Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyY2

    tag

    válasz Qru #57320 üzenetére

    Én már régóta "kitaláltam", hogy a műszakin kötelezővé kellene tenni a gumi tapadásmérést, a fékméréshez hasonlóan, csak valamilyen síkosítót használva. :)
    Ezzel kilehetne szűrni az életveszélyesen közlekedő járműveket.

    Én is rendszeresen "vészfékezek", de azért jobb lenne egy műszeres mérés.

    TommyY

    [ Szerkesztve ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Qru #57320 üzenetére

    Csak a vita kedvéért, mert érdekes felvetés: oszt mit kellene megállapítanom egy vészfékezésből? Nem kontrollált a környezeti hőmérséklet, az út hőmérséklete, az időjárás, az út minősége és tapadási viszonyok. Nincs referencia féktáv megállapítva az adott autó és gumi párosra. Ha ismert is lenne egy ilyen referencia, az akkor uralkodó környezeti változókat hogy teremtem elő megint 3 évvel később? Soroljam még? :N
    R=1 user otthoni módszerekkel nem fog tudni semmit megállapítani egy fékezésből. A legtöbb embernek még hitelesített mérőeszköze sincs egy olyan alap dolog megméréséhez, mint a guminyomás. :)
    Benyomása lehet max, hogy szubjektív véleménye szerint elégséges volt a teljesítmény vagy elégedetlen.
    Szerintem.
    Szerinted?

    Disclaimer: ez a vita nekem csak azért érdekes, mert mikor fel lett téve a CC2, akkor emberi érzékeimmel egymás mellé tettem a friss Michelin és a random öreg gumikat a kocsin és nem érzékeltem semmilyen nyilvánvaló felkeményedést az öreg gumikon.
    Szerintem innentől meg max csak laborvizsgálatokkal lehetne kimutatni bármi anyagfáradást, meg kontrollált teszteken a különbséget, ha van egyáltalán néhány százaléknál nagyobb különbség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák