- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz hemaka #48872 üzenetére
Attól függ mennyit változtak a körülmények, a szubjektív dolgok és az értékelési pontrendszer, gyakran ezek évről évre mások, így az eredmények sem összehasonlíthatóak vagy konzisztensek. Csak adott teszten belül (ahol remélhetőleg viszont konzisztensek).
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hemaka #49896 üzenetére
AKH-től rendeltem gyorsak és friss gumit küldtek.
Kléber jó csak nagyobb tempónál hangos. Na most a Suzi eleve nem vmi jól hangszigetelt autó... Ha középutas gumi kell akkor nézz rá a Vredesteinre a Wintrac gumijuk nagyon jól sikerült (sajnos nincs minden méretben).
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #50382 üzenetére
Attól függ mihez képest. Én ismerek olyan gumist hogyha nála veszed a gumit, akkor ingyen eltünteti a régit és felteszi az újat a verdára, tehát egy "alapszerelés" (lemezfelnire, gumiszelep, ütött súly) benne van az árban. Úgy már nem is hangzik rosszul az 5-10k pluszban fővárosi léptékkel.
Persze ebből él, tesz rá hasznot vastagon, nem abból él hogy "Béla bá' betéved az Igniccsel" évente egyszer mert megint szögbe hajtott. (elnézést kérek azoktól akik magukra ismertek )
Neki abból van bevétel, hogy eladja neked az új gumit és évente kétszer megjelensz téli-nyári átszerelés+centrír "csomagra", a többi mind mese habbal.
Szidjuk azokat akik megvették a f**határ abroncsokat, de nem őket kellene bántani, mert 1. csak azt tudod megvenni amiből van eladó és 2. amire van elég pénzed. Magyarul ha betiltanák ezeknek a szemeteknek egyáltalán a forgalmazását hirtelenjében eltűnne egy csomó egyébként is potenciálisan közveszélyes autó (amikről már csak későn derül ki hogy veszélyes!) az utakról... Ennyi lenne a megoldás. Nem azt mondom hogy aki "kis pénzű" az ne autózzon, hanem azt hogyha valaki autózni szeretne (legyen akármilyen gazdag vagy szegény) azt kötelezzük rá hogy legalább normálisan tegye és ne úgy, hogy - tudatosan vagy tudatlanul - ön és közveszélyes. Azért elég vacak egy érzés amikor a reggeli ködös-párás időben viszed a gyerekeidet és látod hogy mögötted "a párszázas ajánlatnak" lebukik az orra, de lassulni nem akar... Én meg az önkéntes rendőr Tyutyukival Sebring téligumin úgy megállok 70-ről mint a szög. A telefont nem merem a műszerfalon hagyni mert félek hogy kirepül a szélvédőn, és egy alsópolcos fos abroncs van alatta, akkor a másikén milyen lehet? Azt ültetném mellé aki eladta/felszerelte neki az autójára! (meg az NKH-st aki a 10+ éves nyárigumival hagyja szaladgálni)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #50890 üzenetére
A részleteket ügyesen elhallgattad, de áruld el kérlek ez melyik autód és milyen abroncs. (gondolom a Swift Sport lesz, de melyik )
Alapjaiban azt szoktuk javasolni hogy mindig a jobb állapotú abroncsot tegyék hátra, ennek vezetéstechnikai okai vannak. (lásd összefoglaló )
A 2020-as 10k km-es abroncsrol (amennyiben prémium márka tehát durván 5 év/50k km-re van tervezve) nyugodtan mondhatjuk hogy 60-70%-os állapotban van, szóval én azt tenném inkább előre és a két újat hátra, hogy így hamarabb észreveszed ha a határon autozol.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #50896 üzenetére
Oh, oké, szóval a régebbi. Igen, ezért írtam hogy vezetéstechnikai oka, van, az orrturast könnyebb korrigálni...
Én még használnám 2-3 szezont elől azokat, max megint veszel kettőt. Ha vennél megint 4 újat, akkor csereld meg az elsőket a hatsokkal szezononkent, akkor egyenletesen kopik mind a 4."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
No.01
őstag
válasz hemaka #51250 üzenetére
Tartalek mindig kell, de ez olyan, mint en anno a kis Swift Sportommal.
Tobbsegeben csak cruisingoltam, de volt, h penteken hazafele elgurult a gyogyszer es egy "kis" kiterovel mentem csak haza.
Ettol fuggetlenul az esetek 90%-ban nem ez volt a hasznalat modja... ha ehhez hozzaveszuk, h manapsag mennyire lehet sportolni foleg egy csaladias es max az atlagnak kisse erosebb autoval akkor nalam a mutato mar akkor is kilengene, ha valoban nem szamitana, h egy abroncs 35e-be vagy 60e-be kerul.
De ez nyilvan csak en vagyok. -
veterán
válasz hemaka #51703 üzenetére
Gondolom a terheléshez, terhelhetőséghez méretezik a csavarokat és a szükséges meghúzási nyomatékot.
Ha nagyon túlhúzod, feszültség keletkezik, így veszít a rugalmasságából, hamarabb, kisebb erőhatásra szakad el a csavar. Ha meg túl lazán hagyod, teljesen le tud lazulni, és végül kiesik a csavar. -
Puma K
veterán
válasz hemaka #52990 üzenetére
A "ps4"-re elkezdtem keresni neten az infót, hogy milyen PlayStation 4 (Slim, sima, Pro) van és melyik Tesla-ban...?
Aztán leesett s nagyot puffant, mert megláttam melyik topikot nyitottam meg még ma reggel... aminek az elolvasása az imént történt meg...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #56635 üzenetére
Kopás jelző csak nem a klasszikus értelemben, hanem azt jelzi még az elején hogyha félre kezdene kopni valamelyik, legalábbis a hankook ezért alkalmaz ilyeneket. Amikor felteszed minél korábban kiderüljön ha futóművet kell állítani, még mielőtt menthetetlenül félre kopik.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RAM topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- PlayStation 5
- Synology NAS
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Milyen egeret válasszak?
- Motoros topic
- Okos Otthon / Smart Home
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...