- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Poco X4 Pro 5G - a jobb testvér
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Mobilarena
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
M3oH
addikt
válasz Cathfaern #3000 üzenetére
Szep osszefoglalas es 3000. poszt Az biztos, hogy a GW2 nem WoW, teljesen uj utat "jar". Gondolom, Te HC szinten raideltel/telsz, neked ertheto, hogy nem az igazi. Viszont nekem a raid nem tulzottan szempont. A "kveszteles" pedig sztem zsenialis. Vegre nem X-npctol kell Y-npcig futkozni, megis fejlodsz, ugy hogy csak jarsz kellsz a vilagban. En nem vagyok tulzott pve parti, de a "fejlodes" engem nagyon beszippantott. Pvp resz is rendben van. Kraft is, bar nem melyedtem meg igazan bele. Ugy erzem, minden a helyen van nagyabol. En is ugy gondolom, hogy nagyon komoly alternativa a WoW mellett, csak mast nyujt, es szemely szerint nekem tobbet/jobbat, mint a WoW (Bar azert, azt jegyezuk meg, hogy ~1hete volt a start, varjuk ki mi lesz ~1ev mulva, ha mar elszallt a rozsaszin kod)
-
Khelben
nagyúr
Én WoW-ban sosem raideltem (legalábbis nem a friss raideket, 85-ösön jutottam csak el a 80-as raidekbe), de nekem is hiányzik a gw2-ből a világ, a történet. Igaz, még csak 17. szinten járok, de eddig nem találkoztam egyikkel sem. Úgy tűnik olyan nagy hangsúlyt fektettek a szintezésre, skillekre, az egész rendszerre (ami előtt le a kalappal, szuper lett), hogy a lore-ra már nem jutott idő. És ez kár, mert a szintezésnek előbb-utóbb vége, a pvp engem max a buli szintjén érdekel és mi marad egy 80-as karakternek? Szóval úgy érzem, vettem egy Elder Scrolls részt, ami minden eddiginél jobb, de amint végigjátszottam (vagy meguntam), megyek vissza wowozni.
-
Departed
őstag
válasz Khelben #3002 üzenetére
Nagyjából egyetértek Veletek, a lore-hiányával viszont nem. Javaslom olvassátok el a GW könyveket, egyrészt nagyon jók, másrészt képbe hoz titeket, ahogy a WoW előtt a Warcraft 3 tette.
Szerintem nagy fless találkozni a könyv szereplőivel, vagy meglátogatni a helyet ahol jártak, vagy épp elhunytak, vagy épp tudni hogy miért ilyen Tyria képe, amilyen.
Én épp ezért élvezem a történet aspektust is. Kár, hogy ezt beárnyékolja, hogy egy-két story quest extra nehéz lett, amit sajnálok, mert a norn-ommal meg is akadtam az egyiknél. Ez valahogy nem áll össze a többi dolog FUN-centrikusságával. -
Departed
őstag
Ez így van, de egyrészt nem hinném hogy ilyen nehezítési lépcsőket, játékot megakasztó küldetéseket kéne berakni a story folyamba (sok fórum hozzászólás, sőt, videó és cikk is készült ehhez a quest-hez: [link]) másrészt ha már nem lehet erősebben újra megpróbálni (mert úgyis visszaskáláz gyengére), attól még nem kéne kényszerből csináltatni - leginkább háromfős - party-t, ha a story-n kívül a világban úgyis alakulnak mindenhol, úgymond instant party-k.
-
nosferatue
tag
Hero panel (H betű), skills and traits (2. a sorban), slot skills (szintén 2.). Ott el tudod osztani az eddig megszerzett skill pontokat, a warrinak érdemes kivenni a sigilleket.
(#3002) Khelben
GW1 Prophecies+Eye of the North részével játszottál? A két játék történetszála sokat dobna a lore élményen.
Jómagam nem hiányolom a loret, sok NPC-től lehet megtudni lore darabokat, csak beszélni kell velük.(#3006) D1Rect
Működik a dolog, guildtársamnak már segítettem personal storyban. Néha még bugos és nem rakja be a party tagokat. Legalábbis 3-4 napja még ilyen volt.
ok megelőztek[ Szerkesztve ]
I just curse the sun so I can howl at the moon
-
nosferatue
tag
válasz nosferatue #3008 üzenetére
a warrinak érdemes kivenni a sigilleket.
Jól elírtam, szóval a signetekre gondolok.
I just curse the sun so I can howl at the moon
-
addikt
válasz nosferatue #3008 üzenetére
Sigil az amit a fegyokra meg az armorra tudsz pakolni s pl. weaponsmith tud gyartani, meg maskepp is lehet szerezni, de amirol Te beszelsz azok a signet-ek, ezert csodalkoztam egy kicsit.
nosferatue: Megeloztel.
[ Szerkesztve ]
-
nofi
őstag
válasz Departed #3007 üzenetére
Igen, pont tegnap panaszkodtam a Rumors of Trouble quest miatt itt a fórumon. Valóban elég elvetemültre sikerült
Sajnos nem sikerült partyban belépni az instance-ba, így egyedül próbálkoztam tegnapelőtt vagy 3x, de tegnap este végre sikerült megcsinálni.Mikor kezdődik a csata, maradj hátul a ranger, petes csajszival (Eir). A többiek úgyis meghalnak, de ha kellő távolságban vagytok, akkor nem az összes frozen imp fog rátok támadni, hanem egyszerre max csak 2-3 db.
Utólag legegyszerűbb ha távolsági fegyverrel mész és egyenként behúzod az ellenfeleket. Én guardiannal voltam és kétkezes karddal csináltam meg. Van egy ilyen mágikus kalapács spellem, amivel távolra tudok sebezni, ezáltal egyesével el lehet őket "húzni" középről és egyenként leszedni. Innentől kezdve már csak az AoE spelljeikre kell figyelni. Fontos, hogy a ház felé húzd őket, mert ha valami nem jön össze és újrakezded a checkpointtól akkor nem szerencsés ha egyből ott várnak rád.
Összesen 3 hullámban jönnek az ellenfelek, az utolsóban már egy veterán is - lehetőleg őt hagyd utoljára!Xbox GT: nozsolt
-
qad
senior tag
Hogy egyeseknek mennyire számít a történet...(agyam eldobom). Wow-ot is végigjátszottam(kövi kieggel már nem fognak még 1x megetetni) úgy hogy semennyire sem ismertem a történetet és az elején nagyon jól szórakoztam, mert élvezetes volt a világ. Gw2-őt is élvezem úgy hogy se történetet nem tudok és még a gw1-el sem játszottam.
(#2997) M3oH
Köszi a linket, lesz este elfoglaltságom rendesen
Hc szinten is raideltem és mégis leköt a gw2 sima insta úgy hogy hc-s raidnek érzem a wow-hoz képest (mindenkinek egyszerre kell mozognia, bárki szakíthat cc-t pl 1 marha nagy kővel amit a földről vesz fel újra és újra, ennek a feltétele hogy mindenki menjen be az inta titkos helyére ahol sok követ vihet magával.)). Ha meg tudják oldani az end bossok látványos kivégzését 1 hosszú eventsorral az elején, akkor máris sokkal jobb élményt kapunk mint a hc-s wow raidek. Catában lévő random raid finder óta meg már milyen hc-s raidekről beszélünk?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3000 üzenetére
Először is sajnálom, hogy bizonyos fokig csalódtál a játékban, annak viszont örülök, hogy teljesen korrektül meg tudod fogalmazni, hogy miért nem tetszik - nem úgy, mint pár kolléga a wow-os topikban -.
Próbálok összeszedetten válaszolni, de melóból nem feltétlenül fog sikerülni.
Sztori/lore: Warcraft lore már nem mai gyerek, jóval nagyobb falat, ezt szerintem nem lehet kétségbe vonni. Illetve lehet, de felesleges. (Plusz a Wow sem a magával a játékkal kezdődött, rengeteg könyv van hozzá + egy játék is megelőzte, ami építette a világát)
Bár az általad említett helyek mindegyikén jártam, akkor is nem kicsit túlzásnak érzem a "nem kevés kört ver rá"-t. Engem az jobban zavart a Wowban, hogy habár ~isteneket pusztított el a karakterem mégis mindig nekem kellett a helyi parasztnak/npcnek a földkupacokat túrnom, ráadásként úgy beszélt velem, mint egy utolsó kis senkivel.
Lehet az lenne a jobb kifejezés, hogy engem jobban megfogott, jobban bele tudtam magam élni, mint Warcraft loreba.Kis spioler (?): Személy szerint nekem tetszett, ahogy a karakterem a Warbanden belül fejlődött, egyre magasabb és magasabb szintre került, majd elhagyva azt az én döntésemnek megfelelő helyre került és folytatta a "karrierjét". Kicsit szűkebb látómezővel indít, de azért a végére csak képbe kerül Tyria megmentése.
Azt nagyobb problémának érzem, hogy rengetek finom utalás van a GW első részére, amit azok akik nem játszottak vele, nem igazán értékelnek, nem igazán érzik át. Pl: Az egyik ilyen GW1es örömöm Catacombs of ascalonban volt, ahol is Prince Rurik felmenőjével találkozhattunk. Azok a guildtagok, akik nem élték át GW1etben a Propheciest, nem versenyeztek azért, hogy ki nyírhassa ki végre a feltámasztott Rurikot - miután végigszívták az egész kampányt a szerencsétlennel -, nem igazán értették, hogy én min mosolygok és miért tetszik annyira. Nekik csak egy szellem volt, egy rég elfeledett királyságból...
Szóval én értem, hogy GW2, meg párszáz évet előre rohantunk az időben, csak szerintem egy rakat dologról lemarad az, aki nem játszott az 1. részével. Ilyen a Wowban nem nagyon van, lévén a kiegen végigmegy az ember - kivéve a res scroll, meg a power lvleseket talán - és legalább felszínesen megismerkedi a loret.
End-game raid sose volt, sose lesz a játékban. Ahogy olvastam a dev blogokat és hasonlókat inkább a map/world eventek felé tolják a népet. Nem tagadom eddig csak 2 nagyobb - leszámítva a 70 feletti mapok átfogó eventjeit - "raiddel" találkoztam: vele és vele. Ezek előkészítése nem 10 perc, elég sok ember kell hozzá bár a megölésük kellő tömeg mellett inkább LFR szintű. Ezekre egyébként hétvégén minden nap visszamentünk, mert nagyon tetszettek és szerintem még egy darabig vissza is fogunk járni.
5 fős dungeonok: amikor először bementünk Catacombs of Ascalonba, akkor sikerült egy akkora - ha nem nagyobb - fetrengést levágni, mint amikor fejlődős zöld/kékben mentünk először HC 5 fősbe. A feladatok nem csak arra korlátozódnak, hogy trash összehúz > aoe > repeat until boss, boss: kiállsz a trutyiból > win, és ez nagyon tetszett. A kövekkel való "CC"zés, az apró feladatok, fejtörők - "apróbb"... mit össze szoptunk Diessa Plateau vízalatti opeworld "instájában", mire rájöttünk, hogyan kell kinyitni az egyes kapukat -.
Azt kell mondanom, hogy még az 5 fősöket sem lehet összehasonlítani a két játékban. Itt javarészt nem gearcheck van, hanem az ügyességen és a class combokon múlik a dolog.
Az is igaz, hogy 10-25 fős csapatmunkát igénylő feladatot, ahol csak rajtatok múlik nem fogsz találni - openworld nagyobb eventeket sem vehetőek ide, mert ott mindig kolbászol valaki -, még WvWn sem.
A mi guildünkben is felmerült már a kérdés, hogy mi lesz 80 után, főleg úgy, hogy nálunk is van pár recount-k*rva, akiknek anno mindenük volt a jobb gear/dps. Nekik szokni kell a dolgot, hogy itt nincsen ~2 havonta gear reset, van helyette WvW, sPvP, world eventek - naaagy ládákkal és jutalommal -, jumping puzzleok és 5 fős dungeionök explorer módban. Személy szerint a raidek talán ici-picit hiányozni fognak, de kibírom nélkülük, a párom pedig kifejezetten örül annak, hogy a heti 3-5 fix raid nap nincs többé.
A skill rendszer is szerintem jól sikerült, az alap skilleket könnyű elsajátítani, az szinte mindenkinek egyből megy, viszont a combozás már más tészta.
WvW: Én kicsit máshogy állok ehhez a dologhoz, mert személy szerint már a Wow előtt is játszottam nem egy MMOval, így volt néhány elvárásom. Nekem a Wowból hiányzott mindig is a rendes mass-pvp. WG nevetségesen kicsi volt, a Tenacity buffal pedig végképp hazavágták számomra a dolgot. A siege cuccok "építése" is nagyon le volt butítva. Az Anet tanult a Blizzardtól és megtanult lopni, mégpedig jól. Lemásolta azt amit a Mythic képtelen volt valamiért a WHOban: a Daoc RvR várrendszeres csatáit. Hatalmas koppintás és hatalmas siker. Egyedül a WvWben eltöltött időt jelző RealmRank hiányzik számomra, de hát ugye semmi sem lehet tökéletes.
Végezetül: bevallom én sokáig gondolkoztam, hogy megveszem a Pandát, mert érdekelt, hogy folytatódik a történet és tetszettek a változások - nekem bejött ez a kínai feeling -, de a GW2 megvétele után kivettem a Battle.net balanceról az ott figyelő 40 eurómat. Talán majd egyszer hosszú hónapok múlva...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Cathfaern
nagyúr
"Hogy egyeseknek mennyire számít a történet..."
Nekem nagyon WoW-ban is elolvasom az összes questet, sőt amik vannak elszórva könyvek, táblák, stb azokat is..."Hc szinten is raideltem és mégis leköt a gw2 sima insta úgy hogy hc-s raidnek érzem a wow-hoz képest"
Mondjuk az tény, hogy GW2 instákban még annyira nem merültem bele, de beszámolók alapján nem hozzák azt a szintet. Azért ne felejtsük el, hogy GW2-ben senki se ismeri még rendesen a kasztokat, nincs theorycraft, és ha így is lehet pár nap, hét (kell ennyi?) try-olás után teljesíteni az instákat, akkor bizony nincs meg az a nehézség."Catában lévő random raid finder óta meg már milyen hc-s raidekről beszélünk?"
Mi köze a kettőnek egymáshoz? -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3016 üzenetére
Wowban legtöbbször a gear szab limitet egy-egy raid leverésének - enrage timer, túl nagy sebzés a tankra stb -. A gear kiszedéséhez meg idő kell.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Cathfaern
nagyúr
Kicsit félreértettetek. Nem a lore a problémám. Lore szempontjából kifejezetten jól áll a GW2, nem kevés lore van mögépakolva a GW1, illetve könyvek által. Nekem a problémám az, hogy sztori, történetszál nem nagyon van a GW2-ben. WoW-ban az átdolgozott területeken (Cata+), de még a régebbieken is azért volt a területen legalább 1-2 történetszál, amit lehetett követni. GW2-ben én úgy érzem, hogy csak random események vannak (szives questeket is ide sorolom, hiszen ott is gyakorlatilag csak "beesel" a helyre). Aminek megvan a maga feelingje, de nekem hiányzik a sztori.
Charr történet valamennyire mondjuk igazolja azt amit gondoltam, hogy alapvetően a human történetet kevésbé lehet extrázni... szóval majd mindenképp megnézek más fajokat is.
End-game raid: Nem is a létszám a lényeg számomra, hanem a kihívás. És persze valamennyire gearcheck is a wowos raid bossok, de azért 1-2 bosst leszámítva nem csak amiatt tart ennyi ideig a leküzdések. Ezt jól mutatja, hogy a world firstök ~1 hónap alatt megszületnek, ami idő alatt nyilván nem lehet full BiS-be öltözni.
A gearwhore-kodás hiánya nem zavar, igazából WoW-ban sem a gear miatt raidelek.WvW: Igen, ahogy írtam is a PvP nagy húzóerő a GW2-nél, minden téren sokkal jobb, mint WoW-ban. Viszont engem kevésbé köt le, inkább egyfajta mini-game nekem a PvP MMO-kban.
-
#57919488
törölt tag
Ami nekem sokszor gond volt (nem csak WoW-ban), hogy a fullos karakterrel fura volt visszamenni a kisebb területekre és látni, hogy szenvednek. Ha annyira erős volt már a karakter akkor egy ütéssel le tudhatta volna az egészet zónát. Nekem ez nagy érvágás volt elsőre mert mondhatni The Elder Scroll játékokban is a szintemhez igazította a gép a lényeket (tudom, singli player meg ilyesmi). Ez szinte minden mostani MMO-ban egy hiba. Ez nagyon bejött, hogy nem rohangálnak félistenek hanem vissza veszi a gép a szintet és nincs csak úgy átrohanás a területeken.
Nem bánom, hogy annyira nem a story-ra feküdtek rá mert az úgyis egyszeri dolog, az miatt nem húznék fel még egy karit, hogy mi lenne a másik befejezése. Inkább a játék egészére figyeltek, harcrendszer, pvp balance- itt kiemelném, hogy még egy MMO-ban se láttam ilyen 1v1 balance-t mint ami itt van (WoW-ban meg már a 2v2-vel se foglalkoznak). SWTOR-nál meg annyira a story-ra akartak építeni, hogy magáról a játékról feledkeztek el.
A WoW meg jó volt és lesz is de egy dolog érdekes, ez már a saját önteltségük, hogy november óta egy normális Patch sem jött ki a játékhoz és szándékosan is mert az AP nem a D3 miatt volt jó hanem, hogy sokan fizessék ki a játékot annak ellenére, hogy semmilyen tartalmat nem kapnak. November 4 és szeptember 25 között azért egy piac vezető játék eléggé érdekes dolgokat csinált, semmit. D3-nak meg teljesen külön fejlesztő csapta volt szóval azt se lehetne mondani, hogy átmentek oda melózni. Most akkor azért havidíjas egy játék, hogy legyen hozzá tartalom vagy azért, hogy a következő kieget meg tudják csinálni és szedjék be rá a pénzt? (Nem csak a kungfu pandák miatt lett frozen az accom).
-
nofi
őstag
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
Én is csak csatlakozni tudok a többiekhez, nagyon jól összefoglaltad a véleményedet a játékkal kapcsolatban.
A linkelt Ctrl+Alt+Del-es vélemény mondjuk nekem már nagyon belemagyarázott, ráadásul az utolsó bejegyzéssel az egész érvelését megkérdőjelezném, de egyvalamit nagyon jól mutat:
Ha valakinek többéves múltja van egy játékban, azaz adott esetben egy karakter volt a második személyisége akár évnyi játékideig, akkor miért is hagyná ott hosszú távon? Évekig játszani egy játékkal, úgy, hogy közben a játékipar generációt ugrott már fanatizmusnak számít (és nem rossz értelemben írom), tehát valahol a tudata legmélyén mindig is azt a mesés, grindolós, cuccokért izzadós, instaorientált játékot fogja keresni minden más címben. Egyvalamit ne felejtsünk el, a WoW havidíjas, tehát a Blizzard érdeke, hogy ne egy hetet, hanem 2 hónapot kelljen grindolni adott itemért. Nem összeesküvés-elméletet szeretnék bemutatni, csak nem véletlen az ArenaNet tejesen eltérő hozzáállása és szerintem rohadtul nem érdekli őket a MoP, valamint az ide-oda ingázó playerek. Értsd: nem abból fogják megszedni magukat, hogy otthagyja valaki a WoW-ot vagy sem - más a célcsoport.Anno BC korszakban én is WoW-oztam, baromira élveztem, bár a lore-ról halvány lila gőzöm sem volt és a HC instákig sem jutottam el. Miért hagytam abba? Azért amiért most a Diablo3-ra is ráuntam inferno kill után: nem szeretem a grindolást, valamint nem tudom összehozni a magánéletemmel az órarend-alapú raidelést. Engem egy világ felfedezése motivál és örülök, hogy a GW2 már alacsony szinten is olyan tartalmat kínál mint egy sorozat-finálé.
Xbox GT: nozsolt
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
Ah, akkor bocsánat, tényleg máshogy értettem.
Human karakterem még nincsen, így arról nem tudok nyilatkozni. Charr történet nekem tetszett, főleg úgy, hogy egy kisebb baráti társaság ~ egyszerre haladt és láttuk, hogy ki merre tart miután másképp döntött egy-egy szituációban, mekkora súlya volt egy-egy döntésnek.
Most így belegondolva igen, az npc-k jóval kevesebbet "szövegelnek", a personal story valamennyire vezet, hogy merre kéne bóklászni a világban, de magukon a térképeken relatív kevés a "háttér". 1-2 NPC beszédes, és röviden elmondja, hogy mit keres ott, némelyiktől lehet kérdezni amolyan Kotor-os stílusban.
70 utáni területeken megszűnnek a szív ikonok, cserébe jobb felül a questeknél megjelenik egy rövid szöveg, hogy mi a helyzet éppen, hogy áll a "történet" az adott területen. Ennek függvényében kell mászkálni és segíteni és belecsöppenni az eseményekbe - amikor épp elkapod a szál elejét, akkor ott is vannak beszélgetések, hogy ki mit és miért csinál ott, de ezek inkább csak ilyen csepp a tengerben dolgok, ahogy a dungeonök is -azokban is meg lehet tudni egy-két dolgot.
Az asura personaly story lehet még jó, mert Charrként is jókat röhögtem néha rajtuk, hogy mekkora rohadt nagy egoista, nagyképű, beképzelt füles zsebibaba az összes.
Charrként, amikor nem a frontális támadást választottam, akkor volt, hogy kaptam egy laza megjegyzést Brimstone-tól, hogy baromira nem erre a megoldásra számított tőlem, de ha már így döntöttem, akkor lássuk, hogy mi lesz belőle.
K_mester: Most 7.-én fizetem az utolsó GCt az APhez, de úgy, hogy a Wowot már letöröltem a gépemről. Nem hittem volna, hogy ennyi ideig hagyják content nélkül a játékosokat.
D3 számomra csalódás volt több szempontból - az, hogy hogyan kezelték a csalókat, maga a játék indulása és az utáni hetekig (?) elhúzódó javítások, be nem tartott ígéretek, content patchek - megjelenés után 1 hónappal PvP, aha persze... - és végül a kedvencem, az, hogy nem lehet bnet balanceról venni digitális GCt... Így utólag kár volt az egész AP, nem érte meg, de hát ez van.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
HS 2142
őstag
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
50-ig mentem az emberek történetében (nemes, ismeretlen család), az eleje tényleg nagyon sablonos volt, a sylvarik története jobban bejött. Még nem húztam fel még egy karit ugyanilyen a szintre, de gondolom össze fog futni a történetszáluk, mire Lion's Archig elérnek. Könyvecskéket, füzeteket, világ végén eldugott, "remete" NPC-ket is lehet látni, de én azt tapasztaltam, hogy sokszor még az átvezetőket se nézik meg, nemhogy elolvasgassák, elbeszélgessenek ezekkel. (Nem feltétlen az angoltudás miatt.)
[ Szerkesztve ]
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
Revolit
senior tag
Desolation (vagy hogy hívják) szerveren nincs kedve valakinek együtt tolni? Én csak esténként tudok játszani illetve hétvégenként.
Mikrofon van.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Igen, erre gondoltam én is, hogy kevés a "szöveg", a "szövegelés" Persze biztos vagyok benne, hogy sokaknak ez csak előny, vagy legalábbis nem hátrány, mert más MMO-kban sem foglalkoznak ezekkel. Itt meg így nincs az, hogy keresgéled hol kell megcsinálni a questet, hogy mit kell csinálni stb... minden egyértelműen látszik a játéktéren, vagy legrosszabb esetben a minimapon. Ilyen szempontból sokkal fejlettebb a GW2, mint a többi MMO, hogy a szöveg hiány nem jelent játékmenetbeli hiányt. De nekem hiányzik ez a plusz.
"és végül a kedvencem, az, hogy nem lehet bnet balanceról venni digitális GCt"
Volt kékpost arról, hogy lesz ilyen, ha jól rémlik MoP-al együtt debutálEgyébként mindig sok idő telik el az utolsó content patch, és az új kieg között WoW-nál. Ugyebár WotLK-ban is ez volt, Haliont nem nevezném valós content patchnek. Ennek a legfőbb oka, hogy a content patcheket és a kiegészítőket ugyanaz a csapat készíti.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3024 üzenetére
"Volt kékpost arról, hogy lesz ilyen, ha jól rémlik MoP-al együtt debutál"
Addigra - sokakkal együtt - pont lejár az APmHS 2142-nek abban igaza van, meg ahogy írtam is vannak NPCk, akikkel lehet beszélgetni és kérdezgetni, van néhány eldugott tárgy, amiről/ből lehet olvasni, de ilyen több oldalas szöveget még nem találtam. Igaz, inkább a bányákra állt rá a szemem, de ahogy néztem nem vagyok egyedül. Tegnap előtt WvWben is megállt a harc egy pillanatra, mikor egy Rich platinum bányához értünk, és a támadó tömeg megállt bányászni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
HS 2142
őstag
Nekem már működött a trading post, csak alapanyag eladással megkerestem a 800 gemre valót.
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
-
bajtokarpi
senior tag
Üdv.!
Nagyon élvezetesre sikerült szerintem a játék. Elsőre kicsit a "nem tudom, hogy merre vagyok arccal" effektus érvényesült. Fura, szokni kell. Végül is ranger mellett döntöttem. Többen ezt ajánlottátok, mint kezdő karaktert. Nekem egyenlőre tetszik, és a pettel is elég jól el lehet boldogulni. Viszont, mire érdemes ranger-nél osztani a pontokat? Illetve, ha meggondolom magam, akkor újra lehet variálni a skilleket? Illetve szerintetek milyen szakmákat érdemes felvenni? Remélem érthető, hogy mire gondolok.
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
#57919488
törölt tag
válasz bajtokarpi #3030 üzenetére
A "H" gomb megnyomása után a PvP fülön lehet eljutni Mists-be. ott lesznek gyakorló bábuk és a fegyvereket is ki lehet próbálni+a pontokat is többször lehet elosztani. Inkább így mondanám, hogy próbáld ki mindet mint azt ami nekem jött be. Leatherworking elég jó +Jeweler vagy Huntsman, szerintem
Szakmák itt lehet látni, hogy melyik szakma mennyire fedi le a többi karakter osztály igényeit is. -
RI/OS
őstag
Most már akkor megy rendesen a TP?
-
M3oH
addikt
Sracok, elmeny olvasni a topicot, gratula! Velemenyek, nezopontok egymas ellen, flame nelkul, es mindezt 2012ben Remelem, igy is marad.
-
FuRiONight
őstag
Én azt nem értem, hogy valami jobb megoldást nem tudtak volna csinálnia teleportok helyett? Állandóan menni kell és általában igen nagy távokat. WWW-nél zavaró ez leginkább..
-
félisten
válasz FuRiONight #3038 üzenetére
Mountok jók lennének, de nem lehet mindent.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz FuRiONight #3038 üzenetére
WvWnél azért vannak ekkora távolságok, hogy ne lehessen újra és újra megjelenni a semmi közepén. (Akkor csak a totális túlerő győzne egy adott hely felett és gyk. addig menne a harc, amíg az egyik csapat képes corpse-campelni a másikat)
Egyébként a Keep/Castlenél van egy olyan, hogy build waypoint, akkor ha jól tudom oda lehet bindolni és akkor ott éledsz fel. Már ha kifejlesztik...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Dani82
senior tag
valaki akinek megvan, belinkelné nekem honnan tudná letölteni a kliens egy barátom? Megyek nyaralni és megadom neki az accom hátha megtetszik ls megveszi. Csak le kéne töltenie
-
aizen92
addikt
Letöltő progi ebben a zipben van elvileg páran már letöltötték így vagy hivatalos oldalról
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
-
Dani82
senior tag
Egyébként nem tudom játszik e vki Sylvarival , de vanegy story instance mikor a patkányok gyűjtögetnek minden szirszart és keresünk egy tükröt. Nem nagyon érdekel a story meg nem szoktam olvasgatni, de ez a rész nagyon aranyos volt, mellé direkt ilyen idióta zene a buta patkányokhoz
-
addikt
válasz FuRiONight #3038 üzenetére
Ezzel tokre egyet ertek, bar en nem WvW-zek, de boven zavaro PvE-ben is.
Pl. ha van egy group event, meghalsz s mire teleporttol visszaersz vege az egesznek.
Meg tenyleg nagyon szepek az artworkok, de azert egy ido utan mar uncsi varni s nezni a toltokepenyot, foleg, hogy ez altalaban 15-20s-et jelent, ami sok egy ido utan.
Nalam ez az amit leginkabb kezdek unni a jatekban.En inkabb repulnek 10 percet egy mounttal mint 5 perc alatt teleport oda vissza, mert a toltesre valo varakozas, meg a kutyagolas nagyon nem fun, ellenben a repules mindig az, legalabbis szamomra.
Szerintem ugy lett volna a legjobb, ha teruletenkent lenne egy teleport s onnan meg lehetne mounttal menni. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- Beszámítás! ASUS B450M R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 650W
- Beszámítás! GIGABYTE B250M i5 7600 16GB DDR4 128GB SSD GTX 1050Ti 4GB FSP CMT160 fekete Chieftec400W
- MAKULÁTLAN ÚJ állapotú Huawei Matebook 13 GYÁRI magyar világító billentyűzet i5-10210u 8GB RAM 512GB
- Hellhound AMD Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 - doboz, gari
- Einhell Power X-Charger 3A akkumulátor töltő + 2.5Ah akkumulátor
- Monster Beats by Dr. Dre Studio fejhallgató - vezetékes -
- Samsung Galaxy Watch 6 40 mm bézs