Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz axioma #17373 üzenetére

    Szerintem meg körülménytől függ, hogy "ez hiba-e" egyáltalán. Ugyanis, ha 1 db kártyára vigyázhatok, akkor 2db-ra is, hiába ugyanazok az adatai a kártyáknak. Az én felelősségem, hogy az egyiket megsemmisítem-e, vagy nem.
    Visszakövethető, hogy pl. egy időben két helyen vásároltam volna velük, de ilyen sosem volt.
    Lényegében semmilyen kockázat nem volt az esetemben, hogy két kártya azonos adatokkal volt nálam.

    És nem is volt belőle egyik esetben sem később sem probléma, egyszerre jártak le.
    A telefonos pótlás macerásabb volt, de ügyintézőtől is függ, hogy miként áll hozzá.
    Nekem az kényelmetlenséget okozott volna, ha tiltják a kártyám, és addig semmim nincs, amíg megjön a másik. Ezt elfogadták, és nem tiltották. :U

    "OTP"-nél ezt valóban nem tudtam volna megtenni, de ők sem tiltották mindig a kártyát, hanem csak törölték a rendszerből, ami nem volt ugyanaz, mivel a kártya törlése (kártyaszerződés megszüntetése) díjmentes volt, míg a tiltás nagyon drága.
    Ott személyesen néha ki is lyukasztották a régi kártyát, bármilyen indok miatt kértem a törlést, de azért ott is elkértem a régieket, megvan mind.

    [ Szerkesztve ]

  • sifarr

    senior tag

    válasz axioma #17373 üzenetére

    Attol hogy megtortenik, hibasnak tartom a barmilyen indoku parhuzamos letezest (a chip-esnel atveteli feltetelnek kellett volna lennie a leadasnak, normal esetben, szerintem
    Elméletileg meg sem történhetett volna.
    Kártya elvesztése esetén a tiltás automatikus, az új kártya új adatokkal jön (kivéve ügyfél neve). Bár ezt ügyesen kivédted a kempingezős esetnél. :C
    Meghibásodott kártya pótlásakor a CIB-nél alap a hibás kártya begyűjtése, a pótlás utána indul. Én próbáltam kikönyörögni, amikor csak az NFC volt rossz, hogy ne maradjak kártya nélkül, de úgy kivágott a CIB, hogy a lábam se érte a földet. :)
    Kiváncsiságból megnéztem a K&H bankkártya ÁSZF-jében a vonatkozó részt (XVI. 1. a). Hibás kártya pótlásánál minden adat marad (kártyaszám, lejárat, CVV, pin). Viszont a pótlás igénylésének előfeltétele a cserélendő visszaszolgáltatása. Ráadásul csak bankfiókban vehető át, legkésőbb akkor be kellene gyűjteni a hibásat. Ez a szabályozás 2012. júliusa óta változatlanul létezik.
    A "párhuzamos létezés" tehát elméletileg kizárt.
    Ettől még az ügyintéző adott esetben eltérhetett az ÁFSZ-től. Bár nem illene, ez súlyos hibának minősül.
    Dehogy a K&H banki rendszere ezt a hibát nem zárja ki, az elképesztő. :((( Több, mint hiba.
    Na, úgy látom a K&H-t is be kell sorolnom az "ott sem nyitnék semmiképp számlát" bankok sorába a Takarékbank, az MKB és az OTP mellé. :)

Új hozzászólás Aktív témák