- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Konzolokra is megjelent a System Shock Remake
gp A premier alkalmából egy launch trailert is kaptunk a készítőktől.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz svedmalac #48005 üzenetére
Igazság szerint a Michelin megmondta a tutit, hogy egy abroncs az autón 17-szer gyorsabban öregszik mint a pincében...
Szerény véleményem szerint (bár nem vagyok orákulum...) 3-4 év egy 4S abroncs esetén teljesen vállalható távlat. A matek egyszerű, nettó józan logika kell csupán hozzá:
Vegyünk két autót amiknek a gazdái ugyanúgy vezetnek (ideális világban gondolkodunk gömb tehenekkel és lapos Földdel cam-trail nélkül ), ám az egyik (A jelű) autón két külön szett abroncs van felnire szerelve a másikon (B jelű gépjármű) 4S abroncs.
A jelű autó kijön a szalonból június 1-én a nyári abroncsokon, elkezdik használni majd eljön az ősz, lekerülnek a nyári kerekek és felmennek a télik, a nyárik lemosva, opcionálisan gumiápolózva lemennek a pincébe/garázsba tárolási nyomásra beállítva és így várják a tavaszt. Használják télen az autót, majd eljön a tavasz, csere újra, a télik a nyárikhoz hasonlóan mennek wellneszezni a pinyóba/garázsba.
Nézzük most B jelű gépkocsit ami szintén június 1-én kijön a szalonból a nyári abroncsokon, ám a következő sarkon a gumis lecseréli új 4S abroncsokra. Elkezdik használni az autót, jön az ősz, 4S marad (esetleg mosás, opcionális gumiápolózás), hiszen 4S, esetleg abroncsnyomásra ránéznek, talán első-hátsó csere zajlik és használják tovább.Kérem a tippeket melyik abroncsok vannak jobban igénybe véve, nah pont az fog gyorsabban is amortizálódni, elhasználódni.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs