- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Akár három Z Fold6 is érkezhet idén
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
ph Pár online áruház nem tudott várni, és már közzétettek néhány hasznos adatot a Granite Ridge és a Strix Point megjelenéséről.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BlacKSouL #42047 üzenetére
Egyébként nemrég ránéztem az izzóra és gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, mint a túloldalon, egyáltalán nem úgy tűnik, mintha meg lenne szakadva.
Látom, hogy van külön biztosítéka, szóval lecsekkolom majd azt is. Kérdés, hogy a beltérben található biztosítéktáblába hagyományos biztosíték megy, vagy valami speciális?
-
Aladdin
senior tag
válasz
BlacKSouL #42053 üzenetére
Nézd, én elég sok időt, energiát ráfordítottam különféle izzók tesztjére.
Mértem teljesítményt különböző feszültségeken, mértem lux értékeket, mértem fényáramot hitelesített Ulbricht-gömbben, és mértem hőmérsékleteket az izzó mellett és a lámpatesten is.
A pluszos izzók jellemzően kevesebb teljesítményűek 1-2-3 wattal, mint a normál társaik. Némelyik melegebb volt, de az, h az egyik 150 fokos, a másik 155, nem hiszem, h valamit is befolyásol, de ez még akár az én méréseim hibahatárán is belül voltak. De volt olyan is, h a húzott alacsonyabb hőmérsékletű volt, mint egy normál.
Egy szar foncsor egy normál izzótól is bemattul. Ez főleg igaz a H4-es rendszerű lámpákra, mert ott a volfrámszál hőjét a takarólemez felsugározza a foncsorra. A csatlakozó sem attól ment szét, hidd el. Az más kérdés, h egy 80-as, vagy 100-as izzó már melegebb és a csatlakozót is jobban melegíti, nem beszélve az ott átfolyó áramról. Na ott már lehet károsodás. -
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #42053 üzenetére
Nekem is mattult a búra két foltban. Normál izzók vannak benne. Szerintem azok is voltak végig. Tavaly taliztam egy sráccal, ugyan ilyen sedanja van, pont ugyan így meg van mattulva neki is mindkét búra, egy egy foltban. Kábeleken, csatikon nincs égés nyom, megnéztem. Szeretnék én is erősebb izzót bele. Körül nézek majd az ajánlott fajták között.
Motorba szintén cserélek, runner is írta, hogy faja. Egy cimbim pedig a héten cserélt, azt mondta k.va jó! Ennyi kis tuning belefér.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
válasz
BlacKSouL #42092 üzenetére
Én vennék valami Renault Kangoo-t vagy hasonló autót... Magasan van, könnyű beszállni, ha mozgássérült személynek kerekesszéket kell betenni még bővel elfér a csomagok mellett... Nem nagy szervizigényű autó.
Ilyen "puttonyosban" gondolkodnék a helyükben. 1m környékén már 2000 évjárat felettiek közül lehet simán válogatni!
Példának okáért ez vagy ez
Bár én csak az 1,5dci motorral ismerem (volt is a családban), nem sok gondja volt a blokknak.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
DeathAdder
veterán
válasz
BlacKSouL #42142 üzenetére
Minden rendben van a nyereg többi részével, a dugattyúval mint azóta kiderült az a baj hogy itt ott lehámlott róla a krómozott (lehet nem króm, de az a fényes) bevonat és elkezdett rozsdásodni.
Ami érdekes hogy a porvédők épek semmi látszata h mi okozhatta ezt a dugattyúval. Lehet gyári hibás, vagy a fene tudja..
Köszi a tippeket erre is jó lesz odafigyelni amiket írtál, majd ott leszek amikor rakjuk össze
Egyelőre azt hiszem megrendelem a felújító szettet, illetve a dugattyút.
Kérdés hogy ilyen esetben érdemes lehet kiteríteni a jobb oldalit is, és átnézni amiket írtál, és lecserélni a dugattyút a másik oldalon is?Úgy vagyok vele hogyha már így belemászunk akkor cseréljük ki amit kell a másik oldalon is, hogy utána nyugodt legyek. Bár dugattyút nem tudom ki kell-e cserélni, elméletileg sosem szabadna tönkremennie, már ha rajta van a fényes bevonat
honda23 - kézifékem jó, igen lehet rosszul tudja, hamár csere akkor a felújító szettet is megveszem.
nyereg 24e hátra/ oldal? van értelme komplett nyerget cserélni, illetve miért kellett neked cserélned két autón is? ep3 -on jó volt neked?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #42278 üzenetére
Elvileg itt is S-ben gyorsabban vált mint D-ben. De nem nagyon szoktam kézzel váltani max ha lejtőn jövök le, hogy legyen motorfék. Az S-t is csak 1-1 előzéskor szoktam használni. Gyorsan menni nem lehet vele max egyenesben mert botrányosan orrnehéz és esik-kel kanyarokban.
Szóval szerpentinvadászatra nem túl jó választás.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #42280 üzenetére
Igen, mókás hogy csúsztatott kuplunggal vált mindig.
Amúgy nagy ellensége voltam az automatának a hidrós lassúsága kiborított mindig is de ezt egész megszerettem mert tök használható 1-2 hülyeséget leszámítva (pl ha D-ben előzéskor lepadlózod akkor gondolkodik 1 sec-et ami nem sok csak idegesítő).
Most már csak egy cvt-s autót szeretnék kipróbálni, mert olyat még nem vezettem.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #42626 üzenetére
Hmm, akkor keverékkel jársz?!
Lehet ezt majd kipróbálom én is egyszer. Egy kútfejnél öntöd be a kettőt? Vagy előbb tankolsz prémiumot tejelsz és rá a sima 95 és tejelsz a kasszánál újra?
Most viszont megdőlt bennem a németeknél jobb a benyó teória. Az itthon teli tankos mérés meg az ottani teli tankos mérés között 0,1 l /100 km volt a diffi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #42661 üzenetére
A kettő együtt.
Próbáltam ezt az érintés nélküli mosót nem rossz de ha nagyon koszos a kocsi akkor nem lesz tőle tiszta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
z123456789
addikt
válasz
BlacKSouL #42775 üzenetére
Én értem, hogy pontosan mindennek megvan a funkcionalitása egy Hondán, de sz a segg lehetett volna szebb is. Egyébként már elég jó úton tartanak afelé, hogy újra megszeressem a civic-eket.
Az utóbbi időben nagyon eltávolodtunk egymástól.
És természetesen azért nem dobnám vissza a kulcsot, ha valaki hozzám vágna egy ilyet. : -
-
burjois
csendes tag
válasz
BlacKSouL #42929 üzenetére
Perfekt.
Ha az aknába bemászok a kézifék kulcsokat sosem hagyom ki, hogy be ne fújjam kúszó olajjal, vagy wd40 - el. Mindig használom a kéziféket, sokszor a piros lámpánál is. Off kocsimba minden télen berohadt a kézi, pedig használtam, de az egy off volt.
[ Szerkesztve ]
.....gusztus dolga.
-
z123456789
addikt
válasz
BlacKSouL #42997 üzenetére
Nekem is írja az Accord (2003). Az utóbbi időben volt akksi problémám is, motor mosásnál kiszedtem már többször is az akksit, de nálam is ugyan ez. Csak a rádió meg az óra ment el. A trip km-ek is maradtak, és az automata ablak is.
Az a döglött zár amiről beszélsz. Annak elvileg az a lényege, hogy belülről nem lehet kinyitni az autót. Mondjuk ha bezárod a gyreket, ne tudja felhúzni, és kiszállni amíg beszaladsz rakétáért, meg cigiért a trafikba.
És nyitásnál is van valami, ha duplán nyomod meg. De az most ne jut eszembe mi. :/ -
futo001
senior tag
válasz
BlacKSouL #43004 üzenetére
Nálunk a hülyegyerekek pár hónapja azzal szórakoztak, hogy kinyitották az ajtót mialatt vártál a pirosnál, vagy mikor a parkolóban mentél az autód felé és pár méterről kinyitottad, beültek pár másodpercre majd kiszálltak és elszaladtak.
Annyira belelendültek, hogy már az újságok is írtak róla, aztán a rendőrök rendet vágtak pár hét alatt. Én szeretem, hogy a Fordnál 1 ajtó nyílik csak elsőre, és induláskor lezár automatikusan mind, adott esetben van értelme.Qru
Én a Focus-szal mindig így jártam, és hétvégén a Civic-kel is. A Fordot tudom hogy kell betanítani, a Hondának még nem jártam utána.
De elvileg itt is lehúzod az ablakot, egy pillanatra elengeded a gombot, majd ismét nyomod le 10mp-ig. Majd felhúzod, elengeded egy pillanatra majd ismét nyomod fel 10mp-ig. És ezt ablakonként.[ Szerkesztve ]
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #42997 üzenetére
Nekem elfelejtette. De majd akkor újra tanítom.
Hát az Suzukinál láttam meg Fordnál ilyen kettős reteszelésű zárat. Mondjuk nem értem mire jó. Vagy bezárom vagy nem, minek két lépcsőben zárni?
z123456789: Jah csak annak nem én vagyok a fenntartója. Ezért került abba Exide Prémium a sajátomba meg az olcsó gyári Kia/Hyundai akksi.
Peter.70: De neked az újabb, inteligensebb Jazz-ed van.
Snoop-y: Jaj a DVD-s... Ezzel szívunk haver Lexusánál. Nem eszi csak az 1x-esen írott lemezt. De mire erre rájöttünk...
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BlacKSouL #43048 üzenetére
Köszi szépen, én is erre gyanakodtam. Érdekes, hogy több japánban is hasonlóan működik az ablakmozgatás, de eddig a -akár a 15 éves- németeknél (VW, Opel) ilyennel még nem találkoztam.
(#43047) tboy93: Megcsinálnám azt is, amit mondasz, csak félek, hogy mindent elfelejt egy áramtalanítás esetén a Tücsök.
Szóval egyelőre halogatom...
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz
BlacKSouL #43132 üzenetére
De érdemes kipróbálni (én megtettem, csak nemtom hol a papírom) hogy rámérni meleg alapjáraton az akkumulátor saruinál a feszültségre, majd bekapcsolni a ventilátort maxra, a tompítottat a fényszórót, a "négyesindexet", a hátsó ablak fűtést, vagy ha van aki segít mérni, akkor féklámpát taposni és egyszerre 4 ablakot felfelé húzni. Na ekkor garantálom, hogy nem ugyanannyi lesz a feszültség, mint terheletlen alapjáraton, és már az alapjárat se alapjárat lesz, hanem magasabb. Na ezt a feszültségváltozást látja kicsiben az ember amikor a nagy áramfelvételű ablakemelőt működteti, és lemegy a fényszóró fényereje.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #43231 üzenetére
Ahogy Horel is írta az jó cucc. Nem olvad olyan könnyen, és igen cipzárhoz én is azt használom. ( most vettem motoros bőr ruhát és mellé egy tégely méhviaszt, na az is jó anyag, nem folyik, nem ragad)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Disney+
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Kompakt vízhűtés
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!