Hirdetés

Hirdetés

  • A Lian Li Strimer kábel mókolása.

    lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...

  • Érkezik a Redmi Watch 5 Lite

    ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.

  • Színpadon a hardverzenekar

    ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz Dinter #18214 üzenetére

    Amennyiben van lehetőséged telefonon "várakozni" ügyintézőre (hogy ne kerüljön plusz költségedbe), akkor felhívhatod őket a CIB24-en, és akkor elmondod az indokot, a hivatkozást, hogy nem könyvelést említ a hirdetmény stb., hanem jóváírást, mely alapján telefonon is eldönthetik, hogy jogos a reklamációd, és azonnal jóváírják az összeget, ilyenkor nem kapsz majd írásban választ, és lemondasz a 30 napos kivizsgálásról, ez nekik is jobb, és bevált gyakorlat a CIB-nél. :K
    Elsőnek ezt javaslom, mert gyorsabb, és kb. holnapra jóváírják (max. hétfőre) az összeget.

    Amennyiben erősködnek, hogy panaszt vesznek fel, és 30 nap, akkor is nyugodtan állj ki az mellett, hogy ezt telefonon is el lehet dönteni, hogy nem könyvelés van írva, és nem szeretnél még ez miatt várni 30 napot.
    A második körben bele szoktak menni, ha elsőre nem. Nekem volt olyan, hogy ha nem sikerült az első ügyintézőnél, mert egy olyat fogtam ki, aki csak mellébeszélt, akkor letettem a telefont, és újra hívtam őket, és a második jóváírta a panaszolt összeget :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák