Hirdetés
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Hirdetés
-
Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
gp Kratos legutóbbi kalandja a mai naptól Steamen és Epic Games Store-ban lesz elérhető.
-
Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
ma A klinikailag hitelesített, 24 órás, folyamatos vérnyomásmérést kínáló okosóra is Barcelonában debütál.
-
Készíts képet az igazi nevedből!
lo Sziasztok.Egy érdekes kísérletre hívnálak meg titeket. Mindjárt elmondom, hogy miről is van szó. A telefonomon (fold 5)...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44320 üzenetére
Mérni kéne mert a tábla önmagában kb fabatkát sem ér. Zagyvarékasnál van 70-es tábla de ott se lassít le senki...
Ezekben a papír autókban sztem 100-nál se élték volna túl a buszba csapódást. Az abs nélkülinek esélye sem volt a kerülésre vészfékezve a másiknak az abs miatt lett volna de ezek szerint csak diszkófelnire jutott lóvé vezetéstechnikai tréningre már nem.
#nincsbennetarcsi
-
Dashes
őstag
válasz BlacKSouL #44324 üzenetére
szvsz felesleges elemezgetni, tény hogy nagyon elk*rták. ráadásul ami legjobban felb*sz... mást veszélyeztettek... , szerencsére a buszból "csak" a kórházig jutottak.
ahogy korábban leírták vannak erre lehetőségek, és azt is lehet úgy csinálni, hogy mást ne veszélyeztessünk.
a másik, hogy ebből megint elindult a japán vs német téma. -
Jaffa75
őstag
válasz BlacKSouL #44324 üzenetére
az utolsó mondatodban van az igazság...
Nem ott kell gammerkodni, ahol nincs menekülőút (én nem ismerem a helyszínt kicsit sem) . Csúsztam én is árokba télen olyan kanyarban 65-tel, amit szárazon 80-nal is bevettem... . Igaz, akkora jégfolt volt (ami nem látszott), hogy nem is igaz. A betonhidat megtaláltam, gtk lett a vége.
Dashes: szomorú hogy az indult el, ahelyett, hogy ne ész és fék nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
-
-
senior tag
válasz BlacKSouL #44302 üzenetére
Láttam a híreket, esély nem volt túlélni, ekkora sebességnél még ha át is rántja a másik sávba szerintem annak is árok lesz a vége.
Amióta téli gumi van fent csak egyszer toltam el neki, de aztán rájöttem, hogy mikor az óra 230-at mutat akkor már a gumi index pirosban van (210km/h-s gummák), úgyhogy vissza kell venni a tempóból, mert defekt miatt fogok lerepülni az útról.
11 éve van meg most a napokban, sajnos nem emlékszem pontosan, de 2005 nov 20-30 között hoztuk el, semmi baleset, igaz csak 100 ezer km-t raktam bele és 40 ezer km óta van benne erő.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #44470 üzenetére
Haladok, egyszer csak a középső nagy kijelzőn az akksi jel sárgával plusz mellé a műszerfali visszajelzőn ugyanez csak az piros színű, motor leáll. Csak mindig menet közben csinálja, és nincs időm rendesen odanézni vagy memorizálni, csak újraindítom a kocsit és haladok tovább... Motorjelző szerintem nem, ha megint csinálja, majd igyekszem jobban megnézni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsole84
senior tag
válasz BlacKSouL #44514 üzenetére
Mert hideg van... Én azt vettem észre, hogy hideg időben csend van és ilyenkor a váltás is finomabban működik. Tehát, ha "ropog", olyankor mintha kicsit ugrana a gép, kuplungolás nem annyira sima. Szerintem ( bár fullra nem értek hozzá ) tuti, hogy valamilyen mechanikai ( pedál, vagy munkahenger ) gond, hiába fújjuk bármivel, az csak ideiglenesen segít.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44583 üzenetére
Igen sok tényezős ez ahogy írod is. Nem mindegy hogy -10-ről vagy +30-ról kell felmelegítenie a motort/vizet/olajat. Meg ugye a hidegebb levegőnek kisebb a sűrűsége is tehát adott hengerűrtartalomba több fér bele, az ECU meg a légtömegmérés alapján több levegőhöz több üzemanyagot fecskendez be.
Nekem ugye a nagy vason 4 évszakos van tehát a méret/keverék azonos mindig a fix klímájú garázsból indulok mégis télen többet eszik.
#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
válasz BlacKSouL #44618 üzenetére
Nálunk a kocsit-motort mindig hagytuk bemelegedni indulás előtt... Az autónál ez 3-5 perc volt, motornál inkább 10-15.
Verda beindít a garázsban, majd kigyalogolni a kert másik végébe, megkötni a kutyát, kinyitni a kaput, visszamenni, kiállni, bezárni a kaput, elengedni a kutyát családot összeszedni és mehetünk.
Mocinál pedig indítózás után nekikezdeni felöltözni, ami külön rituálé, mivel mi okos tudatos motoros lévén sohasem strandpapucs, rövidgatya, trikóban megyünk, legyen 10 vagy 40 fok, biztonság az első.
Kb. 20 éve megvan az Accord is és a Kawa is, és köszönik szépen a motort nem kellett megbontani egyiknél sem. Tehát én családi tapasztalat alapján hiszek ebben a pár perces várakozási időben, az internetes okoskodásokra meg magasról teszek. Ez ivódott belém, ez teljesen bevált, persze ha minden kocsink tönkrement volna, akkor jobban utánanézek, hogy mit csinálhatunk rosszul.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44598 üzenetére
Most 5W30-as Castrol van a Jazz-ben (1.2 i-dsi) akkor érdemes lenne nekem is 0W30-ra váltanom?
Mivel második/bevásárlós autó elég sok hideg/rövid üzemet kap szegény technika...mod:
Garázsban minek hajtod fel az ablaktörlőt? Nem fagy oda és csak hamarabb elfárad a feszítőrugója...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44625 üzenetére
Nagy hőterhelést nem kap, megnézem az árakat amelyik olcsóbb azt kapja. (0W20 vs 0W30).
Bosoko lapát kb 600 huf szóval a lapát élettartam pont nem szempont de a rugó élettartama annál inkább mert nehezebb cserélni. Akkor kihajtogatom én is majd a lapátokat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44628 üzenetére
Köszi nem néztem még árakat de akkor 0W30 lesz a befutó.
Hézagolót meg megpróbálok szerválni...
tboy93: Ha tudja a gyárilag előírt minősítést mehet a Total is. Lényegesebb az hogy időben cseréld mint sem hogy milyen márkanév van az olaj flakonján (kivéve ha pl hamis Castrol... ).
#nincsbennetarcsi
-
adatfalo
senior tag
válasz BlacKSouL #44660 üzenetére
Én is azt nézegettem, hogy elég sok ilyen cég van már akik ülésfűtés beszereléssel foglalkoznak (csak konkrétan Honda Civic-re még nem láttam példát), de gondolom ott is megtudják csinálni, hiszen 9gen civic-re van is buildlog Gondolom aki nem először próbálja letépni a huzatot az ülésekről, annak azért nem olyan bonyolult mutatvány.
Egyébként szívesebben vennék gyári megoldással ellátott modellt, de véleményem szerint ennek az egy extrának a megléte mellett úgy túlárazzák (az amúgy is túlárazott márkát) a kocsikjukat egyes emberek, hogy az már túlmegy a lélektani határomon. 2.5M-nál nem szeretnék többet költeni a kocsira (+átírás,szervíz stb.), és lássuk be, ennyi pénzből nincs jó állapotú ülésfűtéses verzió
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44663 üzenetére
Háát, tuti nem éri meg neked sztem ilyen felhasználás mellett. Mondjuk én amúgy sem vagyok ez az extra fétisiszta.
Állófűtés hasznos, havernak van az S60 D5-ben, 72 fokra melegíti fel a vizet. Amúgy megtévesztők valóban, sok gyártó az izzítást is úgy írja le mintha állófűtés lenne...
#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
válasz BlacKSouL #44673 üzenetére
Tehát, kukaürítés nap van hétfő/szerda/pénteken.
Akkor reggel a gondnok(talán) kihúzza a kukát reggel 6kor, otthagyja a 2kordon között. Majd valamikor jön a kukásautó és beborítja a szemetet, majd visszabassza (jobbesetben) a 2kordon közé a szemetest.
Ugyebár szerintem lehetett érezni, hogy nagy szél van, mert csüt este kezdett neki péntek du-ig kitartott.
Majd valamikor du visszarakják a tömbház szeméttárolójába őket.
Kérdeztem, ha tudták, hogy jön a vihar, mi a fenéért nem lehetett valahogy rögzíteni őket, erre a válasz: mindig mindent mondanak.
A lánc nem jó gondolat, mert nemtudja a kukás a dolgát végezni, a gumipókot a csövesek ellopják így marad a félelem és reszketés lasvegasban.
Én úgy vélem, ez mindenképpen a társasház felelőtlensége, nekik kéne a kárt magukra vállalni.
De ha nem, akkor majd a rendőrségre bízzuk az ügyet.
Ezért fizetjük a havi majdnem 20ezres közös költséget....[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz BlacKSouL #44675 üzenetére
Persze ha pénzbeszedésről van szó, akkor mindig ottvan, de ha ilyen történik akkor lapít mint kutyaszar a fűben.
Azt javasolta a közös képviselő, hogy mivel ők nem érzik magukat hibásnak, tegyem meg a feljelentést a rendőrségen.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #44863 üzenetére
Nemnem.
A buszos nem adta meg az elsobbseget
Volt ilyen comment isKomolyra forditva:
Ha 200-al vagy tobbel tepertek (szerintem felette mivel a masiknak a csatt pillanataban volt 200 a sebessege ott akadt meg az ora) akkor a buszos a keresztezodesbol egy kurvanagy semmit latott beloluk max valami tavoli delibabnak lathatta oket
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #44900 üzenetére
Én is a sok csalódás után döntöttem úgy, hogy amit bírok, és enged a szerszámkészletem, azt megpróbálom otthon megcsinálni. Az utóbbi pár szerelés meg csak jobban bíztat rá. De ahogy írod, vezérlést nem cserélnék például.
Féktől is fosok. Az, hogy nem megy az autó mert nincs olajnyomás, az kevésbé életveszélyes másokra nézve, minthogy nem fog a fék.
De mondjuk az én haverom is az F Astráján szinte mindent megcsinál. Fék, kerékcsapágy, vezérlés, gyertya, olajcsere, még elektromos ablakemelőt is rakott bele. Lényegében olcsóbb kategória, de attól még ha elrontja, szarban van. Na ennyire én nem vagyok bátor. :S -
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen