- DIGI Mobil
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killer01
őstag
Sziasztok, MOMO gumikról mi a vélemény? Kolléga ebből nézett ki magának négy-évszakosat, nem igazán tudtam hozzászólni
-
Killer01
őstag
válasz alphaville #32267 üzenetére
Hát ha a Hankook ilyen "tetű" cég, akkor bojkottálom az abroncsaikat.
-
Killer01
őstag
válasz sharkypeti #32973 üzenetére
A saver-ek brutál futásteljesítményt tudnak (alig kopnak) és tényleg kevesebbet eszik velük az autó viszont vízen messze nem prémium teljesítményt nyújtanak. Ha alapból sokat mész az autóval és nem vagy racing beállítottságú (pláne vízen) akkor megéri. Átlagos futásteljesítményre (5-10 k km/év) nem ideális, mert hamarabb elöregszik mint hogy elkopna.
-
Killer01
őstag
válasz Csabroncka #35349 üzenetére
Mégegy + a Thule nak
-
Killer01
őstag
válasz BLUE TORNADO #38046 üzenetére
6 éve van az autómon (sic), nagyobb esőben sz@r (nyugisan vezetve itt is megállja a helyét), egyébként teljesen vállalható. Pont azon gondolkodom, mire cseréljem le (idén vagy jövőre).
-
Killer01
őstag
Ez az egyik kiszemeltem, szóval kérek több-száz km után is véleményt
-
Killer01
őstag
válasz grizlisandor #38587 üzenetére
"A legjobb illat a világon..kivéve talán a p**ci illatot"
-
Killer01
őstag
válasz speedernet #40875 üzenetére
Igen, teljesen vállalható téli gumi.
-
Killer01
őstag
válasz Bizsu1st #44696 üzenetére
A michelin energy saver tipikus eco (lassan kopik és -elvileg- üzemanyagtakarékos, cserébe szarul tapad) gumi, abszolút gyenge pontja a víz.
Minden bántás nélkül, ha a sok tapasztalatod a 2-3 éves használtan vett gumiktól jött azt nem tartom relevánsnak. Nagyon nem mindegy mit kap a gumi az életciklusa elején és hogyan bántak vele. -
Killer01
őstag
Infónak, ha valaki netes rendelésen töri a fejét: automax.hu-n rendeltem kedden 4 db Michelin Primacy 4+ gummát, ma délelőtt át is vettem. MPL hozta, előtte telefonon szóltak mikor hozhatják és még a szállításért sem kellett fizetnem. Viszont csak kp játszik az oldalon írt kártyás fizetés MPL-nél nincs. A gumik frissek, 2022 3-dik hetiek és amennyire néztem itt voltak a legjobb árban. Jöhet a jóidő
-
Killer01
őstag
-
Killer01
őstag
válasz hyundaikia #51605 üzenetére
Ha jól értem fontos a fogyasztás... akkor maradj a H sebességindexnél. Minél nagyobb sebességindexű egy gumi annál nehezebb, vagyis többet fogyaszt vele az autó.
-
Killer01
őstag
válasz hyundaikia #51610 üzenetére
Nem. Minta és keverék ugyanaz, csak sűrűbb szövésű a karkasz (szövetváz) és a merevítő huzalok.
Qru: valamelyik külföldi tesztben pont azért végzett az egyik gumi az élen fogyasztásban, mert kisebb sebességindexű volt a többinél (legalábbis ezt írták). Nyilván nem nagy különbségekről beszélünk, de ha neki fontos akkor tudjon erről is. -
Killer01
őstag
válasz hyundaikia #51621 üzenetére
Ugyanez a méretem... Nálam Michelin Primacy 4+ lett, másik választásom Vredestein Ultrac lett volna. Én is sokat megyek (most már), bár nálam nincs autópálya.
-
Killer01
őstag
Infó a Michelin Primacy 4+ gumiról 205/55/16 méretben, így 3000 km után:
Az első 400-500 km után lefelé görbült a szám. kb olyan volt az autót vezetni, mintha légpárnással közlekednék, semmit nem éreztem az útból, zéró visszajelzés. Már azon gondolkodtam eladom a f@szba, és veszek Vredi ultrac-ot....
Aztán vagy bekopott, vagy összeszoktunk .. vagy mindkettő Az tény, hogy nem versenygumi (bár a másfél tonnás 140 lovas családi egyterűm se nevezhető versenyautónak, de van vele élet 150 km/h felett is ) viszont se szárazon se esőben nem tudtam határig autózni vagy zavarba hozni. Most sem lett reszponzív gumi, érezhetően a komforton van a hangsúly (amiben brutál jó) de ha ezt a tapadási teljesítményt tudja hozni az élettartama alatt akkor nagyon megérte. Kanyarokban nagyobb terhelésnél jön meg csak a hangja, akkor ilyen surrogó zajt kelt (egyáltalán nem volt zavaró) egyébként nagyon halk gumi (nyilván a felmart aszfalt szintű felületen ez se tud csodát tenni). Szóval részemről megvenném újra, kíváncsi leszek hogy változik az évek alatt és mennyi futásteljesítményt tud hozni. -
Killer01
őstag
Amit kihagytál a számításból az a gumik súlya. Szerintem ilyen tized litereknél az is számít, nincs pl feltüntetve a teszben melyik milyen sebességindex-es. Én úgy tudom -de javítsatok ki ha tévedek- minél magasabb a sebességindex annál erősebb a gumi szerkezete, amiben nyílván több az anyag...
-
Killer01
őstag
Ha minden gumira vonatkozó tényezőt megvizsgáltunk és még mindig ellentmodás van, az szerintem mérési hiba. Pl valamelyiknél hideg motornál rögzítették az eredményeit, másiknál már üzemmelegnél. Ennyi fogyasztáskülönbséget ez a tényező is okoz simán ( nálam cr tdi-nél még többet is )
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen