- iPhone topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
Azért azzal mindenki legyen tisztában, hogy van felső határa annak, hogy mekkora akkut lehet beletenni. Ez pedig a generátor teljesítménye. Hiába teszel bele 80 Ah akkut, ha a generátor nem bírja feltölteni, mert pl csak 70 Ah a max teljesítménye.
Civicét még nem néztem meg de az f astrában 70 A -os generátor van.
(Nem megkövezni, egy cikkben olvastam ezt még jó néhány évvel ezelőtt!)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ok, értem. Valószínűleg rosszul fogalmaztam ( értem a különbségeket amiket írtál). Az akku mekkora áramot vesz fel töltéskor? A generátorod mekkora árammal tölt (normál esetben)?
Értem, hogy mire akarsz kilyukadni, hogy lassabban tölt... ( bár rövid távon akkor a nagyobb akksit simán le lehet szívatni, ha nem bírja sosem feltölteni a rendszer )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #43170 üzenetére
Az gané munka lenne. Méretes gumi tömítést kell oda tenni. Villanyos boltban tuti kapni valamit amiben lesz ilyen tömítés.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43178 üzenetére
Ha lehet kapni ilyen kupakot akkor mielőbb rendelj! Eléggé párásodik a lámpád.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43181 üzenetére
ohh igen a keret mindig szűkös
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43231 üzenetére
Ahogy Horel is írta az jó cucc. Nem olvad olyan könnyen, és igen cipzárhoz én is azt használom. ( most vettem motoros bőr ruhát és mellé egy tégely méhviaszt, na az is jó anyag, nem folyik, nem ragad)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43264 üzenetére
Azért ne írd le GYMS Megyét! Itt is vannak jó szakik, csak te pont belehúztál.
Amit én tanácsolok még neked, ha gond lehet azzal amit felkentek neked múltkor, akkor azt szedesd le mielőtt felhordják az újat! Másképp nincs sok értelme ismét lefújni az alját.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43267 üzenetére
Műhelyt nem mondok, nem is tudok. Én magam csinálom az ilyen dolgokat. Illetve van karosszériás ismerősöm, aki munka után foglalkozik ilyen javításokkal. Lassú, de alapos. Mondjuk ő pont feleslegesnek tartja az alváz fújást. Azt mondta a gyári festésre hiába fúj rá az ember, nem ér semmit se. Inkább üreg védelmet ajánlja ő is.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Buster17 #43295 üzenetére
Én még nem kerekeztem át. Jövő héten jó idő ( jobb idő) lesz, lassan esedékessé válik. ( sógoréknál úgy is nov. 1 től kötelező a téli gumm, ha jól emlékszek )
Én is szépen lemosom, lekezelem a gumit és waxolom a felnit. Így tavasszal csak fel kell pattintani és szépAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz zsole84 #43310 üzenetére
Szokj hozzá! Hidd el nem ér annyit, ha megfelelően működik.
WD40 kevés, zsír kellene minden hova. De gondolom időnként azt is pótolni kellene.
Itt is sok eszme csere zajlott anno.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43328 üzenetére
Na erről se hallottam még. Majd utána olvasok kicsit.
Köszi.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Segnior_Barthez #43334 üzenetére
Ne zárd be éjjelre a kutyust a kocsiba!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43401 üzenetére
Miért antracittal?
Láttam képet googlen, árány szinű nyereg volt rajta. Jól nézett ki.
Ünnepek alatt takarítjuk a fékeket, le is festeném, de félek nem lesz rá időm. Ha rendesen meg akarom csinálni, az több nap. (Pucolás, csiszolás, festés két rétegben, száradás, összerakás).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz Jaffa75 #43562 üzenetére
Jellemzően igen. De alacsony fordulatnál, váltáskor is hallható. Kipuff tartó bak is tud viccelni ha ki van nyúlva. Onnan is tud fura fémes hang jönni. Legutóbb faterom rátolatott egy föld kupacra a mezőn pecázáskor, a hátsó dobot meg a hővédő lemezt elnyomta kicsit. Mikor indult rázkódott a váltó bent, egyesben és hátramenetnél volt erőteljes ez, de váltásoknál is érezni lehetett. Vissza nyomták a helyére és megszűnt.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz #00809728 #43597 üzenetére
Elgondolkodtató dolgok ezek. Én itthon javítok, öcsém szaki, kis műhelyük van. Volt amikor úgy gondoltam elviszem inkább márka szervizbe, mert mondták, hogy még nem csináltak ilyen kocsit majd kiderül. Még mindig mindent megoldottak és sosem gányolnak!
Itt meg sorban olvasom, hogy mekkora lehúzás van szervizekben.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43614 üzenetére
Hajszáritó! Már írták itt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43622 üzenetére
Azt azért ne feledjük el, hogy abban igaza volt a kollégának, hogy a hűtőben nem áramlik a víz, csak ha üzemmeleg a motor és felmegy a hőfok. Termosztát nyit, víz megindul a hűtő felé és lehűl.
Amit segíthet a letakarás az az átáramló levegő csökkentése, így hamarabb melegszik be a blokk.
Mondjuk ilyen céllal én nem a hűtő elé tennék takarót, hanem a maszk (grill rács) belső felére, ahol bejut a menetszél.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43658 üzenetére
Tudom, tudom.
Marad a CRV amúgy sem terepre lenne.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
Téli papucsok felkerültek.
Holnap nyári szett pucolászás.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43705 üzenetére
Holnapra megkérdezem öcsit, ők nyomatékolják a kerék csavarokat. Kézzel érzésre húzd meg, aztán gurulj oda valahova, hogy nézzenek rá nyomaték kulccsal.
Biztos, hogy nincs a gumin forgás irány?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43712 üzenetére
Berohadt csavarnál próbáld meg legközelebb, hogy picit ráhúzol! Utána lazíts csak. Légkulcs jó ötlet.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43712 üzenetére
Szia. Most beszéltem öcsémmel. Azt mondta igazából kocsi függő (típusonként eltérő a megadott nyomaték). Mivel általában 110-120 nm között szokott változni (master, trafik stb 130 nm) így ők szgk-t 120 nm-el húznak meg.
Tehát kevés a 100 mm-es kulcsodAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ma cseréltünk izzót, osram nbu ment bele. K.va jó a fénye. Csak most a helyzetjelző olyan sárgás mellette.
Utána nézek, hogy van e hozzá való emelt fényű.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz serfozotibi #43734 üzenetére
Üdv itt!
Nagyon szép a járgány! És a kormány is jó helyen vanAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43751 üzenetére
Igen az lesz az.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #43767 üzenetére
Ugyan így csináltuk mi is. Csak még megemeltük a kocsit, hogy nagyobb hely legyen a kerék felett.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Mobilinternet
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen