem lehetetlen. Nagyon fontos lenne, hogy mindenki működjön közre, és ne sajnáljon egy kis plusz fáradtságot, amennyiben segítséget kérnek tőle.

    Más kérdés, hogy az egésznek lesz-e még kézzel fogható eredménye, de ha valaki elhitte, hogy ez az üzlet működőképes lehet, akkor ebben inkább bízhatna egy kicsit. (Valóban minimális az esélye, de szerintem annál nagyobb, mint amekkora esélye ennek az ''üzletnek'' volt.)

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz tpst #527 üzenetére

    Bár ne lenne igazad!!
    Ezen a téren azért beavollom Én is olyan vagyok, mint az Il ferrós belépők.
    Hiszek abban, hogy ilyen csodák még lehetnek, (a rossz elnyeri méltó büntetését) bár tudom, hogy minimális rá az esély.

  • kettes

    csendes tag

    válasz Kalandor #531 üzenetére

    A már megismert részben tények tükrében jó lenne azért, ha valaki megkérdezné a Hirautó vezetőitől, hogy tulajdonképpen Ők is miért fizettetnek ugyanakkora ''regisztrációs'' díjat az ügyfelekkel. (Matrica felhelyezés költsége durván 8-10-ezer forint körül, plusz adminisztráció pár ezer, és a többi mire megy el???? Nem a hirdetőknek kellene eltartani egy ilyen céget az új befizetők helyett????)

    Nem lehet, hogy náluk is hasonló a felállás, mint az Il ferrónál, csak náluk nem volt annyira hirtelen ugrásszerű a növekedés, és Ők még mederben tudják tartani az egyenleget?


    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz süti5 #593 üzenetére

    Nem akarom védeni az Il ferrót, azt hiszem, hogy ezt már bizonyítottam párszor, de jelen esetben valamilyen szinten igazuk van.

    Valóban nincsen benne az új autós szerződésben a három hónapos felfüggesztési idő, azonban az benne van, hogy a szerződést bármelyik fél 30 napos felmondási határidővel bármikor indokolás nélkül felmondhatja.
    Kvázi ebből levezethető, hogy még ugymond kezet lehet nekik csókolni, és meg lehet köszönni nekik, hogy nem szüntetik meg a szerződést, csak átmenetileg felfüggesztik, így meghagyják azt a lehetőséget, hogy ha rendeződnek az anyagi dolgaik, akkor tovább fogják fizetni a törlesztési hozzájárulást.

    Milyen rendesek, Nem??? ( A végét azért nem gondoltam komolyan. Ez is csak egy hatalmas nagy etetés, de jogilag szerintem nem támadható)

  • kettes

    csendes tag

    válasz süti5 #603 üzenetére

    Nem ironizálni akarok, de ha polgárjogban gondolkodsz, és nem büntetőjogban, akkor ezzel a támadással csak rosszul járhatsz, mivel azt mondják rendben, akkor nem felfüggesztem, hanem megszüntetem a szerződést. Ennyi!!!

    Abban igazad van, hogy amostani két-három hónap ebben az esetben tényleg járna, és ki kellene fizetniük, de ki bízik már ebben.
    Ez egyébként szerintem a felfüggesztés esetére is járna, ugyhogy ebben nincsen különbség.

    Ezek csak elméleti síkra terelt fejtegetések, mert innentől már azt hiszem felesleges azt latolgatni, hogy mi lesz majd, ha fizetnek.

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz ->Balázs<- #608 üzenetére

    Tiszta lelkiismerettel várom a vizsgálódó rendőröket” – mondta lapunknak Körmendi,

    Valahogy mintha ilyen kijelentést már politikustól is hallottam volna, igaz ott rendőrökről nem volt szó.
    Több kommentárt ehhez nem kívánok hozzáfűzni.

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz édi #666 üzenetére

    Mindenkinek javallanám, hogy ne várjon tovább az Il ferrós ámításokra, mivel eddig nem volt komolyabb erős napsütés. Ha bejönnek a kánikulai napok, és tovább marad a matrica az autón, akkor szerintem már nem lehet majd ennyiből megúszni.

    Ja és még annyit.
    Nehogy valakinek eszébe jusson megpróbálni a Hírautóra átváltani.
    Higgyétek el, ebben a formában ez maximálisan működésképtelen. Talán az említett havi 10-15-ezer forintos összegekért lenne rá sély, de ennyiért teljesen és maximálisan kizárt.
    Ugyanez vonatkozik minden olyan autóreklám cégre, akik hasonló nagyságrendet ígérnek minden hónapra, és nagy összegű regisztrációs díjat szednek.

    Esetleg meg lehet próbálni azokat, akik csak regisztrálnak, és akkor fizetnek, ha van hirdető, de sajnos mint látható nincs túl nagy igény az egészre.

    Akármennyire is furcsa, szerintem mindegyik cég abban gondolkodik, hogy többségüknek a meglévő autóparkja, és az azokat vezető alkalmazottak, vagy szerződéses partnereik sokkal alkalmasabbak és olcsóbbak erre a célra, mint egy idegen vállalkozást megbízni, idegen autósokkal.
    Biztos lehet pár jó megrendelést megcsípni egy két hónapra, de ez csak eseti és nem garantált havi kifizetés.

  • kettes

    csendes tag

    Remélem ezzel nem zárult le az Il ferrós történet, így javasolnám minden egyes autósnak, hogy ne dobjon ki semmilyen papírját ami ezzel a matricázással kapcsolatos.

    Nem lennék meglepve, ha az Il ferró oldaláról eltűnnének idővel a dokumentumok, mint ahogy erről már volt szó.
    Ekkor jönne az a lehetőség, hogy elvileg minden dokumentum pótolható, mert ugye mindegyiknek van másolati példánya. Az autósok és az Il ferró közötti papírokból az autósoknak van, míg az Il ferró és az állítgólagos hirdetők közötti papírokból az állítólagos hirdetőknek kell lenni.

    Őrizzetek meg mindent, és később ezek segítségével talán majd pontosan lehet rekonstruálni a történteket, és ez talán a bizonyítást is megkönnyítheti.
    (Aki nem adózott, az lehet, hogy ezzel jól járhat, de egyuttal az Il ferró malmára is hajtja a vizet, ha Ő is eltünteti a nála lévő dokumentumokat.)

    Átutalásoknál ennek ugye nincs nagy jelentősége, mert a bankoknál visszakereshető, de a pénztári kifizetések ellenőrzése csak így lehetséges. (Ha netán eltűnnének az iratok, illetve számítógépek)

  • kettes

    csendes tag

    Megosztanám veletek, hogy az első pozitív hírt hallottam az Il ferróval kapcsolatban.

    Állítólag nem csak a kifizetéseket függesztették fel, hanem belépőket sem fogadnak.

    ''Belépési szándékkal'' felhívtam az egyik irodájukat, ahol érdekes mód egyből felvették a telefont. Tudatlanságomra minden részletről készségesen felvilágosítottak, mondhatni teljesen korrektnek tűnt a tájékoztatás. Elmondták a hozott autónál a befizetendő pénzek nagyságát, közölték az új autók estén a kedvezményekről lemondást, a listaáron vásárlást, illetve azt, hogy 10-ezer forint regisztrációs díjat kell fizetni, és ezután lehet elindítani a velük szerződött kereskedőnél az új autó vásárlást. Elmondták azt is, hogy új autónál a szerződés határozatlan időre szól, elvileg a futamidő végéig, de nem titkolták el azt sem, hogy azt bármelyik fél felmondhatja.
    Kérdésemre, hogy mi van ha Ők mondják fel, azt válaszolta, hogy akkor a regisztációs díjat, tehát a 10-ezer forintot fizetik vissza, az egyéb veszteségből semmit sem. Rákérdeztem, hogy mi a garancia, hogy megtérül legalább az elveszített kedvezmény, mire elismerte, hogy gyakorlatilag semmi.

    Ettől függetlenül már az elején elmondta, hogy június közepéig nem fogadnak új belépőket, mert már jelenleg is elég nagy a reklámhordozó autós partneri táboruk. Junius közepén fognak dönteni, hogy mi lesz a továbbiakban, fogadnak-e új tagokat. Azt mondta még, hogy egyetlen irodájukbasn sem lehet új szerződést kötni.

    Ezek után személy szerint Én arra is kíváncsi lennék, hogy mit fognak csinálni az irodáikban dolgozó alkalmazottak június végéig, ha gyakorlatilag addig szünetel a tevékenységük. (Nincs új belépő, nincs szerződéskötés, nyilván szemléztetni sem kell, ha nincsen kifizetés. Akkor???) Telefonos, illetve személyes ügyfélszolgálatként funkcionálnak a haragos ügyfelek lenyugtatására??? Vagy esetleg előjegyzéseket vesznek fel??? Vagy Ők keresik a reklámozó partnereket házalással???



    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz ->Balázs<- #935 üzenetére

    Sajnos korábbi véleményemet meg kellett változtatni, mi szerint még lesz egy vagy két havi fizetés, mert nagyon úgy tűnik, hogy többet már nem lesz.

    Ennek ellenélre határozottan állítom, hogy jogilag teljesen nonszensz ez a visszamenőleges szóbeli felfüggesztés.
    Ha Körmendi ügyvéd úr mtalálta ki, akkor szerintem birkáért vette a diplomáját.
    (Bár Én nem vagyok jogász)

  • kettes

    csendes tag

    válasz shift+ő #1016 üzenetére

    Sajnos nem lenne jobb most befejezni az ámítást, mert akkor elismernék, hogy az egész rendszer az új belépoők befizetéseire alapult.

    A színjáték forgatókönyve annó megíródott, most annak mentén játsszák szerepóket az adott szereplők, több kevesebb tehetséggel.

    Nem állítom, hogy nem volt jó a forgatókönyv, de szerintem ha nagyon akarja valaki, akkor több hibát is tud benne találni.

    Végére annyit, kb fél év múlva várjuk a nagy nemzetközi összefogást, a román sértettekkel karöltve.

  • kettes

    csendes tag

    Úgy látszik, hogy a mostani sajtótájékoztatón az eddigi gusztustalanságokat is sikerült felülűberelniük.

    Az a megjegyzés, hogy az Il ferrónak joga lenne junius után ismét három hónapra felfüggeszteni a szerződéseket, szerintem már egyenesen vérlázító. Igaz hozzátette, hogy ez nincs szándékukban, de már a megjegyzés annyira ironikus, cinikus és alattomos, hogy további jelzőket már nem is tudok rá találni. Sajnos az új autósokkal különösebben nincsen gondjuk, mert akinek nem tetszik a három hónapos felfüggesztés, annak simán megszüntetik a szerződését és kész. Ezzel elvileg bármeddig etethetik tovább az embereket.

    Átolvastam a hozott autós szerződést imm,ár sokadszor. Igaz, hogy valóban nincsen benne, hogy hány alkalommal függeszthetik azt fel, de ez annyira evidensnek kellene lenni, hogy fel sem merülhetne. Megvallom őszintén, hogy ez az ötlet nekem sem jutott eszembe, hogy így is át lehet verni a népet. Biztos vagyok benne, hogy a polgári jogban kell lennie olyan szabálynak, ami kimondja, hogy ilyen átverés nem legalizálható hivatalosan.

    Ha ez egyáltalán felmerül, akkor szerintem egy alattomos, szándékos célzatos megszerkesztése volt a szerződésnek, a joggal történő maximális visszaélés, aminek már a kitalálás pillanatában kizárólag egy oltári nagy átverés volt a célja.

  • kettes

    csendes tag

    válasz error(HUN) #1038 üzenetére

    Ne tegyen senki ilyent!!
    Ne is írjon senki ilyent!!!

    Ne akarjátok már azt elérni, hogy az Il ferró vezetőinek állhasson feljebb, és még Ők mehessenek a rendőrségre védelmet kérni.
    Nehogy már az süljön ki az egészből, hogy a rendőrség úgy álljon a dologhoz, hogy az Il ferró szerencsétlen, megfenyegetett ''üzletembereit'' kell megvédeniük.

    Bár abban igazad van, hogy egy előzetes letartóztatás lenne a leghatékonyabb védelem.

  • kettes

    csendes tag

    válasz joey7 #1041 üzenetére

    Bocs de Én pesszimista vagyok.

    Azt írtad, hogy rteméled ebből mindenki okul!

    Bár igazad lenne, de elég csak néhány apró részletet módosítani, és új köntöst ráhúzni, és ismét ugyanúgy bele fog ugrani a következő átverésbe is az emberek jelentős része.

  • kettes

    csendes tag

    válasz error(HUN) #1044 üzenetére

    Igazad van, valóban van létjogosultsága, nagyjából a mai árakon számolva egy hasonló szinvonalú hirdetésnek 5-éls 15-ezer forint körüli havi áron.

    Egész autós matricázás, dekoratívabb és feltűnöbb kivitelben esetleg több is lehet, de ott meg jelentősen megnöveli a költségeket a matrica előállítása és felhelyezése.

    Végül a legfontosabb az ellenőrizhetetlenség. Navigációval esetleg ellenőrizhető, de így meg az adminisztráció és az eszközigény növeli meg a költségeket.

  • kettes

    csendes tag

    válasz error(HUN) #1048 üzenetére

    Szerinted miért vállalta el az utódlást?

    Ne legyen igazam, de szerintem az emlíytett forgatókönyvben ez is benne volt már az elejétől fogva. Szeretnék Én annyit keresni, mint amennyit Ő kaphatott ezért az alakításért.

    Attól még, hogy van pénze x testőrre, még nyugodtan megteheti, hogy mindenkit megelőzve megpróbál Ő indítani a rendőrség irányába, és Ő kér védelmet. Ezzel még azt is megpróbálhatja, hogy a hatóságnak más legyen a hozzáállása az irányába. (Emberi szubjektumok)

  • kettes

    csendes tag

    válasz error(HUN) #1051 üzenetére

    Igazad van ebben, de már sokszor le lett írva, hogy maximálisan nem mindegy, hogy merre megy az autó, hol teszi meg azt a pár kilométert, illetve hol parkol stb.

    Valaki írta például,. hogy havonta kétszer kimegy Bécsbe, és ezzel meg is van a kilométere. Ez egy nagy reklám szerinted?? Ugyanis ezért is ugyanannyit kell fizetni, illetve a már említett Pista bácsi tanyája és a szántóföldje közötti távon megtett útért is, illetve a szinte csak autópályán közlekedő autóé is stb.

    A nagy számok törvénye és a hibaszázalék valóban itt is szerepet kaphat, de nem ekkora pénzek esetén.

    Még egy megjegyzés, bár már sokadszor.
    Ha lenne is jelentkező, biztos, hogy nem azt várná el, hogy ugyanazt a matricát hordja mindenki hónapokon keresztül. Legalább egy-kéthavonta cserélni kellene, hogy legyen valami hatásfoka, ami ugyancsak növelné a költségeket.

    Hidd el végre, hogy akik ezt kitalálták, azok is jól tudták, hogy irreális az egész, sőt szerintem Ők tudták a legjobban.


    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    [link]

    Szerintem ezt érdemes elolvasni.

    Felháborító, amit művel a cég. Lassan már a jótevő szerepben akar tetszelegni Körmendi. Úgy csinálja, hogy mindenki fpolyamatosan álljon haptágba az Il ferrónak, és Ő pedig nagy kegyesen indőnként odavet egy-két csontot a kiszolgáltatott szolgálói közül a leghűségesebbeknek.

    Had ne írjak jelzőket erre, a taktikára, amit most folytatnak!!

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz divot #1130 üzenetére

    Te még mindíg elhiszed azt az ámítást, hogy amennyiben a konkurencia, meg a negatív sajtó nem lépett volna, akkor minden hónapban tudtak volna találni 10-ezres nagyságrendű autós táborra autónként havonta 60-ezer forint körüli összegért hirdetőt.
    Ez havi kb. 500-600-millió forint.
    Éves szinten legalább 6-milliárd forint. Hat milliárd, érted???

    Ahhoz, hogy ez ne jöjjön be, nem kellett semmilyen negatív kampány, sőt ami kampány volt, az inkább még valamilyen szinten használt is az Il ferrónak. Gyakorlatilag ha ez nem lett volna, fele ennyien nem foglalkoznának vele, nem lenne ennyi sajtója, így valóban többen megnézik ezeket az autókat, de így sem kell senkinek.
    Pedig most ha jönne valami tényleg nagy hirdető, akkor jelentős ismertséget tudna produkálni, de ekkora pénzért senkinek nem éri meg.

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    Ne higgyetek már el mindent ennek a kis xxxx-nak!!

    Attól még, hogy azt írják ügyvéd, nem jelenti azt, hogy értelmes dolgokat is mond, az meg abszolút nem biztos, hogy igazat is.

    A szerződés az egy hivatalos dokumentum. Ezt nem lehet csak úgy szóban dobálózva módosítani, felfüggeszteni stb.
    Az egyértelmű, hogy ilyen nincsen, hogy egy darabig nem fizetek, miközben a partnerem teljesíti a válallt kötelezettségeit, és utána pedig úgy döntök, hogy visszamenőlegesen élek a felfüggesztési jogommal.

    Az igaz, hogy a szerződésben benne van (hozott autós) mi szerint a szerződés három hónapos időtartamra felfüggeszthető, és ez alatt kifizetés nincsen. Igen ám, de az nincsen benne, hogy visszamenőleges hatállyal is lehetne ilyent tenni, és amennyiben ez nincsen benne, akkor alapesetben nem lehet.
    Következtetés, hiába a mindenféle hivatalosnak tűnő, és nagyon okoskodó nyilatkozat, igenis jogszerűtlen az Il ferró lépése, támadható. (Bár tudom, hogy sok értelme nincsen)

    Valószínűleg éppen erre játszanak. Azt akarják elérni, hogy támadják őket, nyújtsanak be fizetési meghagyásokat, indítsanak a cég ellen csődeljárást, és akkor lesz mire hivatkozniuk, hogy miért nem tudnak fizetni. Annyira nyilvánvalóan jogszerűtlenek a lépseik, hogy ez alapján eleve számítaniuk kell arra, hogy nem fogják ennyiben hagyni, és lépni fognak az autósok.

    Ennek ellenére, az sem jó, ha mindenki kivár, és nem tesz semmit sem, mert ez meg a másik része a taktikának. (Idővel szépen elcsitulnak a kedélyek, elülnek a hullámok)

    Minden következtetésnél a fejtegetésmnél arra tudok csak kilyukadni, hogy nagyon aprólékosan és jól megtervezték ezt az egészet.

    Én azt hiszem, hogy az egyetlen remény kizárólag a rendőrségben van. Ha Ők nem tudnak semmit sem csinálni, akkor szerintem más reális esély nincsen a cég illetve ''vezetőik'' megfogására. (Hogy pénzre van-e esély, az más kérdés, de szerintem nincsen)

  • kettes

    csendes tag

    válasz süti5 #1136 üzenetére

    Igen, ezt írta, de tudtommal nem 500 autó van, akikkel kapcsolatban hitegetik az embereket!!!

    Megjegyzem ennyi pénzért szerintem 500 autóra sincsen igény.
    A realitások talaján maradva nagyjából a mai árakon számolva talán 10-ezer forint körüli összeg lenne reális autónként és havonta, ilyen szintű matricákra és reklámozásra.

  • kettes

    csendes tag

    válasz tildy #1139 üzenetére

    Lehet ez egy látszat tudatlansággal leplezett cél is!!

    Megjátsszák a tudatlant, hivatkoznak az egyértelmű butaságukhoz, majd elveszítve a pert hivatkoznak a maximális jóindulatukra, segítő szándékukra, meg, hogy Ők mindent megtettek, de még az ügyfelek is ellenük fordultak. stb. Blabla!!!
    Pénz persze nem lesz, de húzhatják időtlen időkig!!!

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz divot #1144 üzenetére

    Nyugi, nem kell mindjárt leszedni az ember fejét!
    Elolvastam, és egyetértek, csak Én már továbbvittem a gondolatmenetet, és belefoglaltam az Il ferrósok jelenlegi ámításait is.

  • kettes

    csendes tag

    válasz popey37 #1164 üzenetére

    Szerinted ha ''megoldódnak'' a fizetési problémák, akkor mondjuk a Budapesti Piacos, vagy a Lóerős matricát kell visszarakni annak, aki időközben eltávolította????
    Aki meg nem távolította el, annak azt hagyják fenn, és megdícsérik, hogy nagyon rendes voltál, hogy három hómnapoig tök ingyen reklámoztad a céget???
    Ha így lesz, akkor a kamu tovább folytatódik!!!!

    Az ujságcikkben volt egy részlet, hogy vigyázni kell a matrica eltávolításával, mert a szerződésben benne van, hogy a matricát sérülés esetén az Il ferrónál kell javíttatni vagy pótolni.
    Oké, de ez a szerződésben van, ami viszont fel lett függesztve, tehát erre az időre nem vonatkozik.Nem logikus??
    Ennek ellenére ismét javaslom, hogy mindenki kérjen egy hivatalos dokumentumot, hogy személy szerint az Ő szerződését felfüggesztették, ugyanis olyan jogintézmény nincsen, hogy szóbeli csoportos szerződésfelfüggesztés.
    Ezzel a felfüggesztéssel lehet később majd esetleg valamijen jogi lépéseket kezdeményezni, ha a rendőrség nem tud mit kezdeni a ''céggel''.

  • kettes

    csendes tag

    válasz süti5 #1169 üzenetére

    Nem értem továbbra sem, hogy miért pakolná vissza azt a reklámot, amiért állítólag a hirdető nem fizet???
    Azért, hogy a látszat fennmaradjon???

  • kettes

    csendes tag

    válasz süti5 #1174 üzenetére

    Akkor van a szerződés alapján kötelezettséged, amennyiben a másik fél is teljesíti a kötelezettségét.
    Akkor kell reklámoznod, ha azért fizetnek. Ha nem fizetnek, akkor nem kell.

    Ha felfüggesztik a szerződést,. akkor az Ő részükről ezzel a fizetési kötelezettségüket nem teljesítik. Igaz ugyan, hogy elvileg ehhez joguk van, de ebből következik, hogy erre az időszakra neked is jogod van a reklámszolgáltatói tevékenységet felfüggeszteni, azaz a matricát eltávolítani.
    Én állítom, hogy a szerződés felfüggesztés nem egyoldalú dolog, tehát senki nem kötelezhet arra, -még a szerződés szószerinti értelmezése alapján sem- hogy ingyen szolgáltassál ez alatt az idő alatt.

    Te azt próbáld megérteni, hogy a matrica nem csak egy kellék, ami szimbolizálja, hogy Il ferró tag vagy, és addig kell fent lenni, amig végleg meg nem szakítod velük a kapcsolatot, hanem elvileg ez a reklámszolgáltatói tevékenység tárgya.

    Akkor jogszerű a fenntartása, ha van mögöttes tényleges szerződés. Ha ilyen nincs, akkor továbbra is csak a megtévesztés tárgya.

  • kettes

    csendes tag

    válasz shift+ő #1358 üzenetére

    A feljelentéskiegészítés elérendelésétől számított 15 napon belül kell dönteni.

    Nem tudom pontosan, hogy mikor volt a cikk szerinti elrendelése, de valamikor mostanában telik le a 15-nap.

  • kettes

    csendes tag

    válasz zoó #1371 üzenetére

    A három havi ingyen melót meg majd jól megköszönik mindenkinek!!!

    Persze ha belegondolok, hogy elvileg megtehetik, hogy ezután majd négyhavonta fizetnek mondjuk negyven, vagy ötvenezer forintot egy-egy matricáért mindenkinek, akkor tök tisztán és jól ki is jöhetnek a buliból. (Más esélyük szerintem nincsen)
    Ja és természetesen továbbra is üzleti titok lesz, hogy az esetleges hirdetőkkel milyen megállapodásokat kötöttek.

    Ennyiért ugyanis már talán hirdetőt is lehet találni. Azt jelentené, hogy havi kb. 15-ezer forintot kellene kérniük, amiért már talán lenne hirdető is (nem biztos, de vannak még csodák) és akkor már ki is tudják gazdálkodni a négy havonta esedékes kifizetéseket.

    Az autósok meg szépen béketűrően fennhagyják minden egyes három havi felfüggesztés időtartamára az éppen aktuális matricát, mert ugye a szerződés az szerződés. Nem lehet megszegni, mert akkor ugrik az a kevés is.

    Gratula!!
    Ez az ''üzlet'' (átverés) annyira kifinomult, hogy már már valamilyen feltalálói díjjal kellene jutalmazni a kiötlőjét. (Bár Én más jutalmat tudnék elképzelni)
    Elejétől csak egyetlen apró szépséghibája volt, hogy kellő odafigyelésmellett nem lett volna szabad belépni senkinek sem. Viszont ha már elérték, hogy mégis elegen beléptek, utána már szinte tökéletes.

    Ettől függetlenül Én még bízom benne, hogy van némi esély, hogy mindenki az érdemei szerint részesüljön a ''jutalmazásokból''!



    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz Integra #1482 üzenetére

    igaza van a gyereknek, az előző vezetők ''hibáztak'', ő csak ott hibázott, hogy megvette ezt az egész szarkupacot, a lúzere, jóhiszeműen...
    de hát nem tudhatta, mert nem láthatott bele a fő szerződésekbe.
    a nagy meglepetés neki csak akkor jött.


    Bár előttem már hozzászóltak, de Én is csak azt tudom kérdezni, hogy van aki ezt elhiszi.

    Ez még nagyobb fokú hiszékenységre vall, mint az Il ferróba belépni.

    Nem letámadásnak szánom, de egy huszonéves ügyvéd, ennyire ne értene az üzleti világhoz, hogy ilyenbe belemegy. Mire számított? Mire gondolt?
    Nem arra amit itt többen leírkáltak, az szinte biztos.

    Lassan kiszúrja az emberek szemét, hogy mire megy ki a játék.

    Van valaki, aki átveszi az egészet, egy darabig tolja tovább, hogy a korábbi tulajok időt nyerjenek. Megosztják a felelősséget, bizonytalanságban tartják az embereket. Már azt sem lehet lassan tudni, hogy aki eléggé agresszív, az kinek is menjen neki, kin akarja leverni a pénzét.
    Mindenki csak a másikra mutogat, hogy nem Én tehetek róla. Az új tulaj a régiekre mutogat, a régiek - ha egyáltalán még valahol elérhetőek- az új tulajra, hogy elrontotta az üzletet.

    Elejétől elismerésem ennek az egész ''''''''üzleti'''''''' tervnek, de szerintem ez a mostani cirkusz ugyanúgy része a nagy egésznek.

    Biztos vagyok benne, hogy nem egy-két millió forint lesz, aminek nem igen lesz meg a nyoma, hogy hova lett. (Bár lehet, hogy jó pár doboz ''gyufát'' vettek hivatalosan számlára, mondjuk darabját százezer forintért.)

  • kettes

    csendes tag

    válasz Retro11 #1502 üzenetére

    Miért, szerinted nem próbálják teljesen elbizonytalanítani az embereket, hogy tulajdonképpen ki is a hibás, kit is terhel a felelősség???

    A végén még kiderítik, hogy nem is volt senki sem hibás, mindenkiben maximális jószándék munkálkodott, dehát ''a sok rosszakaró, a konkurencia,'' stb. okozta a vesztüket.
    Igaz, hogy egy minimális matematikával, illetve piacfeltérképezéssel már a legelején egyértelmű volt, de ki foglalkozik már ezzel!!!

    Kimutatják majd, hogy az egész ''üzlet'' még nekik volt ráfizetéses, és a korábban kuporgatott pár forintjaikat is feláldozták, hogy szegény károsultakon segítsenek.

  • kettes

    csendes tag

    válasz Kusi #1551 üzenetére

    Szerintem abban az esetben van esély a talpraállásra, ha egy éppen haldokló és örökös nélküli milliárdos, jótéteményként a teljes vagyonát az Il ferró károsultjainak javára ajánlaná fel.

    Pillanatnyilag jobb ötlet nem jut eszembe, amivel reális esélye lenne a talpraállásra.

    (Persze nem vagyok benne biztos, hogy a károsultakon kívül bárkinek is szándékában állna, hogy a céget talpra állítsa. Az elején megírt forgatókönyvben ez szerintem eleve nem is szerepelt. )



    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák