- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
A Január 1-től tervezett kétlépcsős azonosítás vélhetően még nem működhet, mert tegnap egy olyan internetes oldalon vásároltam, ahol korábban még nem, és a 18.190 Ft-os összegnél még a korábbi Erste jóváhagyást sem kérték, hanem egyből jóváhagyta a Simple rendszere az Erstés Hk. vásárlást.
Akinek már volt ilyen tapasztalata, hogy működik a kétlépcsős internetes vásárlás jóváhagyás, az kérem ossza már meg.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz proradeon #17900 üzenetére
Nem jelenthet problémát, ha IBAN számot írsz be belföldi utaláshoz, mert a rendszer mindkettő formátumút érvényesnek tekinti.
Az IBAN nemzetközi formátum, a 3x8 szám meg hazai formátum. Mindkettő érvényes.Szerintem a K&H appban a szürkén látható IBAN formátum csak segítség, iránymutatás azoknak, akik nemzetközi számlára utalnak, akik meg nem, azok meg úgyis a 3x8 formátumot használják.
Amennyiben oda mindenképp IBAN számot kellene írni, akkor úgy kezdődne az elején, hogy Kedvezményezett: ....... IBAN számlaszáma:
Pl. a kötőjelek nélkül is elfogadja a rendszer a számlaszámot, meg kötőjellel is, pl. a CIB appban.
-
RR-13
őstag
Jelenleg az Erste Mobilapp nem működik, ha esetleg valaki be akarna oda, vagy azzal lépni.
Hibaüzenet: Method Not Allowed!
Netbank felületre a belépés az azonosításnál, azonnali sms küldéssel lehetséges jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz viharhozo #18104 üzenetére
Igen Te jól írtad.
Több tételben is érkezhet az összeg a hirdetmény szerint, csak a saját számlák közötti átvezetést, és a készpénzes (ATM is) befizetést nem fogadják el.
Az összefoglalóban sincs direkt ez külön leírva, mert nem feltétel, hogy egy összegben érkezzen.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Szia
"miközben érkezett a számlámra minimálbért meghaladó összeg"Ez arra vonatkozik, hogy novemberben is érkezett megfelelő összeg, vagy csak most januárban?
Amennyiben novemberben nem érkezett elegendő összeg a számládra, akkor a mostani utólagos terhelést nem befolyásolja az, ha csak most teljesítetted a feltételt. Így a terhelés jogos volt.
Viszont, ha novemberben is teljesítetted a feltételt, akkor a mostani terhelés jogtalan.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Szia.
Amennyiben az Erste rendszerében könyvelte a vásárlást, de a vásárlás valamiért törölve lett később az eladónál, akkor külön pozitív tételként visszafog kerülni a hitelkártya számládra a levont összeg, és ettől függetlenül a rendszer jóváírja a vásárlás után járó pontokat.Az aktuális havi záráskor, a adott, zárás előtti ciklusban jóváírt összeget is figyelembe veszi a rendszer, így azt nem kell máshonnan már pótolni, a hóközi jóváírásokat figyelembe veszi ugyanúgy, mint a visszatöltött összeget, így annyival kevesebb lesz majd záráskor a tartozásod.
Viszont, ha zárás után történik, a korábbi ciklusban történt vásárlás jóváírása, akkor ettől függetlenül ugyanúgy teljesíteni kell a tartozás teljes összegének visszatöltését, (vagyis a vásárlásra elköltött összeget neked is vissza kell utalnod) ugyanis a vásárlási jóváírás ez esetben nem számít olyannak, mintha te utaltad volna az összeget a tartozásod csökkentésére.
Amennyiben túlfizetés keletkezik záráskor, akkor díjmentesen nem tudod magadnak átutalni a túlfizetés összegét, annak díja van, de egyébkén lehet indítani utalást a hk. számláról is.
A hk. túlfizetést díjmentesen átutalják, ha ezzel kapcsolatban írsz egy kérést a Netbankban, és megadod a számlaszámot, ahova utalják, vagy vezessék át az Erste folyószámládra, ha van.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Jó, ha tudod, hogy ha az adott ciklusban költöd a h.kereted, és ha a bejövő visszatérítés akkor épp fedezi az elköltött hitelt, akkor addig nem kérhetsz túlfizetési átvezetést, visszautalást, amíg a zárás nem történik meg, és nem jelentkezik valamennyi túlfizetés.
Vagyis hó közben elvileg csak akkor, és arra az összegre kérhetsz átvezetést, vagy átutalást, ami éppen az akkori túlfizetési összeg.Azért sem érdemes hó közben "piszkálni" a visszatérítésként érkezett összeg átvezetését a Netbankban mert, ha ezzel felhívod a figyelmüket, akkor a bank jogosult a visszatérítésként érkezett összeg után járó pontokat visszavonni.
-
RR-13
őstag
Pontosan így van.
Amennyiben az adott ciklusban visszafizetted az előző ciklus teljes tartozását, közben költöd is a hitelt, de a visszatérítés megérkezik, akkor záráskor annyival kevesebb összeggel zárják az adott ciklus tartozását, és csak azt kell az elköltött keretből visszafizetni zárás után.
Ez látszódni is fog a záráskor, hogy mennyi a tartozásod, és ha nem számítanák ebben az esetben bele, akkor azt észrevennéd.Egyszerűbben leírva: a vásárlás visszatérítés jóváírása, nem minősül a záráskor megállapított tartozás hitel törlesztésének.
Csak az adott ciklusban veszik figyelembe, és azt is csak úgy, hogy az adott ciklusban elköltött hitel visszafizetésebe számítják be.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz temporello #18145 üzenetére
Az csop. beszedés teljesen más, és kérésre oda utalnak visszatérítést a csop. beszedés alapján, ahova szeretnéd, ilyenkor ugyanis nincs kötöttség, mint a kártyás vásárlásnál, hogy elsősorban oda szokták a visszatérítést elindítani, amelyik kártyáról történt a vásárlás, és ez a "Refund".
Persze vannak boltok, ahol nem működik ugyanarra a kártyára az automata Refund, és ilyenkor lehet megadni másik számlaszámot, ami lehet folyószámla (fizetési számla) is.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #18147 üzenetére
Igen az az általánosabb még jelenleg, amit írsz, de egyre több bolt, főleg nagyáruházak térnek át az automata "Refund" folyamatra, a vásárlás visszatérítéskor, ha a fizetés interneten történt, legyen az hitelkártya vagy folyószámlás kártyás vásárlás.
Jellemzően internetes rendelésnél, és internetes kártyás fizetésnél, Pl. Praktiker "nemrégen" tért át az automata "Refundra", az Emag elég régen, talán kezdetek óta, és természetesen régóta így tesz a PayPal, és az AlyExpress.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #18151 üzenetére
Tudomásom szerint ez a lehetőség kizárt volt korábban, mivel az anyacég, Románia indította az utalást, és kártyára fordították vissza a vásárlás összegét.
Esetleg akkor, ha külön kéri ezt valaki, mert megszűnt a számla, vagy nem sikerült az automatikus Refund.
Mi többször kértük másik számlára, sosem történt meg.
Gondolom ti külön megírtátok, hogy hova utalják, maguktól nem tudták kitalálni a folyószámla számotokat.Praktikernél pl. elfogadták, ha megadtunk másik számlaszámot.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #18153 üzenetére
Tőlünk is kérték egy esetben, egy kb. 1 éves vásárlás, garanciális, nem javítható termék miatti visszatérítéskor az IBAN számot, 2020. júniusban, és akkor valóban a megadott folyószámlára utaltak a termék vételárát, de ez nem az az eset, amiről fentebb beszéltem.
A garanciális folyamatban benne van a lehetőség, hogy számlaszámot megadva arra utaljanak.Azonban az elállás, vagy téves rendelés, vagy rendelés törlés után minden esetben a fizető kártyára utalták vissza Refundként.
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18202 üzenetére
Fogyasztóvédelmi szempontból is Neked van igazad.
Amennyiben a CIB Bank nem írja jóvá panaszodra a díjat, akkor a magatartásuk fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősülhet, ehhez PSZÁF eljárást kellene kezdeményezni.
Az álláspontom indokolása:
Az Neked, mint ügyfélnek a szerződés megkötésével jogod nyílt a Bank által meghatározott kedvezmény megszerzésére, amennyiben a Bank által meghatározott feltételeket teljesíted.
A meghatározott banki feltétel valóban az, hogy "a díj terhelést megelőző hónapban legalább a mindenkori nettó minimálbérnek megfelelő összegű jóváírás érkezik átutalással.. akár több részletben is a bankszámlára..."
E joggyakorlás korlátozására lehet alkalmas a Bank azon magatartása, hogy a hirdetményében és az ÁSZF-ekben a kedvezmény megszerzésének feltételeit nem egyértelműen, így félreérthetően határozta meg, melynek okán az Ügyfél ezen jogosultságával nem tud élni, mivel a nem megfelelő tájékoztatás hatására az előírt feltételeket teljesíteni nem tudja, illetve megfelelően körültekintő fogyasztói magatartása során sem teljesíthette volna.
Vagyis, mivel sehol nincs írva a CIB Bank hirdetményében, és üzletszabályzatában, hogy a díjmentes számlavezetés jóváírásához, a havi minimum jóváírást, az adott hónapon belül, csak a könyvelési dátummal veszik figyelembe, ezért a hirdetménye homályos, és nem egyértelmű, mely alapján kötelességük a díjat utólag jóváírni.
A jóváírás kifejezés szerepel mindenhol a leírásaikban, így a hónap utolsó, nem banki munkanapon érkezett jóváírást is figyelembe kell venniük, mivel a jelenlegi hirdetményük alapján, az ügyfél hátrányára nem térhetnek el.
Valószínűsítem, hogy a rendszer "még" nincs átállítva, és nincs szinkronban a "nemrégen" bevezetett azonnali utalással, hiszen korábban, mivel hétvégén stb. nem lehetett utalni, így addig ez a probléma nem is jöhetett elő, vagyis a hétköznap utalt összeget a beérkezés napján írták jóvá, mely így teljesülhetett a hónapon belül.
Érdemes panaszt beadni, és nyugodtan idézheted az általam leírtakat, szerintem ez alapján is jóvá írhatják majd.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18214 üzenetére
Amennyiben van lehetőséged telefonon "várakozni" ügyintézőre (hogy ne kerüljön plusz költségedbe), akkor felhívhatod őket a CIB24-en, és akkor elmondod az indokot, a hivatkozást, hogy nem könyvelést említ a hirdetmény stb., hanem jóváírást, mely alapján telefonon is eldönthetik, hogy jogos a reklamációd, és azonnal jóváírják az összeget, ilyenkor nem kapsz majd írásban választ, és lemondasz a 30 napos kivizsgálásról, ez nekik is jobb, és bevált gyakorlat a CIB-nél.
Elsőnek ezt javaslom, mert gyorsabb, és kb. holnapra jóváírják (max. hétfőre) az összeget.Amennyiben erősködnek, hogy panaszt vesznek fel, és 30 nap, akkor is nyugodtan állj ki az mellett, hogy ezt telefonon is el lehet dönteni, hogy nem könyvelés van írva, és nem szeretnél még ez miatt várni 30 napot.
A második körben bele szoktak menni, ha elsőre nem. Nekem volt olyan, hogy ha nem sikerült az első ügyintézőnél, mert egy olyat fogtam ki, aki csak mellébeszélt, akkor letettem a telefont, és újra hívtam őket, és a második jóváírta a panaszolt összeget[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18217 üzenetére
De nekünk nem vontak le semmit előre sem, jó mondjuk nálunk a moratórium akció miatt lehet, hogy nem, de az is csak január 31-éig volt...
Akkor csak Nálad változtatták a rendszert? Nem értek már semmit.
Akkor szerintük most a februári havidíjat vonták? Mekkora marhaság[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18220 üzenetére
Ja emlékszem arra is...
Én még azt is jóváíratnám a helyedben. Szóval jöhet a következő ügyintéző szerintem, és ha korlátlanul telefonálsz, akkor előbb utóbb találsz olyat, aki felfogja, hogy igazad van, és miről van szó.Maga a számla nem rossz, az ügyintézők sajnos "sokoldalúak", hogy finoman fogalmazzak... nem igazán van több mint a fele a helyzet magaslatán.... beszélnek minden marhaságot, ahelyett, hogy utánanéznének.
Nyugodtan mond a hívásban, hogy nyissa meg a pdf-et, a hirdetményt, és akkor maga is láthatja. -
RR-13
őstag
"CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2021.02.06-08.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2021.02.06. (szombat) 03:00-05:00 óra és 15:00-17:50 óra között,
2021.02.07. (vasárnap) 09:00-11:00 óra között,
2021.02.08. (hétfő) 00:00-01:50 óra között- a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a Business Terminál, a CIB Business Online nem lesznek elérhetők,
- a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, továbbá2021.02.06. (szombat) 03:00-05:00 óra és 2021.02.08. (hétfő) 00:00- 01:50 óra között
- CIB eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatás nem lesz elérhető, továbbá2021.02.06. (szombat) 15:00 óra és 2021.02.07. (vasárnap) 11:00 óra között
- a Faktori szolgáltatás nem lesz elérhető.
Szíves megértésüket köszönjük!"[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Pedig az általam mutatott is létezett.
Itt is van róla infó ezen az oldalon, pont ugyanolyan, mint a miénk volt 2009-ben.
Ezek még nem rendelkeztek Chip-el sem, így érintéses fizetéssel sem. -
RR-13
őstag
Igen jó oldal.
Arra a kilincsesre én is emlékszem valakinél láttam, de én sem találom a képét.Nekem az összes kártyám megvan visszamenőleg 11 évre, és a K&H banknál vezették be a saját képpel történő kártya igénylést (de máshol is), ami nekem volt 3db., azok is megvannak.
(#18247) axioma: Nem vagyok még regisztrálva ott, de igen valószínű, hogy felvásárolják a képek miatt a lejárt kártyákat.
Megtaláltam a ONE card-ot
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #18250 üzenetére
Akár jó is lehetne az új George díjcsomag, de csak havi 400 ezerig ad teljes díjmentes utalási kedvezményt (csomaglimit), és csak az első pár (összesen 4) hónapig teljesen 0 Ft a csomagdíja.
Ez a sávos forgalmi figyelés valóban felesleges, és érthetetlen is lenne akkor, ha nem lenne a havi 400 ezres díjmentes utalás, ugyanis itt jön elő, hogy aki többet utal "ingyen" annak több is lesz a havi csomagdíja.Akinek elég a havi 250 ezres összesített forgalom, annak 390 Ft lesz a havi költsége (+kártyadíj, stb.) az 5. hónaptól, ami nem sok, de nem is díjmentes.
Sajnos a George számlára történő pénztári befizetések nem lesznek díjmentesek: 0,103%, max. 517 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Az Erste Bank 2021. április 01. napjától a Hitelkártya díjait a következők szerint emeli:
A havi Zárlati díjakat +7 vagy, +8, vagy +10, vagy +19 Ft-al (hitelkártya igénylés dátumától függően)
A Csoportos beszedés díját +1 Ft-al (44 Ft-ra)
A Postai csekken történő visszafizetés díját 18 Ft-al (561 Ft-ra)
Saját ATM-en az egyenleg lekérdezés díját +2 Ft-al (57 Ft-ra)
Idegen ATM-en az egyenleg lekérdezés díját +9 Ft-al (286 Ft-ra)
Erste Hírnök főkártyára, társkártyára havi díját +15 Ft-al (481 Ft-ra)Érdekesség, hogy 2021. február 01-től az újonnan igényelt, és a 2021. március 30. napját követően lejáró, és megújított hitelkártyákat az eddigi 36 hónapos érvényesség helyett 48 hónapos érvényességgel gyártják.
Egyéb díjváltozások is vannak még a hirdetményben.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz ReSeTer #18257 üzenetére
Én ezt úgy oldottam meg az Ersténél, hogy beállítottam egy rendszeres utalást, egy bizonyos összeggel, és a gyakorisághoz nem havit választottam, hanem vagy a 6 havonta, vagy az évente lehetőséget (bankja válogatja, hogy van-e ilyen lehetőség), így amikor "eszembe jutott", hogy el kellene utalni a fix összeget ismét, akkor felmentem, és módosítottam a rendszeres utalást, másnapi teljesüléssel, de az eredeti gyakoriság maradt, csak a teljesítési nap változott.
Ez akkor volt pl. érdekes nekem, ha tudtam, hogy a rendszeres utalás nem teljesülne, mert pl. hétvégére esik, ez esetben lényegében én irányítottam a rendszeres utalást.
Persze egy jóváhagyás könnyebben menne, de ilyen nincs. Amit aláírsz a netbankban (jóváhagysz) az teljesülni próbál, ha van fedezet.
A CIB Banknál én mostanában úgy oldom meg a minden hónapi, kötelező utalást, hogy a megbízásokban lementek egy utalási megbízást, de nem írom alá, így nem fog teljesülni csak akkor, ha aláírtam.
Ez végül is majdnem az, amit szeretnél: irányított, rendszeres, eseti megbízás.A lementett megbízásokról lehet készíteni "másolatokat" is az appon belül, az új értéknappal, ha a korábbinál más dátum volt beállítva.
Így sokkal kevesebb dolog van vele, mintha havonta elölről kezdeném az eseti utalást beállítani, hiszen a címzett, az összeg, és a megjegyzés is marad, csak a dátumot módosítom a lementett megbízásban.Nem tudom melyik banknál vagy, de pl. a CIB-nél nem jó megoldás a rendszeres utalást akár havonta módosítani a fenti Erstés megoldással, mert a CIB a rendszeres utalás módosításáért, törléséért kb. 360 Ft-ot terhel.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #18273 üzenetére
Ha még csak ennyi baj lett volna vele, de egy fapados lebutított verziója a korábbi Mobilbanknak..
Nekünk csak Hitelkártya van rajta, és nem lehet utalást indítani, mert nincs rá Menü, a korábbival ellentétben... nyilván csak hitelkártyához nem tették be, de akkor is.
Valamint a Hitelkártya kártya Menü pocsék, nem jeleníti meg a napi vásárlási/kp. felvételi darabszám limitet, nem lehet így állítani sem. (a Kártyaképet nem mutatja, mint a korábbi Mobilbank)Szóval ráfáz az, aki lefrissítette, mert vissza térni nem lehet a régire, akkor sem, ha 2 telefonból csak az egyiken frissíti le a George-ra, ugyanis, akkor már a másik telefonon nem fog működni a régi Mobilbank soha többet.
Nagy a baj jelenleg is, a netbank része egyáltalán nem elérhető...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Az Erste alakít rendesen.
Azt nem értem, hogy miért van leírva még mindig, hogy tegnap indult a webes George, ha még csak se híre se hamva az Erste oldalán annak
-
RR-13
őstag
válasz radi8tor #18302 üzenetére
Te még jól jártál, de akinek pl. 2 telefonján volt fenn a mobilapp, és az egyiken lefrissítette, mint mi, az a másikon sem tud már belépni a régi verzión, mert a régin tiltják azokat az ügyfeleket, akik 1x is lefrissítették valamelyik eszközükön.
Még ekkora baromságot...., gondoltam kipróbálom az egyik telefonon, hogy milyen, és ha nem jó, akkor a másikon használom a régit, hát nem jött össze. -
RR-13
őstag
válasz Intruder2k5 #18306 üzenetére
Jó hát azért a +3 hét (kb. 2021. március elejéig) jobb, mint a jelenlegi szívás nem?
Addig csak kijavítanak minden hibát... -
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #18370 üzenetére
Nem nagyon haladnak a Web-es George-al sem..., 5 nap alatt sem tudták helyrehozni a felületet.
Az App meg egy vicc...
Nagyon lassú abból a szempontból, hogy a netes vásárlást, zárolt tételként, kb. 1 órás késéssel mutatta csak.A hónapfordulós, zárlati sms 2021. február 11-én jött nekünk, 11:13-kor. Nem kaptad meg
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #18388 üzenetére
A KártyaŐr volt Neked is elvileg korábban, és az szolgáltatás díjmentes a régi ügyfeleknek.
Azzal jött a havi zárási sms is díjmentesen.Valamiért Neked leváltották a KártyaŐrt, a hírnök izére, ami havidíjas.
Mivel Neked olyan régi a hitelkártya számlád, hogy akkor még a KártyaŐr díjmentes szolgáltatás létezett, ezért kérheted, hogy kapcsolják azt vissza díjmentesen, és a hírnököt meg le kell mondani.
Csak azok az ügyfelek kérhetik a KártyaŐr visszakapcsolását, akiknek régen, egyszer már aktív volt.
Mi a 2000 Ft-os limitet is 1 Ft-ra állíttattuk a Kártyaőrnél, így minden fizetésről jön díjmentes sms.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Most írta ki a CIB Bank:
"Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás), a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (vásárlás és készpénzfelvétel), a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai esetében, valamint a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg korlátozott funkcionalitással érhető el.
A kártyatiltás természetesen működik, ehhez kérjük, hívják a +36 1 802 3000 telefonszámot.
A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, és köszönjük megértésüket, türelmüket!"[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #18402 üzenetére
Erre itt a folyamat a Hsz-emben, amit 2020-08-24 -én, írtam.
"Az új telefonon majd telepítés után, az alkalmazásban a "Regisztrált már?" részt kell érinteni, akkor megjelenik a "Profil újraaktiválása" majd meg kell adni a Felhasználó azonosítót (ami a 8 számú azonosítód), majd az újraaktiváló kódod, amit elvileg megadtál a másik telefonon, amikor regisztráltad magad az appban."
-
RR-13
őstag
válasz kervantas #18421 üzenetére
1./ A Erste Privilégium 2.0 2022-es kivezetése korántsem biztos, ugyanis korábban a "S" "M" "L" Privilégium számlák, eredetileg tervezett 2019. március 01. napjáig fenntartott kedvezmények, záró időpontját, 2 esetben hosszabbították meg 6 hónappal, azaz csak 2020. április 01. napjával szűnt meg, amikor nem az eredetileg "tervezett" bázis díjcsomagra váltották az ügyfeleket, hanem egy attól kedvezőbbe, de rosszabba, mint az eredeti Privilégium csomagok voltak.
Itt is várható lesz esetleg 1-2 hosszabbítás a dátumban, de persze jelenleg ez még nem garantált.
2021. december hónapban várható a 2022. március 01. dátum kitolása, pl. 2022. szeptember 01-re, stb., aztán, ha ez megtörténik, akkor talán még várható 2022. decemberben egy hosszabbítás, ami 2023. márciusig tolja majd ki esetleg a csomagot.
Nagyon fontos, hogy ezek nem garantált infók, csak az Erste eddigi, hasonló csomagjainak meghosszabbított gyakorlatából valószínűsíthető.
2./ A bank szokott kifejezetten közvetítőn keresztül elérhető csomagokat létrehozni, azzal a céllal is, hogy a külső cégek, vállalkozók, pld. az Erste fiókjain kívüli helyeken, elsősorban a bankfióki választéktól kedvezőbb ajánlatú csomagokkal tudják népszerűsíteni a bankot, mellyel olyan ügyfelekhez is eljutnak, akik egyébként nem mentek volna be számlát nyitni.
Vagyis, ha az ilyen csomagok közvetlen a bankfiókban is nyithatóak lennének, akkor nem lenne értelme a közvetítőn keresztüli ajánlásnak, "toborzásnak", mert akkor a közvetítők nem tudnának kedvezőbb konstrukciót ajánlani az ügyfélnek mint, ami a bankfiókban van, és még akkor is kevesebben mennének be fiókba nyitni, mintha ezt közvetítő elősegítené.
Közvetítőkön keresztül - a csomag reklámozásával is - rengeteg + ügyfelet szerez a bank.
-
RR-13
őstag
1./Felmondhatod a számládat a 2 év lejárata előtt, azonnali hatállyal, hogy ne kelljen fizetni díjat, ha nincs már élő kártyád a számlához.
És, ha sikerült az azonnali hatályú számla megszüntetés és, amennyiben a számla egyébként tetszik a CIB-nél, akkor kb. 2 hét múlva beadod ismét az igényt a BM-hoz, és választasz pl. egy másik fiókot, (mint a korábbi nyitásnál) a számla megnyitásához.
2./ Amennyiben a kártya még élő, akkor azzal együtt minél előbb fel kell mondani, megszüntetni a számlát, amelyik dátummal leghamarabb engedi a bank.
A felmondás lejártával a számla, a fentiek szerint újra igényelhető a BM-nál, egy másik fiókot megadva a nyitáshoz.
Én fentiek szerint járnék el, ha nekünk lejárna a BM kedvezményes csomag.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Fel tudod hívni a CIB24-et, és ők pontosan meg tudják nézni, hogy a kedvezmény meddig van beállítva, elvileg 2021. február 28-ig, ha februárban kötötted, ha március 3-án, akkor elvileg március 31-re kerekítve állították be a kedvezményt.
Igen a 2 hetes kivárási idő nekem is fejtörést okozott, de az utalás hiánya miatt, talán meglehet oldani addig készpénzes fizetés felvétellel.
Vagy, ha van hitelkártyád, akkor addig oda is tudják utalni elvileg a fizetést, attól függ mekkora a kereted, vagyis, hogy lefedi-e a fizetés, vagy túltöltené, mert akkor az nem annyira jó.
Mi így fogjuk megoldani az átfutási időt, hogy 1x a hitelkártyára utaltatjuk a jövedelmet.Vagy addig az 1 hónapra, esetleg más családtag számlájára kéred a fizetés átutalását.
Ezek csak ötletek, mindenki saját maga tudja a saját lehetőségeit..
Van online lehetőség megnyitni már a BM-es csomagot, így nem kell utaznod.
Egy kis odafigyelés, és logisztika, és 2 évre megint elvan intézve a díjmentesség.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- RAM topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- LEGO klub
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- További aktív témák...
- LENOVO ThinkPad X240
- GIGA AKCIÓ!! Gyönyörű, szinte ÚJ Surface Pro 9 brutál konfigban: i7-1255U 16GB RAM 1000GB SSD
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Intel PC , i5 7600K , 1660 Super , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Kioxia, WD - STEAM DECK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest