Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
ASUS blog: tágítsunk a látóterünkön!
ph Egy notebook nagyon jó munkaeszköz lehet, de a kisméretű kijelző sokszor kevésnek bizonyul. Ezen segítenek a hordozható monitorok!
-
Kipróbáltuk a Synduality: Echo of Ada zárt bétáját
gp A világvége után mechákkal és aranyos, folyton csacsogó anime lányokkal kell szembeszállni az emberiség maradékát pusztító szörnyekkel, valamint az energiaválsággal.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
goranje
tag
Sziasztok!
Bejelentkeznék én is a Klubba! Ugyan már bő két éve megvan a gép, de itt rátok csak most találtam.
Egyébként egy 2002.09.-ei 1.8-as 130 pacis Accordról lenne szó.
Eszméletlenül bejön a gép mind műszaki, mind érzelmi téren. Szóval igazi Honda feeling.Visszaolvastam egyenlőre nagyjából március közepéig, ( persze majd folytatom ), látom hogy sok hasznos infót lehet Tőletek majd kapni
Van még valaki aki ezt a generációt használja, vagy már inkább csak az újabbak mennek.Lenne is már egy kérdésem mivel olajcsere előtt vagyok. Jó ez az olaj vagy inkább álljak át másra szerintetek?
Egyébként jelenleg 205e. km van benne.
Üdv Mindenkinek.
L.
-
goranje
tag
Köszi!
Szeretem is nagyon. Megy is ahogy nekem kell,meg aztán tényleg megbízható jószág.
A szokásos kopókon kívül be nem tervezve csak egy feszszabályzó csere volt, amúgy minden perfekt a 25.000 km. alatt.Én is arra gondoltam hogy túl vastag ez az olaj, ezért is kérdeztem rá. Igazából az előző gazdi ajánlotta, gondoltam csak tudja, mert mindig Hondát hajtott.
Erre gondolsz? [link]
-
goranje
tag
Köszi!
Akkor ez lesz a következő cserénél. Igaz még van itthon 4l. a 6100-ból, lehet még azért azt elhasználom.
Szerintetek cseréljem most az olajat vagy ráérek még? Tavaly áprilisban csináltam, és 5100 km.-t ment.
Évenként szoktam cserélni de most nagyon keveset kellett mennem, ezért filózok most.Viszont a váltó olajat szerintem ki kellene cserélni mert 1-ből 2-be, és 2-ből egyel feljebb váltva nem mindig kapcsol könnyen, kicsit akadozva jár a szerkezet, mintha a szinkron nem lenne 100-as.
Még nem néztem alá, hogy lehet cserélni: külön leengedő csavar van, vagy vákumos megoldás szervizben?
Meg a fék és szervó olaj cserét is meg kellene ejtenem. Ezek az olajak jók lesznek? [link]
[link] [link]L.
-
goranje
tag
Ha már lent eszek az aknában és ott sertepertélek, akkor már inkább megejtem motorolaj cserét is.
A másik három olaj jó lesz a többi cseréhez? Rosszul esne ha elnéznék valamit és nem jó folyadékot küldenék bele.
Ja, és nem tud valaki 6. gen. akkordhoz magyar vagy angol gépkönyvet, szerelési rajzokat mert nem nagyon találtam.
-
goranje
tag
válasz Kukipapa_rr #66803 üzenetére
Nem tudom hogy a 8-asba milyen a kilincs szerkezet, nekem még a 6. gen van, de ott a bontósok szerint típushiba hogy a kilincs műanyag szerkezete eltörik. Amikor négy éve megvettem egyből a két baloldali meg is adta magát.
Pont ilyen hibát produkált, mint nálad, szerintem a zár jó csak a kilincs nem emel ki. De lehet hogy ezekben a szériákban ár javították ezt.
Bár az enyém kicsit viccesebb szerkezet, mert nekem egyáltalán nincs kulcsom sehol, csak a távirányítós központi zárral lehet bejutni. Úgyhogy ha meghal az aksi az szopás.
Bontóban egyébként 40e-ft lett volna. Ha lett volna. Végül egy cimborám megpatkolta, csak néhány sör pusztult el közben.
-
goranje
tag
Sziasztok!
Már régebben is felmerült egy hibakód olvasó beszerzése, de most diskurzus nyomán meg is erősödött bennem hogy jó lenne egy ilyen. Eddig még semmi gondja nem volt a gépnek, de hát persze Murphy..., bármikor jól jöhet egy ilyen kütyü.
Az autó egy 6. gen. 2002-es Accord, ami már ötödik éve hiba nélkül használom.
Tudnátok abban segíteni hogy hol is van az OBD csati ebben a típusban?
Köszi!.
-
goranje
tag
Üdv az Uraknak!
Hátha valakinek ismerősek a tünetek. Adott egy 6.genes Accord, és tegnap délután leállítottam tíz percig utána mikor tovább akartam állni először simán járt alapjáraton majd elkezdett dadogni és leállt.Újra inditottam de egyenetlenul járt, nem akart felpörögni, leállt. Ezt többször eljátszotta, majd tíz perc múlva elindult normálisan, el tudtam menni a szervizbe, de ott már megint nem sikerült beindítani.
Tudom hogy sok esélyes a dolog, de hátha lesz egy használható tipp.
Köszi!
-
-
goranje
tag
válasz goranje #69289 üzenetére
Hátha segít a jövőben valakinek.
Időközben meg lett a hiba, elég banális, a gyújtás kapcsoló betét rendetlenkedett.
Most már minden OK., megy mint régen.Én a 6.-gen 1.8 ban Motul 6100 10W40-et használok kifejezetten az eladó srác "utasítására". Neki már több Hondája volt, ez után is azt vett. Gondoltam ért hozzá valamennyire.
Egyébként 10k. km. után kb. 1l. amit után kell tölteni, ami szerintem nem sok. Úgy hogy pedig nyomom is neki rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen