- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Snoop-y
veterán
válasz VR6-Fan #13127 üzenetére
Én mondtam neki vegyen akkor VTI-t azzal lehet takarékosan autózni úgy is, hogy nem őrülsz meg az óvatoskodás miatt de ha elgurul a gyógyszer akkor van tartalék powa
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz VR6-Fan #13135 üzenetére
Nincsen készen még sajnos teljesen.
Szívósor és nagyobb tengely kell még a setuphoz.
Most így kb 170 nyúlmókus.Vicces lett szerintem mert a verseny kipuffhoz van silencer amit ha beraksz akkor disznó módon megfojtja felül viszont cserébe alacsony és közepes tartományban ( értelemszerűen silencerrel ott használom városban) sokkal nyomatékosabb.
Olyan 190 ló lesz a vége jövőre ha minden összejön.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz VR6-Fan #13139 üzenetére
Hát én ha választhatnék akkor nagyobb ccm3-ből csinálnám meg. ( úgyis a nyúlmókusra kihegyezett adóké a jövő ) Nem kell annyira forgatni ( bár én imádom azt is ) magyarul kényelmesebben lehet vele autózni. Pl párom tütüjét imádom. 1800RPM-en már 207Nm pedig a legkisebb a T-Jet családban. Elképzelni sem tudom mit mehet az Abarth verzió
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #14914 üzenetére
3 gurigából már komolyan lehet alkotni, 1 millát futóműre meg fékre költenék, 2-ből meg motor és műszerek, kiegészítők, ebből azért már lazán 300-500le megvan megbízhatóan.
de egyébként, meg minek? semmi értelme....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #14920 üzenetére
nekem a minőség, az igényes munka, a megbízhatóság fontosabb mint a puszta lovak és nyomaték, de én így gondolkodom
az a 300 meg low-boost lenne, elhiheted..
de nem hinném hogy megturbózom az intit.
ha egyszer, akkor inkább egy nap, egy kmiv-et... de az se fog úgy menni mint egy motor.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #15343 üzenetére
a mitsuba gyári előírásnak megfelelően 5w-50 megy minden 7500km után, mobil-1 rally formula. (evo8-as blokk)
az intibe öntök 10w-60 castrol edge-t minden 8500km után. de ebbe is már csak azért mert, 10 éve ezzel az olajjal megy már és nem akarom, hogy más olajjal kezdjen újrakopni. különben valszeg motul 10w-40 chrono lenne, de felesleges szvsz.
azt is hozzáteszem, hogy tök felesleges ez 7500 meg 8500 km-es szervízperiódus olajcserére, normális használat mellett, még úgy is, ha autópályán is nyomod rendszeres időközönként keményebben.
100e km-es cserétől az inti olajcseréjét kitolom 10ezerre, és a mitsu is 10ezres szervízes lesz ha lejár a garanciája.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #15408 üzenetére
nekem az autózás élménye tetszik meg néha a versengés. enyi Bár költeni kel.. rá minőségi olaj. + kopóalkatrészek ma vettem légszűrőt.. a régi úgy elvolt koszolódva. hogy ááá... és a BENZIN minőségtől kivagyok AKADVA.... ha mezőkövesden tankolok szar a benzin nem az igazi az autó.. ha Egerbe tankolok érezhetően jobb a benzin minősége peddig álladóan 95 Vpovert tankolok !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #15411 üzenetére
oks..a BMW 335 D volt.. 282 lóerővel ..és a Srácnak va negy AUDI 3.0 PDTDI 240 lóval... a BMW jött utánam Noszvajonn a főuton gyorsitani kezdtem .. erre Ő is már 90 nel mentünk .. Ó mondom ... erre lekel kanyarodni Szomolya felé ismertem a srácot beszélgetési viszony jobbra index 1 be 20 ról Padló..2 padló.. 3 ba voltam mikor néztem az oldaltükröt és jött mint az állat rám Úr isten mondom az azautó 100 dölöt indul meg de mint az állat .. Jah és még nemvolt szerencsém OMW CARRERA 100 at tankolni bár EGERBE megyek a HÉTEN és rakok bele 20 litert kipróbálom hogy mien sokan dicsérik... gyorsuláskor ha minden jó akkor OMW 100 + fél flakon SPURI a kék változatból üdv
NFS World Nick Ewing1987
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20973 üzenetére
az azért vicces, ha az indit-trade kft-től hamisat vettem volna. ok, ennek már pár éve, aztán a szemét dombon landolt, maradok a gyárinál inkább
nincsen értelme tuningolni olyat amit nem lehet szignifikánsan. most vagy féktuning és akkor csere kompletten, vagy semmi.
nekem legalább egy spoon fék kéne, ha szignifikánsan érezni akarom a jobb féket, mert az beférne az enyém alá 16-os felnihez.. (17-es vicc mo-ra) ja, spoon az összerakott és kipróbált fék is 16-os felni alá, kb az egyetlen, csak éppenséggel laza fél millióból van mo-n talán, plusz vehetnék még egy szett 16-os asaitec felnit horror árú 215/45r16-os gumival télre is.. minek? úgysem tudok menni vele, kátyúkat kerülgetek 99%-ban és ledudál a sok türelmetlen magyar fasz, mert nem vagyok hajlandó átmenni egy fél méteres lukon padlógázzal.. arról, hogy 70-nel megálljak a hungárián az intivel, vagy dugóban araszoljak, jó a mostani gyári is.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20978 üzenetére
bevallom őszintén, belefáradtam már ebbe az autó buzulásba.
szép és jó, de már nincsen erre energiám erre. iszonyú nyűg lett nekem az autózás, soha nem gondoltam volna, hogy ezt ilyen fiatalon mondani fogom. tényleg egy suv-ot akarok már. ha menni akarok, motorra ülök, túrázok, pályamotorozok. de az autózás.. rettenet. pedig imádom az autóm, aki ismer, tudja, hogy vigyázok rá, mennyit költök rá, hogy milyen állapotban van. mégis, csak szenvedek vele nap mint nap, mert ez nem ide való autó. de még egy suv-ot e mellett fenntartani, vicc és nem is akarok és bill gates fiának se születtem..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20982 üzenetére
nem látom értelmét, hogy vegyek még valamit, mert eléggé rugalmasnak kell lennem a munkám miatt, így nem kötöm magam tárgyakhoz, ha mennem kell, megyek. és az intinél megbízhatóbb autóm sosem lesz, bármit is veszek, az tele lesz már elektronikával és csak drágább lesz. na meg az egy sima karakter mentes tucat szar lesz..
néha rám jön, hogy eladom, mert olyan ideges leszek egyik másik útszakaszon, de senki sem fogja kifizetni azt az árat amennyiért eladnám, csak a dögkeselyűk keringenének a fejem fölött, azokat meg rühellem és mivel nem vagyok rá kényszerítve, hogy eladjam, ezért rohadjanak meg, belőlem nem esznek.
ott van unokatesóm az mr2-vel is, messze földön nincsen még egy ilyen darab, amibe ennyi időt, pénzt és vért és verejtéket ölt, el is adná akár, mert gyanítom építene új autót, de csak idióta faszbarmokkal akad össze, akik odamennek puccoskodni meg játsszák az eszüket, meg okoskodnak, hogy de 10 évesnél öregebb autó, és eljátsszák, hogy ők az élet császárai.. de nincsen szaros pár milliójuk a valódi, komoly, minőségi tuningra. ez az ország ilyen sajnos, itt csak a prolik dívnak, meg az igénytelenség, a selejt és az ingyenélés meg feketézés. tisztelet a kivételnek, mert ilyeneket is ismerek (ők ugyanúgy szívnak). na nekem ehhez nincsen kedvem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20985 üzenetére
mire suv-ot veszek, csak elektronikásat kapok. mert kell bele csönd, nagy méret, hifi, elektromos buzerálni valók, 20 sebességes automata, popsifűtés meg ilyenek. rx400h, traktoros x3, x5, glk, q5, q7, a franc se tudja, igazából nem győzött meg egyik sem, bár a legjobban az rx400h tetszett, hajszálon múlott, hogy nem ültem át egy 2007-es frissítettbe. a legszimpatikusabb az új rx450h, de fizesd már ki... csóró vagyok ezekhez a legújabbakhaz, a régiek meg nem az igaziak mint írtam.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz VR6-Fan #21377 üzenetére
HI!
liftbek civic, juppic, ha jol tippelek ebbe Hugomotor van;- ))) /
d15z6mod: teremszetesen 16 az a 15, szoval d16z6/udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #22033 üzenetére
ezt nem tudom, szerintem nem. legalábbis még nem láttam olyat, hogy homokfújást helyettesitene ez a technológia. németeknél 1-2 éve szivárgott át ez a tisztitási technika az iparból (először tévében láttam, aztán az egyik komolyabb autókozmetikai cégnél), mikor megjelentek az első, ilyen ágra gyártott kis gépek. de akkoriban még nem volt olyan retek a motorterem sem. most viszont az autóm mo-n, és ilyenért nem viszem vissza
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik