Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Lmh #1227 üzenetére

    MMOval az emberek azért játszanak - amivel több, mint az offline játékok -, hogy társaságban tegyék ezt. És, hogy mutogassa magát az ember. Jólesik látni, hogy fejlődik a karakter, hogy elér valamit, akár egy új texturát az armorra, akár egy title-t.

    Aki mmoval játszik az legbelül egy kicsit mindig exhibicionista, tegye fel a kezét aki x év játék után még nem mérte fel a karakterét, hogy mit ért el, s amikor ezt megtette, nem bólintott elégedetten és nem ült ki egy szolid mosoly az arcára, hogy igen, ezt mind elértem :)

    Nem a Fun értékével van a baj - már többször leírtam, hogy nekem nagyon tetszik ez a koppintott rendszer, többek közt itt is -, azzal nincs gond, Daoc is ezt követte - Trial of Atlantis-ig, ahonnan átment gearcheckbe a játék -. Ott annyival volt több, hogy a leölt ellenfelek után Realm pontokat kaptál, amiből tudtál venni skilleket. Ezáltal megkülönböztethetővé vált egy 2 éve játszó karakter egy friss 80astól. Az ember szeretné, ha nyoma lenne a szórakozásának.

    Structured PvP-ben van reward, PvEben van reward, WvWben eddig nem láttam sehol, kivéve a relic rewardokat, de azok ugye nem perma dolgok.

    Példák talán annyira nem helytállóak szerintem, mert mmokról van szó - kivéve azt a részt, hogy sokan azért játszanak még mindig azzal a bizonyos verzióval, mert szerintük az utána kiadott részek sz*rok, mint anno a Quake II vs. Quake III -.

    CSben azért az jólesett az embernek, hogy amikor belépett egy szerverre, akkor mindenki köszönt neki és ismerték hírből.. Ez is egyfajta Reward, csak ez nincs a fejed fölé írva ;)

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák