- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
valaki ne tudja hogy 12 után ki járhatott az Egér úton egy VTi-vel?
(feltehetőleg 6 gen volt, sedan)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Üdv!
egy 6gen civic VTi-ben (gyári ) hol vált a vezérlés?
és hol a tíltás?köszi!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #11111 üzenetére
köszönöm.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #11113 üzenetére
oksi
esetleg egy szög gyári VTI 200 ill 400m-es adatot nem tudsz (nem katalogus adat, hanem gyakorlati )?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #11778 üzenetére
mol evo.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #11783 üzenetére
én éreztem, alacsonyabbról húzott, meg ha nem tapostam neki akkor picivel kevesebbet kajolt, de mondjuk nekem a magasabb oktán szám kedvezőbb.
de ált, ha nem szar a 95-ös adalék aránya azzal is jó szokott lenni, csak hát az itthoni ü.a. trék, nem kicsit.
(mondjuk leginkább a molra van rálátásom, mert caa 30m-re vagyok a kútól és lusta vagyok máshol tankolni )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz orbano #13125 üzenetére
~108le-1300kg.
a Honda meg 1000kg körül mozog és akkor 115lojj!?annyi a különbség hogy a Honda fent megy a sok szelep véget a BMW meg középen a kevés szelep miatt, szerintem.
Dragon-nak én is mondtam a 2l-s motorral szerelt VW-t ami 116le áhh az kevés nem elég lojj, súlyra meg kb annyi mint a bömöse, viszont nyomatékból picit.. több van, és sokkal kényelmesebb autózni vele mert nem kell forgatni hogy haladjon is, de a 180le-s leon 13l-es taposos fogyija meg sok, háá vegyél dodzsemetSnoop-y:1200 felett írogatják a sedan-ra, de legyenek pariban akkor.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Snoop-y #13131 üzenetére
e36 sedan 316i 106 v 108 pontosan most nem emlékszem.
ha nem pörög a turbo a leon-ba se ömlik a benga, csak tudni kell alacsony fordulaton tartani ha a fogyi a fontos, ezek a mocik meg alul már nem olyan nyomaték szegények mint régi társaik, nincs már kompresszio butítás tudtommal.
jah a VTi is jó pofa 5000 alatt tartva, az meg hétköznapokra bőven elég, enyém is ilyesmi, 4000-ig csak gurul aztán elkezd ömleni bele a lé...
aprópó akartam kérdezni hogy mennyit sikerült kihozni a mostani motorodból és kb milyen paraméterek (gondolok itt hogy milyen befecsik/karbi/stb), gondolom kompresszió nővelés az volt..), annak aprópójából kérdezem hogy lehet nekem is az 1,8-as kell reszelgetni, igaz nem hondajah és mennyire lett nyomaték szegény alul?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Snoop-y #13137 üzenetére
az a baj hogy a szívem szerint 2.8 v 2.9 VR6 instalálásan kivitelezném, vagy ha nagyon gonosz akarok lenni akkor a mostani nem kompresszorozni (nem lenne sok kb 230le meg 350nm, de 1500-től már elég jól húz 2600-nál nyomaték csúcs )
jövöre esedékes amúgy egy motor felújítás ott gondoltam arra hogy kikéne maratni teljesen a szelepjáratokat, meg egy 4:1-es leőmlőt csináltatni alá (a gyári is az csak kicsit hamar jönnek össze a csövek..), meg a K-jet véget tudom még etetni azért kicsit, csak kérdés hogy megéri mert úgy el száll nagyon a fogyim, a tíltást tudom kitolni 8000 fölé de az a baj hogy ezekkel mind viszem felfele azt a tartományt ahol megy is...
na mindegy viszont a 170-190le/1000kg nem rossz
Winner_hun:itt helyben bőven, BP-n 1-2-ben néha el szoktam/kell nyomni 4000-ig, de a főlé nem nagyon..
itt helyben ha picit lomhább a forgalom ritmusa vagy nem kell sietni 1500-2500 közt autózók.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Snoop-y #13149 üzenetére
sajnos nem most nincs 1-1,2m-em csak egy motorra, sajnos a VR6-os turbosítani (rendesen úgy hogy használni is tud és ne hulljon szét...) ennyiből lehet és így is kapsz 300lojjt ami igazából nem tűnik soknak de kapsz 450-500nm-ert és 1800-tól már nem depresszív nyomás van. egy gond van vele kicsit nyálkás az út 80 felet nem lehet gyorsítani vele 5.-ben sem mert kaparni kezd (első kerekes G1 bodéban)
a kompresszoros történet azért jó mert volt a VW-nek komplett kompresszoros motorja amin "csak át kell cserélni a 8V-s HF-et a 16V-sére", némi kalibrálás után van egyből 200 lojjod a 160-ból a 78-as töltő kerék helyet meg fel kell szépen csavarozni egy 68-asat és brutál alacsonyan fog tölteni a töltő és némi mennyiségben kapsz még lojj-t meg méter nyutont, csak 30e km lesz az élettartalma. ez kb 400-500k-s móka.
az én motoromat koppra felújítani (dugó, hajtó kar marad) úgy hogy a fejet is kimaratom poliroztattom 120k lenne.
a szívó VR6-ositás meg kb annyi hogy leveszem a polcról ami kell és csinálom (váltó kulissza/hűtő/erősebb motortartók kellenek pluszba), viszont azt a motort is fel kéne újítani az 250k min.
persze munka díj sehol sincs számolva. no és a motor buherálás ötlete azért merült fel, mert forgatni kell az enyémet is, amit annyira nem szeretek, az jó hogy elég nagy tartományba megy, de az zavar hogy csak 4000-től indul el (tudom vegyek dizelt )
gyakorlatilag 4 hengerig bármi féle gond nélkül azt rakok bele amit akarok, itthon meg nincs elterjedve a teljesítmény méregetés, de a sima rendőr torkán valószínűleg a 6hengert is letudom nyomni szóval papírozási gondom illetve adós gondom nem igen lenne
hát relatíve magas CR kis turbo ami kipörgi a belét, nem rossz páros ám emlékeim szerint meg az Abarth nehéz legalább is 1 tonna felett van azért erősen.
aprópó előzőleg kimarad, hogy tengely (majd..) kompresszió nővelés, stb hogy tudod elég benyával etetni?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #14912 üzenetére
jáh!
azt hittem csak a motor meg a körítésre mondasz árat
LSD igazából se hogy nem mozgatott meg eddig sem, ez után sem fog...
gondolom már speeres váltó megy alá!?
jah meg nyúl mokusban mit tudnak ezek?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #14916 üzenetére
2m azért nem kevés a motorral, ha csak 300le jön ki 500-azzal már elég jó ár
mert jó "móka", bár első kerékre rá szabadítani 300-350le-nél többet felesleges, főleg 500-600 nyúl mókussal
Snoop-y: 4:1?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #14921 üzenetére
nyilván, de itt az okosok már akkor hömügnek amikor azt mondja nekik az ember hogy egy VR6-os csigizása 1m és abban nincs munkadíj egy gramm sem, és 300le/450-500nm-ről beszélünk csak, de egy nyár alatt bele ment 10e km és semmi műszaki probléma nem volt vele.
kmiv alatt mit kell értsek ?
hát ránézésre annak tűnik, de kipufogókból még ki kell művelődnöm.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #14924 üzenetére
kipufot, HF-től a szabad levegőig értem
na így már értem.
én komolyabb projekt gyanánt valami öregebb golf kasztni, torsen 4X4 VR6 vagy 16V csigázva, mindkettőnek a jelenlegi maximuma 1000le felett van, de 1200kg 500le 650nm már elég jól hasít azért.
mostanira meg egy csiga(K027), 550-es befecsik meg S2-RS2-es audi bél a motorba és jó napot kívánók annyi bőven elég az FWD-hez meg 1000kg-höz
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #14930 üzenetére
Avé!
nem sajna, tanulni kell hogy megtanulhassam rendesen azt amit már hellyel közzel tudok: -)))
van külön kipufogós, akinek fő állásban ez a szakmája, oda hordjuk a kocsikat :- ))
bár ma valami 6hengeres polo-t azért segítettem szét bányászni....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz milomi #15331 üzenetére
oks köszi, kereskedés
amikor vették akkor kb 4 éves lehetett a gép, szal olyan durván 110-130 lehet mostanság benne ténylegesen, bár ennyi km után is 2l olaj fogyi egy kicsit durva, a régi "szarok" nagy része nem kajál ennyit 300e után, vagy akkor az alatt a 100e alatt kilehetett támasztva a gázpedál egy téglával...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
vajon mikor lesznek ilyen vicces kereszt rejtvények a többi autós topikban!?
ki lesz a következő a BMW-sek a Renault-osok esetleg a VAG-osok?....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #15410 üzenetére
há mi van tessa! zsukker a vakkera?
áhh 100-ig talán még én is megfogom, a súlyom véget, aztán jön a ccm meg a nyomaték jah meg 120körül már a légellenállás is zavaró lesz
ez van elkorcsosult/korcsosul a világ.
milomi:100-as omv-t próbáld az jó, elvileg.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz milomi #15412 üzenetére
gondolom mondanom nem kell, hogy üres tankba tankolj, kb 3. 100-as tankolásra fogod érezni hogy jobb e vagy rosszabb, mert addig az eleve tankba lévő más fajta benzin(ek) felhigulnak elégé, adalékot baromságnak tartom...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz milomi #15514 üzenetére
benzinnyomás fix (pontosabban nagyon minimális a kilengés egy gyári kocsin).
megnő a motornak a beszívót levegő mennyisége, ehhez többi benzint lehet/kell adagolni, etc etc....
a keverék arány gondolom marad lambda 0,9-1,1 közt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20971 üzenetére
értem!
köszi.
bár a tárcsa mentségére felirható hogy előszeretettel hamisítják kicsiny hazánkban, mondjuk VW-s körökben felemás véleményeket hallok vissza.
csak kénytelen leszek újra zimmermann-t venni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20975 üzenetére
nem tudtam honnan szerezted be
én az unix/bárdi stb, kis ker szinten hallotam ilyesmi pletykákat.
igen ez elég nyomos érv, most járok ott hogy két éve cseréltem kb szilentet, gyárinál erősebbre elmentem vele 20e km-t még csak nem is BP-n és szar úton finoman, és már cserélnem kell
szóval teljesen felesleges, utcai használatra valóban.a komolyabb tárcsáknak és betéteknek meg úgy is ott van az a hátránya, hogy melegíteni kell őket.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20979 üzenetére
és mellette valami kis autót használni mint pl anyuéd?
addig se az inti pusztul, a jó magyar utakon....csak olcsobb mint egy suv...
viszont tény nem adja azt a kényelmet, se biztonságot.intit meg gondolom eladni nem szeretnéd?!
Manitou:valami 1:1-ben átpatintható megoldás, normál tárcsával meg betéttel?
a fogó felület nővekedést utcán hamarabb meg érzed mint a "sport" cuccokat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20984 üzenetére
s akkor én mit mondjak a lassan 30-ra?
engem is meg mosolyognak amikor kérdi az árát mennyiért adnám el, és mondok nekik egy 4-5 éves skoda fobia árat kb, de hát ez van ha kell bele ülök és odébb nem megyek aggodás nélkül 1000km-t, ez az ami sokba kerül azt hiszem.és feltétlenül agyon elektronikázott kocsit akarnál, ezért mondtam hogy pl valami sima 6Gen-t esetleg?
jó éjt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
ilyen Civic-be az 1,6i SR (legalább is kiírás szerint az volt) motor mit tudott és átlagosan mennyire szokták azokat felhúzni?
köszönöm!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz shadeofme #21380 üzenetére
csiguszt akasztanék a sajátomra is minden gond nélkül, 3000-nél még úgy is elférne egy kis nyomaték.
Napfénysüti:na ez már egész pofás, mert utána meg egy 20V turbos 180le-s bora próbálkozott, neki se sikerült megkerülnie se alulról se fordulatból, viszont kb ugyan úgy ment mint én, már csak azt nem értem miért akkor találnak be a hülyék mikor teli a csomi nem egyedül vagyok és hulla fáradt....
gondolom kívülről nem igen lehet megmondani mi volt benne, mert semmi extra nem tűnt fel, valami 15-ös alu felni egy szolid kipu (nem lakótelepi) racsing hang, na mindegy nem ment rosszul az biztos, de hogy nem 127le volt az tuti.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Napfénysüti #21471 üzenetére
biztatót a leforgatott óra meg a macska rajta.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #21483 üzenetére
biztos ?
meg nem hordja tele a motorteret lomokkal..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik