Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    válasz hoffman_ #1854 üzenetére

    Üdv,

    Ha egy külön számlát akarsz csinálni, amin csak ritkán lenne pénz, és épp annyi ami a netes vásárláshoz kell akkor esetleg azt is fel lehet vetni h mi van h akkor elmész a bankfiókba és befizeted? Nyilván nem egy advanced megoldás, de tuti rajta van a számlán azonnal, és ha évente 1-2 szer kell akkor esetleg el lehet gondolkodni rajta. Persze ha időbeosztásod nem engedi, kistelepülésen laksz ahol nincs (olyan) bankfiók, etc. akkor nem szóltam.

    Neptun gyűjtőszámlára utaláshoz minek külön számla? Ennyire lehúzóak az utalási díjak a k+h-nál? Félállásban PhD hallgató vagyok, úgyhogy még mindig van testközeli kapcsolatom ezzel a "remek" rendszerrel, nos ott max az számíthat, h ugyanabból a bankból utalsz e mint az egyetem számlavezetője, akkor gyorsabban rajta van a pénz, ha nem akkor kicsit tovább tart. De ezt leszámítva max azért lehet érdemes neptunhoz külön számlát csinálni ha nagyon lehúzóak a mostani bankban az átutalási díjak (egy 200e-s tandíjnál pl. már érezhető lehet valóban)

    Internetes fizetés: www.bankvaltas.hu weblapon utána tudsz nézni, bankszámla választó kalkulátor, lássuk a listát szűréssel menüpont alatt h csak a netes vásárlásra jó kártyákat kéred listáztatni. Néha kicsit késik az adatok frissítése, de utána úgyis meg tudod nézni a bank honlapján, h adott kondíciók még igazak e a kiválasztott bankra vonatkozóan.

    "Valutalapú forintszámla": ezt a fogalmat én se tudom értelmezni, a lényeg az h régen, 90es évek közepén még voltak olyan bankkártyák, amik nemzetközi vásárlásokra nem voltak alkalmasak. Akkor volt olyan h "konvertibilis forintkártya" (ami alkalmas) és olyan ami nem alkalmas. Ma már mindegyik forint alapú kártya (kivéve pár 18 év alattiaknak szólót) alkalmas nemzetközi használatra, így pl. steam-es vagy paypalos vásárlásra is.