- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Windows CE fórum
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.10.22-23.
"Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.10.22. (csütörtök) 20:00 és 2020.10.23. (péntek) 01:00 óra között
- a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a CIB Business Online szolgáltatás nem lesznek elérhetők,
- a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető.
Szíves megértésüket köszönjük!"[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16418 üzenetére
Szia.
A CIB Classic Magánszámla esetében, aMobilapp,és a CIB Bank Online TransferWise funkciójából díjmentes az utalás 2021. március 31-ig.Viszont ez a funkciót még nem elérhető az alkalmazásban (ezért áthúztam).
A CIB Online felületén, a Megbízások menüpont alatt, akinek megjelenik a TransferWise funkció, azok utalhatnak díjmentesen, magánszemélyként, bármely TransferWise magánszámlás ügyfél számlájára, 2021. március 31-ig.
Vagyis Neked díjmentes az utalás jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16423 üzenetére
Amennyiben Te vagy a CIB-nél, és Neked van akár CIB Classic Magánszámlád, és a te neveden van Tw. számla, akkor jelenik meg az Online felületen -- Megbízások alatt a Tw. funkció.
Vagyis igen, kell a neveden egy CIB számla, ami lehet CIB BM ECO is, arra is vonatkozik a díjmentes utalás a fentiek szerint.
Egyébként, ha már CIB BM ECO számlát nyitsz, ott egyébként is díjmentes az összes utalás Tw. ide vagy oda.
A CIB Classic Magánszámlát nem ismerem, van itt talán a topikban, akinek az van.
Itt, ha jól tudom nincs a 20 ezer Ft-ig díjmentes utalás, ezért a 100 ezres utalásnak a díja kb. 488 Ft lenne.Amennyiben ugyanezt a 100 ezret CIB BM ECO számláról utalod, akkor meg díjmentes, ha 2 éves kedvezménnyel, ilyen "számlát" nyitsz.
Amennyiben az alap CIB ECO számlát nyitod, akkor a 20 ezer feletti részre kell fizetni átutalási díjat, aminek a díja kb. 292 Ft, a 100 ezernek a 80 ezres részére.
Ezt mire írtad?:
"Áhh nem kell Online írja
Mobil app nem"[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16427 üzenetére
Ezt most nem értem, ha az Online felületen nem volt előbb a Tw. funkció a menüben, akkor a mobilappban, hogyan van?
Megtaláltad anyudnál a mobilappban a Tw. funkciót a menüben?
(elvileg ott még nem elérhető az utalási megbízásoknál)
Egyébként neki is van Tw. számlája?Le tudnád fotózni, hogy hogy néz ki az alkalmazásban a funkció? Köszi.
-
RR-13
őstag
válasz havri1 #16432 üzenetére
Szia.
Nemrégiben volt kettő Tagnak is hasonló, náluk a CIB Bank jóváírta az összes ilyen webes terhelési tételt.
Sajnos a részleteket nem tudom, hogy mik voltak pontosan ezek a webes jogtalan terhelések.Mindenesetre ne adja fel, ha nem ők adták meg a kártya adatait.., ragaszkodni kell hozzá még egy körben a bankfiókban, hogy írják jóvá az összegeket, vagy tényleg nyomozást kell kezdeményezni a rendőrség által, akkor minden kiderülne szerintem.
-
RR-13
őstag
Nem igazán világos ez az egész, hogy a CIB honnan tudja azt, hogy kinek van Tw. fiókja.
Nem tudom tesztelni, hogy a Tw. fiókban kell-e előzetesen valami CIB-es regisztrációt elvégezni...Ezért csak a CIB erre vonatkozó leírását linkelem, ebben minden benne van, ami kell, ahhoz, hogy elvileg látszódjon a Tw. funkció. (bár én az alapján sem értettem)
A CIB Online felületén a Tw. funkciós menüben be kell jelentkezni a Tw. adatokkal, ez biztos...
Amennyiben valaki ténylegesen sikeresen végig vitte a folyamatot, akkor kérem írja már meg, akár OFF-ban. Köszönöm.
-
RR-13
őstag
Elvileg azoknak jelenik meg a funkció a CIB Online felületen, akik a Tw. regisztrációs oldalán már regisztráltak.
Lehet, hogy ennyi elég, hogy látszódjon a CIB-nél[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz guftabi96 #16441 üzenetére
Nem látom, nem tudom, hogy a BM oldalán milyen számot kaptál, így nehéz kitotózni...
Akkor azt az sms-t a 20/900-0717-ről kaphattad, amiben valóban csak 8db szám van.
Amikor mi kaptuk ezt az sms-t, akkor mi tudtuk, hogy miért kaptuk, mert a számlanyitás miatt várható volt. -
RR-13
őstag
Erste Bank Rendszerkarbantartás:
"Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 10. 22. 22:00 óra és 2020. 10. 23. 06:00 óra, továbbá 2020.10.25. 02:00 óra és 10.25. 03:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, mely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.
Köszönjük a türelmet!" -
RR-13
őstag
válasz sifarr #16447 üzenetére
Az a baj, hogy szerintem kicsit "káosz" van a CIB-nél, ezzel a Tw. funkcióval kapcsolatban.
A CIB-el, délután történt egyeztetés alapján, azoknak jelenik meg a Tw. funkció a Megbízás menüben, akiknek van Tw. regisztrációjuk (vagy számlájuk?).
Az, hogy a CIB honnan tudja, hogy kinek van regisztrációja, az nem publikus infó, és nem mondják meg.Elvileg már a napokban a CIB Online felületen látható volt a Tw. funkció a menüben, ugyanis ott már elérhetőnek kellene lennie.
Most akkor ezek szerint kivették -
RR-13
őstag
Nézd lehet, hogy azért nem látszik már nálad sem a Tw. funkció a Megbízás menüben, mert online csomagban vagy, és akkor ott díjmentesek az utalások amúgy is.
Csak akkor azt nem értem, hogy korábban miért láttad ottA CIB szerint azoknak jelenik meg a Tw. funkció, akiknek van regisztrációjuk a Tw-nél.
Ez alapján viszont mindegy, hogy milyen csomagban vannak az ügyfelek, még ha logikus is, amit írtál.Már csak azt lenne jó tudni, hogy a CIB beszélt-e "marhaságot", mert ha nem, akkor te is újból látni fogod a menüdben a funkciót
"Nemsokára" kiderül..., és addig kár is találgatnia bárkinek. -
RR-13
őstag
Személyesen fiókban, és telefonos ügyfélszolgálat is látja a Bankmonitor "tranzakciós" néven beállított kedvezményt, ami a számlanyitás hónapjától számított 2 évig kell, hogy beállítva legyen azzal, hogy a nyitás hónap végére felkerekítik a kedvezmény idejét.
Nyitás pl. 2020. augusztus 13. Akkor a BM kedvezmény lejárata: 2022. augusztus 31. kellene, hogy legyen.
Fontos, hogy a fenti néven kell megkérdezni a kedvezményt. -
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16457 üzenetére
A CIB Bank "annyira" "nem húz le" mint talán a többi bank.
A CIB Bank, Bankmonitoros kedvezménye, hozzáállása alapvetően szerintem egyedülálló a bank piacon.Talán a többi banknak is ilyen irányba is el kellene mennie, ha már nagyon sok 0 Ft-os számlacsomagot kivezettek az utóbbi pár évben pl. K&H Zéró.
-
RR-13
őstag
Az internetes vásárlás jóváhagyása Push üzenetben csak 2020. október 31-től lesz, addig sms-ben érkezik a jóváhagyó kód.
Van más megoldás:
A banki felületekre Hard Tokennel történő belépés is lehetséges, igaz az eszköznek regisztrációs (igénylési) és havi díja van.
Nem értem, hogy ha ott voltál egy fiókban, akkor miért nem kértél, vagy ajánlott fel az ügyintéző Hard Tokent
Így van lehetőséged hozzáférni a számládhoz, másképpen is.
Át kell szerződni Hard Token belépésre, amíg megcsinálják az android 11 támogatást.Egyébként én letiltottam a telefonomban a frissítést, és még az android 10-esre sem engedtem frissíteni, a 9.1-et, a 11-es meg nagyon új még...
Ezek szerint a telefonod nem Huawei, mert azon meg vissza lehet állítani hivatalosan, a korábbi rendszert.A CIB Bank persze azért "hibás", hogy nem írta ki a Play áruházban, hogy az android 11-el problémák vannak még.
Azért meg főleg hibás, hogy "nem is tudnak róla".[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Igen láttam én is a kb. 3 friss bejegyzést az android 11 hibáról, és valóban "nem tudtak róla", értetlenül álltak előtte a CIB-nél..., ami azért is furcsa, mert tényleg többen is jelezték hetekkel korábban már.
Nyugodtan kérj Hard Tokent, és kérd, hogy írják jóvá az igénylés díját, mert nem tudsz belépni az Android 11 alatt az eszközödbe, és ez nem a te hibád.
Jóvá "kell", hogy írják a díjat, és amíg nem működik Andorid 11 alatt, addig majd a havi díjakat is kérd, hogy írják jóvá. -
RR-13
őstag
Az alábbi mondatodra azt gondoltam, hogy fiókban voltál benn személyesen, nem azt, hogy telefonon tárta szét
"A banki ügyintéző csak széttárta a kezét"SMS-es belépés valóban nincs a CIB-nél (sajnos).
Mondjuk a Hard Tokent adhatnák díjmentesen az ügyfeleknek. -
RR-13
őstag
"Ha már be vagy regisztrálva biztosan. De mi a francnak withKEY, ha tokened van? A token gyakorlatilag a withkeyt helyettesíti."
Nyilván tudom, hogy a withKEY helyett van a Token, csak kíváncsi voltam, hogy a funkció látszódik-e az alkalmazás felületen, és ha igen mit ír ki, ha ott próbál valaki jelszót generálni.
Valaki mondta, hogy a Token szerződéssel a mobilapp hozzáférés megszűnik, és nem akartam elhinni, mert logikátlan.
Ugyanis a mobilappnak egyéb funkciói is vannak mint az internetes belépés, átutalás stb. jelszó generálás, ezért teljesen érthetetlen számomra, hogy miért nem léphet be az alkalmazásba az ügyfél, ha Hard Tokenje van.
A logikus az lenne, ha a mobilapp alap funkciói, mint pl. egyenleg, számlatörténet stb. elérhetőek maradnak, és nagyon maximum csak azok a funkciók nem működnek ott, melyekhez jelszó generálás kell.
Illetve azok is működhetnének szerintem, mert a Tokennel oda is tudnál generálni egy jelszót az appba, azt kész.Szóval ezért tettem fel a kérdéseket.
És a Token nem helyettesíti a mobilosságot, hogy útközben is tudj utalni akár a telefonodról stb., mert így csak az online bank felületről tudsz, és a mobilosság meg szerintem sokaknak nagyon is kell manapság.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Micsurin #16506 üzenetére
A CIB telefonos ügyfélszolgálat automatikus rendszerében kell az azonosítást elvégezni a 4 jegyű kóddal, és nem tudom hányszor engedi, talán 3x.
Amennyiben nem sikerül, akkor az ügyintéző személyes adatok elkérésével is beazonosíthat (nem tudom, hogy a CIB-nél van-e ilyen), de csak korlátozott ügyintézésre van ilyenkor lehetőség, de talán a telefonszám módosítása beleférne ebbe.
Most nyugodtan hívhatod őket, épp ráérnek. -
RR-13
őstag
Tehát "A rendszer rossz." Lehet...
Nem csak rohanás alatt lehet igénybe venni a mobilappot utalásra, stb., hanem olyan helyeken is, ahol esetleg nincs nálunk a PC.
Maradjunk annyiban, hogy számtalan előnye van a mobilappos tranzakcióknak.
Mi pl. otthon sem használjuk kb. soha a netbankos felületeket, mert amit szeretnénk az alkalmazásból is eltudjunk intézni.2020. október 31-től "kénytelen" leszel regisztrálni (talán másik) mobilappba, ha szokott lenni internetes vásárlásod, ugyanis a Hard Tokennel rendelkezőknek is Push üzenetként fog jönni a vásárlást jóváhagyó kód.
-
RR-13
őstag
válasz podcast #16511 üzenetére
Erste MAX-nál is ugyanaz van, mint a WizzAir-nél.
"Levásárolható kibocsátási díj:
A főkártya, és a társkártya kibocsátási díja is levásárolható."Az éves díjat nemrégiben módosították utólagosra, előtte előre vonták vagyis nem vonták az új kártya tulajdonosoknak.
Az éves kártyadíj nem azonos sajnos a kibocsátási díjjal.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Igen, addig mindenképp, amíg kijavítják a 11-es hibáit.
A Hard Token nem küld semmit.
A CIB Bank a netes vásárlások jóváhagyására, elvileg kiad egy másik, úgynevezett "kőnnyített" appot (is), amit csak arra lehet majd használni, és az jó eséllyel menni fog Neked is a 11-es droidon.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Márpedig Ő nagyon sokra fog menni a Hard Tokennel, amíg nem javítják a 11-es hibákat.
Előbb írtam ezt is:
"A CIB Bank a netes vásárlások jóváhagyására, elvileg "kiad" egy másik, úgynevezett "kőnnyített" appot (is), amit csak arra lehet majd használni"[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Előbb kihagytam ezt:
Jelenleg sms-ben küldik a netes vásárlás jóváhagyását (még 4 napig), tehát ahhoz nem kell Token sem.Elvileg október 31-től meg a fentebb írt "könnyített" alkalmazás funkcióval lehet jóváhagyni, ami majd Push üzenetként érkezik.
És az talán majd Neked is működni fog, de elképzelhető, hogy addigra a 11-es összeomláshibát is javítják a Mobilappban. -
RR-13
őstag
Budapest Bank Karbantartása:
2020.10.27. 22:00 - 2020.10.28. 03:00 -ig.
-
RR-13
őstag
válasz Micsurin #16529 üzenetére
Jaj. Este rosszul írtam, mert a 6-os az már az én banki azonosítóm első számjegye. Bocsi, nagyon este volt már.
(nekem a telefonban le van mentve a számsor, szünetekkel együtt, és semmit nem kell nyomogatnom)Tehát a 6-os nem kell csak az 1 - 1
0614242242 -- 1 - 1 - xxxxxxxx -pp- xxxx *
A p az pause, vagyis szünet, azt nem kell nyomni, csak várni amíg a kódot kéri.A 8 számjegyű azonosító után várni kell picit, a 4 számjegyű kód után a csillagot rögtön lehet nyomni.
Most manuálisan is lepróbáltam így, és nekem elfogadta...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Micsurin #16529 üzenetére
A Budapest Banknál nagyon "drága" díjszabása lett bizonyos dolgoknak 2020. szeptember 30-án.
A kártya kibocsátásnak, és a számlacsomag beállításnak, és váltásnak is: Korábbi Hsz-emben erről leírtam a díjakat is: 10.000 Ft. -
RR-13
őstag
válasz Micsurin #16533 üzenetére
Tehát vagy rossz volt akkor, vagy most rossz a rendszerük
Az nem lehet, hogy felírtál a szerződésre egy kódot még akkor (túl gyors voltál), mert azt gondoltad az jó lesz, de aztán a telefonos bepötyögésnél nem fogadta el ott, és másik lett megadva, de nem javítottad a szerződésen? (csak egy ötlet)
A CIB telefonos ügyfélszolgálatán 3 lehetőség van beírni a helyes kódot, és ha nem sikerül, de a negyedikre a helyeset ütöd be, akkor sem fogja elfogadni, csak 24 óra múlva, amikor a helyes kódot ütöd be.
Te tudod, hogy hányszor próbálkoztál..., esetleg holnap még próbáld meg. -
RR-13
őstag
válasz Micsurin #16540 üzenetére
A "Bankok" (szerint) az adataid kezelését 5 évig jogosultak kezelni a számlamegszüntetést követően is.
A BB. a családunkban lévő személy, kb. 13 éves adatait is kezelte, és ez 2019-ben derült ki, amikor újra számla lett nyitva náluk, ugyanis látták a rendszerükben minden korábbi adatot.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Ipad Pro 12.9" 1. GEN 256GB WIFI+Cellular, Ezüst- fehér-Szép Állapot, üzletből, garanciával
- Smart Keyboard Folio for iPad Pro 11inch szép állapotban,
- ASUS ROG GTX 1060 OC 6GB Gaming (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) - Garancia + Számla, BeszámítOK!
- Intel Core i5-8400 6-Core 2.80GHz LGA1151 Processzor- Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- Gamer PC , i7 8700 , RTX 3070 Ti kijelzővel , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen