- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Mobil flották
- 67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 5G - versenyképes
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #18967 üzenetére
Nekem max. 2k a szerelés, azzal nem lesz gond. Felénk továbbra is más áron dolgoznak, akkora a munkanélküliség, hogy... Mindegy, ebbe ne menjünk bele. Példának okáért a 240k km-es nagy szervizem munkadíja 8k volt.
CRX-en utánakérdezek ennek az importtuningos dobnak és a HD Racingnek is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #18970 üzenetére
Való igaz, a csövezéssel nem számoltam, de tulajdonképpen mindegy is, ha Totya azt mondja, hogy nem ajánlott kategória.
Totya: Értem. Lehet, hogy hagyom úgy ahogy van, vagy keresek egy ESi vagy VTi hátsó dobot. Azok köbcentiben és teljesítményben hasonló kategória, mint az enyém.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
zolynet: Te álltál ma reggel a Borostyán utcában? Ha igen, akkor szép a vas.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz zolynet #19094 üzenetére
Igen, a komolyabb tárcsák és betétek valóban nagyon drágák, de az alap Ultimax (Black Stuff) alkatrészek, amelyek véleményem szerint úgy fognak, mint a gyáriak lényegesen olcsóbbak. Tartósságukról még nem tudok nyilatkozni.
Mellesleg én használtam Brembo tárcsa - Ferodo DS betét kombót és a fékhatással meg is voltam elégedve, de az első tárcsak pár ezer km után ütni kezdtek. Lehet egyedi eset volt, mindenesetre most elvagyok az EBC-vel.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz xcbiker #19130 üzenetére
Én is csak azért tettem fel, mert így a téli szezon közeledtével egyre több az ilyen jellegű kérdés.
Például a CRX-en egy srác képes kiesztergáltatni az 57mm agyátmérőjű felnijéből, mert ugye 57 to 56,1 tehermentesítő nem létezik. De könyörgöm mégis melyik a jobb, ha nem egész fél mm-t, nem fekszik fel a felni az agyra vagy ha elgyengíti a felni közepét? Én nem használok tehermentesítőt mégis sikerült központosan feltenni a felnimet. Láss csodát nem üt, nem ráz.
A másik Hell a DC5 felnivel, aki ma is beírta, hogy ha elöl ki kell cserélni a tőcsavarokat, akkor szét fog menni a kerékcsapágy és újat kell visszatenni. Pedig ki lehet szedni azt a csapágyat roncsolás nélkül is. Nekünk sikerült és azóta is végzi a dolgát.
Hogy pozitív is legyek: ha minden összejön, akkor 5gen VTi felnin fogok gurulni tavasztól. Disznó lesz a Concerto-n.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Integra #19274 üzenetére
Nekem ma jött meg az 5gen VTi felnigarnitúrám, remélem hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni, mint mások az ubiszeletelőről. Gondolkoztam azon is, de ez jobban illik a Concerto-ra.
jpm: Nehéz megmondani. Leginkább szerelő függő, illetve kérdés, hogy ha le van véve a hengerfej, akkor mennyire kap el a hév és mit fogsz még soron kívül kicserélni. Fővárosi árakról nem tudok nyilatkozni, de vidéken a gépműhely 25k körül van, ha jók az infóim (szerencsére nekem még egy autóm sem volt hengerfejes), a gyári hengerfejtömítés 10-15k körül mozoghat és erre még rájön a munkadíj is.
akaido: A Jazz egy nagyon megbízható, fenomenális autó. Maximálisan ajánlott. Említésre méltó típushibái nem ismertek, ha manuális váltós kivitelről beszélünk. A +4 gyertya igazán nem számottevő kiadás, főleg, hogy ritkán kell cserélni. A gyári alkatrészek Hondához nem feltétlenül olcsóak, de a CRX fórumon többen is tudnak segíteni az olcsóbb beszerzésben. Illetve csak a szokásos: melyik az olcsóbb, ha drága, de ritkán kell vagy ha olcsó, de gyakorta kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #19365 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert!
Melyik VTi-t vetted meg?
Mod: Majd képek jöhetnek az első hozzászólásba. Erről jut eszembe nekem is le kéne cserélnem az Accordot a Concertora. Bár lehet megvárom a tavaszt, hogy felkerüljenek a VTi felnik.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #19580 üzenetére
És még csak nem is váltóméret. Nagyon nem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #19585 üzenetére
195/55 R15 a gyári gumiméret.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #19593 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a 185/60 R14 sem váltóméret. 185/65 R14 lenne az.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz xcbiker #19776 üzenetére
Néztem az oldaladat, de nem láttam új képeket. Gondolom nem volt rá időd.
Mellesleg lenne pár kérdésem, amire biztosan tudsz válaszolni:
- Hol van elvezetve az antenna kábele az A oszloptól a fejegységig?
- Mivel ragasztod vissza a lámpabúrát a festés után?Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #19827 üzenetére
Csak tárcsát cserélni nem szokás, még akkor sem, ha nem túl régi a betét. Egyébként jól emlékszel, még egyszer leírom, hogy az EBC alapkategóriás betétei és tárcsái igenis olcsóak. Az én autómhoz példának okáért:
első féktárcsa: 13270 Ft/db
hátsó féktárcsa: 7970 Ft/dbelső fékbetét: 8565 Ft/garnitúra
hátsó fékbetét: 5110 Ft/garnitúraEz összesen: 56155 Ft. Ennyiért egyszerűen nem létezik jobb és gyanítom, hogy VTi-hez is igen hasonlóak az árak, mert ugyanakkora fék van rajta.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #19831 üzenetére
Kérj egy ajánlatot a fékmester.hu-ról, kíváncsi vagyok mennyi lesz a különbség az enyémhez képest.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz orbano #19974 üzenetére
Betétszűrőből K&N-t használtam meg voltam elégedve vele, neduddki sem panaszkodott rá, kivéve, hogy nem volt plug&play az autójába.
Direktszűrővel többet ártasz, mint használsz, hacsak nem veszel CAI-t. Juhilacinál kapsz csövezést, Jugonál Fujita szűrőt hozzá. Esetleg eBayről AEM (dryflow) vagy Injen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Boldog Karácsonyt!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Megkésve, de BÚÉK!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz CurrentValue #20107 üzenetére
Próbáltam én is ilyet, de nekem túl merevnek bizonyult és csak középen törölt, a két vége nem ért hozzá a szélvédőhöz.
Én jelenleg Valeo Compactot használok. Egy pár 2000Ft és bírja.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz CurrentValue #20110 üzenetére
Márka? Az nem nagyon volt neki, Vaterán vettem 8-900 Ft-ért.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Manitou #20117 üzenetére
Nincs ezek között. Majd lemérem, de egyelőre még rajta van az előző tulaj kukába való gumija.
Zoli:
1. Rota Circuit 8 (Bronz)
2. Rota Torque (Bronz)esetleg ITR kerékagy konverzióval:
16" 5gen Prelude VTi
17" DC5 ITRVillanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz MacCaine #20130 üzenetére
Nekem éppen ellenkező a saját tapasztalatom. Ez előző szezonban 7" széles ET35-ös felniken használtam 195-ös gumikat, a következőben 5,5" széleseken fogom. Ez a gyári szélesség és természetesen a gyári ET45. Persze a gumi is váltóméret. Gurultam vele már egy kicsit. Lényegesen komfortosabb és jobban kezelhető az egész autó. És és föld. Lehet, hogy mégsem olyan hülyék a mérnökök a gyárban?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Manitou #20208 üzenetére
Az RE750 a mintázata alapján az RE720 utódja lehet, ami a legjobb gumi volt, amit valaha próbáltam. Viszont nem létezik az általunk tárgyalt méretben.
Mod: neduddki megelőzött.
Mod2: CurrentValue: Legend stílusát nem egyszerű tolerálni, gondom az övét akarta megvenni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Autós topik
- Politika
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- EA Sports WRC '23
- Milyen processzort vegyek?
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Filmvilág
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs