Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz ludsimon #1616 üzenetére

    Erste ügyintézők saját és egy kollégám tapasztalata:
    -Számlakivonattal mentünk a bankba valamit átállítgatni (talán netbank, már nem emlékszem), csak hogy könnyebb legyen a számla beazonosítása. Az ügyintéző elfelejtette a személyit elkérni, így gyakorlatilag egy postaládából kivehető számlakivonattal azonosítás nélkül végzett műveleteket a számlánkon.

    -Kollégám tapasztalata: Erste pénzbefizetés néhányszezezerFT értékben papíron megadott számlaszámra. A pénztáros elgépelte a számot, és ez csak a befizetés elindítása után derült ki. De nembaj, mondták hogy pár héten belül visszaszerzik a pénzt, így kölcsön kellett kérni gyorsan többhelyről pótolni az átmenetileg elveszett pénzt.

    Kollégám2: Új számlanyitás, első bankkártya elkészítése. Kollégámtól kérdezik, hogy bemenne átvenni a kártyát vagy postán kéri. Kollégám mondta, hogy be tud menni érte nem gond. Az ügyintéző természetesen azt elfelejtette közölni, hogy a személyes átvételért pótdíjat számolnak fel. (1-2 ezerFT, nem tudom konkrétan mennyi, ez már csak utólag derült ki a számlakivonatról)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák