- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz fsb1000 #22949 üzenetére
Ja, elég rossz lett, csak mivel dolgoztam vele egy csomót, már akkor is kitettem...
Élőben 100X jobb volt (nem mondom, hogy röccenésmentes) ebből visszavett a kamera, hogy csak fix 30 FPS, aztán ahogy nézem, a youtube-on meg 25 lett, vagy a kódolásnál tűnt el valami...
Én nem azt akartam ezzel mondani, hogy Ati-n hú de fasza minden, csak szerettem volna megmutatni, mire képes, aztán döntse el mindenki maga, tetszik-e neki vagy sem.
De sajnos tartok tőle, ez a videó nem alkalmas erre.Hozzáteszem, nem véletlenül vettem csak a napokban 5850-t. Nagyon nagy reményekkel vártam a fermit, de sajnos a fogyaszása, zajszintje miatt számomra jelenlegi állapotában nem alternatíva, és a teljesítménye sem annyival jobb, hogy ezeket feledtesse, így lett 5850-em, amivel amúgy teljesen meg vagyok elégedve, sőt, sokkalta jobban, mint előzetesen vártam volna. Semmi bajom nincs amúgy az NV-vel, a 4850-em után egy GTX260-at is kipróbáltam, majd lecseréltem 4890-re, és eléggé téma volt már akkor is a ez az microakadozgatós jelenség, mégis a 4890-et tartottam meg, számomra meggyőzőbb volt a teljesítménye. Csak azt nem tudom, hogyan lehetne valami objektív mérést/videót végezni, fermi vs. 5850 ügyben, meg ebben a microakadásos dologban, mert engem pl. érdekelne, mi van a színfalak mögött, és nem NV vs ATI flém-ként. Sajnos az már rég meg kellett tanulnom, hogy az ilyen MAX FPS, AVG FPS meg MIN FPS típusú becsek nem mutatnak túl sokat egy kari szerepléséről. Annak idején, mikor a GTX260 vs. 4890 tapasztalataimról írtam, akkor is kaptam sokaktól kígyót-békát, de sokaktól jött visszajelzés, hogy hasznosnak találták, amiket írtam, és ennek nagyon örültem, remélem most nem fogom senkinél kiverni a biztosítékot.... .
[ Szerkesztve ]
-
Mariann294
őstag
válasz Mariann294 #22935 üzenetére
Állati jó ez a Gay Tony.Fantasztikus. Olyan fasza járműveket raktak bele,meg rádiókat..eszméletlen jók.Kedvencem az elektro choc.Ott egyfolytában jó zenék mennek....imádom. Aki erősen gondolkozik azon hogy megvegy-e ne habozzon.Nagyon jó a hangulata az egésznek.Csak meg kell nézni pár youtobe-os videót.
A beállításaim most teljesen auto-n vannak.Igy semmi rondaság nincs benne és szinte állandóan 50-60 között van az fps.
[ Szerkesztve ]
-
szabod
senior tag
válasz Mariann294 #22954 üzenetére
De jó nektek, akiknek már megvan. A dobozos verziót legkorábban is csak kedden tudják hozni.
-
Zoli-206
senior tag
válasz fsb1000 #22946 üzenetére
Egy érdekes dolog:
A The Ballad of Gay Tony-ban nem veszek észre olyan mértékű mikro akadást mint a The Lost and Damned-ben. Már azt lehet mondani rá, hogy játszható very high árnyék beállításokon is, ellentétben a Lost and Damned-el. Én már nem értem....
Kipróbáltam a medium árnyék beállításokat amit írtál, változást nem látok, ellenben az fps emelkedett. Szerintem így is hagyom
-
Pala
veterán
Persze....egy pill és megnézem....
Bár én a helyedben nem alapoznék túl sokat a beépített benchmarkra. -
Pala
veterán
Nah, itt az eredmény:
Proci 3.4GHz-en futott, VGA pedig 800/3600-on.
Statistics
Average FPS: 46.76
Duration: 36.38 sec
CPU Usage: 68%
System memory usage: 58%
Video memory usage: 76%Graphics Settings
Video Mode: 1440 x 900 (60 Hz)
Texture Quality: High
Shadow Quality: High
Reflection Resolution: High
Water Quality: High
Texture Filter Quality: Anisotropic x4
Night Shadows: High
View Distance: 40
Detail Distance: 40Hardware
Microsoft Windows 7 UltimateVideo Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 8.14.10.685
Audio Adapter: Genius SP-HF2000A (High Definition Audio Device)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHzFile ID: TLAD-Benchmark.cli
-------------------------------------------
Lefuttattam 1680x1050-ben is, úgy 42fps-t kaptam.
Mondjuk én inkább úgy játszom, hogy a Reflection Resolutiont meg a Water Qualityt felhúztam very high-ra, viszont a view distance-t levettem 30-ra (alig látni a különbséget), így még gyorsabban is fut talán. Játék közben átlag 37-38fps...de ez csak egy nagyon durva tipp, nem tudom hogyan lehetne ezt pontosan lemérni... a minimum fps 28-30 körül, mindez 1680x1050-ben.
[ Szerkesztve ]
-
makraipeter1
tag
Windows 7-en hogy lehet felrakni a sima GTA 4-et?
-
rup1u5
nagyúr
válasz makraipeter1 #22959 üzenetére
Lemez betesz, setup futtat.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Barcageri
tag
Sziasztok
Itt számít a ram mennyisége? mert most van 2gb ramom de fps kevésnek tűnik pedig van mellette egy 4magos meg egy 5770.nem tom megéri e 4gb ramot venni -
fsb1000
nagyúr
válasz danati #22952 üzenetére
danati:
Szerintem ez első ránézésre ok, bár a teteje kicsit "szőrös". Ha a diagrammot átrakod "vonal" stilusba, akkor látnánk az alját is. (ahogy az utolsót linkeltem)Ha egy jellemző szakaszt kiválasztasz, akkor ott meg lehetne nézni 50 képfrissítést, és a globális jellegen kivül a képkockánként - esetleges - ciklikusság is látszik majd.
///
HSM:
Szerintem úgy tudod megnézni ahogy danati. Nálad bizonyosan lesznek 100secnél nagyobb akadások ráadásul a vidióból látszk ezek ciklikussága is.Asszem a legfelső videon van az a rész, amikor Nico kiszál a kocsiból és telefonál (a sárga kocsi becsitelése elött....) az autók mennek el mellette. 1 seccenket legelább 150-200 msecet beszaggat.... tisztán látható ahogy ugranak a mellette elhaladó autók.
Ezt kell kimérd, elhitetni a márkatársakkal, hogy nem halucinálsz és közös megoldást találni.
Ha 1 ember ír az ATI-nak nyilván lepattintják, ha többen különböző konfigokkal, videókkal mérési eredményekkel alátámasztva, akkor talán lesz változás.
Asszem Dirt2-öt is tudnék nekik küldeni.... de már nem érdekel. én megoldottam a saját problémámat.
A PH!-n nem pozitiven fogadták hogy felhoztam ezt a dolgot.
(bár PÜ-ben legalább az userek fele válaszolt és megcsinálta a furmarkos dadogós tesztet)
[link] -
Pala
veterán
válasz killer1203 #22966 üzenetére
Szerintem azzal nem jársz rosszul, bár nem árt egy kicsit meghúzni, amíg tudod. Most nézem, hogy nagyon hasonló konfigunk van, de ha minden igaz, akkor a Q6600-at az alacsonyabb FSB (266-os, ha jól tudom), meg a magasabb szorzó miatt könnyebben tudod majd tuningolni, mint én a 9400-emet. P35-ös chipsetnél quadok esetében állítólag 450-es FSB körül megáll az élet, ezt konkrétan én személyesen is tapasztaltam, szóval ezért is jobb az alacsonyabb FSB-ről induló, de magasabb szorzóval rendelkező proci. + abban asszem 8 mega cache van, talán az is számít valamit. Ha kizárólag a GTA4-et tartod szem előtt, akkor megéri lecserélni, de csak ha biztosan eléred vele legalább a 3-3.2GHz-es órajelet. Meg aztán imádkozz, hogy elég legyen a tápod.
[ Szerkesztve ]
-
-
fsb1000
nagyúr
Tegnap élvezet volt multizni...
Még hajnalban is voltak elég sokan és végre ismét volt sikerélményem:
Race-ben szinte mindig a toppon végeztem.
Öröm volt nézni, ahogy kisodrótak, borultak, és ütköztek az emberek.
Azt gondolom, hogy hozzászoktak a handlinghoz és nélküle kicsit nehéz. Nem hiszem hogy 3 hét alatt ennyit fejlődtem volna, főleg hogy szinte nem i8s játszottam.
Kanyarban fékezni kell.... 10-ből 9 ember forgázzal fékezés nélkül megy bele a kanyarokba.
Jól szórakoztam...TDM már nem volt ilyen fényes, pedig az jobban szokott menni (olyan helyen voltam, ahol az ellenfél nem látszódott a "radaron"), de azért az is jó volt. csitterekkel nem találkoztam.
Viszont néha nagyon belaggolt a live vagy csak 1-1 user? Megesett hogy valakit leelőztem egy kanyarban és kis rángás után elöttem bukant fel, vagy TDM-ben futok a csapattárs után (hátha ő tudja hol az ellen) és hipp-hopp az utca másik oldalán terem...//
Megpróbálom kihúzni a DVD-s verzióig, pedig tegnap már majdnem letöltöttem a DLC-t, mert szeretnék azzal a TANK izével menni.
Láttam velük videót RACE-ban... elég buli volt. -
fsb1000
nagyúr
válasz Zoli-206 #22969 üzenetére
Betöltéskor állitsd át az elválasztójelet (separator) vesszőre, akkor lesz 2 oszlopod..
Betölt, majd:
A 2-es oszlopban cseréld a pontot vesszőre, akkor lesz szám formátum.
(1-es oszlop akár törölhető is, de nem zavaró)Béna a fraps csv-je.... egy TAB-val tagolt txt jobb let volna.
Én már csináltam hozzá makrót is, de azzal sem teljesen automata. -
fsb1000
nagyúr
válasz szabod #22976 üzenetére
Köszi! Már előre élvezem, ahogy lenyomom vele a SWAT-os kocsit...
//
danati: Szerintem ez teljesen rendben. Nézd meg amit linkeltem 5870-el. Azon 80 msecces akadások (a csúcsok) vannak és elég sűrűn jelentkeznek.
ehhh.. izé.. ugye nem a benchmarkos "pályán" mérsz? Mert az megengedőbb.... sokkal magasabb FPS-ekkel, ritkább akadásokkal.
Én mindig az első küldit indtom, de bármelyik jó ahol este/éjszaka van esetleg még köd is van, mert az adja a lenagyobb terhelést."HSM" mérési eredménye kb. 2x ilyen rossz lenne az alapján amit láttam a videójában.
Ezeket a dolgokat a tesztekben látható FPS mérések elfedik, lehet a teszterek nem is nézik a képernyőt mikor nmár X-edszerre futtatják ugyanazt, vagy az ő konfigjukban nins ilyesmi.
De jónéhány user panaszkodik erre a dadogás jelenségre.[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
válasz Zoli-206 #22980 üzenetére
Váltsd át a diagrammot "vonal" stilusra akkor jobban látjuk az alját.
A vonal vastagság 0,09 helyett meg 0,02.Igen, ez már szinte sima... tapasztalatom szerint az 50msec alatti akadások már nem igazán érzékelhetők, de ha nagy különbséggel változnak a képmegjelenítési idők (pl. 10 és 40 msec) akkor darabosnak látjuk a képet, bár nem akad.
Nincs az a tiszta tükörsima futásélmény. (SLI-nél is ez volt a gondon)Shad0w: Pont vessző csere -> oszlop kijelőlés -> CTRL F és mindet cserél.
[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
válasz Zoli-206 #22986 üzenetére
na.. ezen már jól látszik minden.
Az fps 25-50 (1/40-1/20) között mozog és elég sok akadás van.
Van aki elviseli, van aki nem.
Ha a mérés időtartamát is tudnánk, akkor megbecsülhetnék, hogy néhol 1 seccenként akad, de van ahol csak 3-4 vagy akár 10sec is eltelik két megakadás között.És ezen még a Vsync sem segit mert az időközök nem mennek 18msec alá.
A GPU-t terhelő beállítások csökkentésével (átlag fps>60) és a VSYN=ON beállítással kisimítható lenne ez az ábra.....
Na de azt a szintet egy GTS250-is hozza 25K-ért, persze alacsonyabb fps-el, de helyből akadásmentesen, még Vsync se kell. -
Zoli-206
senior tag
válasz fsb1000 #22987 üzenetére
Igen, ez kb egy 45-60sec-es mérés volt, azaz folyamatosan látszik az akadás, de csak akkor ha a shadow-ok Very high-ra vannak állítva.
A buzi Tony stori-ját elkezdtem az előbb, az valamiért kevésbé akad mint a Lost&Damned. Erre nem jöttem rá miért van.
Mindenesetre a high shadow-al a Tony-s mondhatni akadásmentesen megy ami élvezhető, ráadásul az fps is avg.50 körül van (vagy 48 volt már nem emlékszem, pár kommentel visszább beszúrtam). Így ezt végigjátszogatom amig nem jön ki újabb patch vagy catalyst.
szerk: azért bosszant, hogy megveszek 105k-ért egy VGA kártyát (soha többet) és ilyen problémákkal kell szembe néznem. Persze játszhatnék mással, mert ezen kívül minden szuper, de én ezzel akarok
[ Szerkesztve ]
-
rup1u5
nagyúr
válasz fsb1000 #22970 üzenetére
Ez a "tank izé" melyikben van? Géj tónit kezdtem el tolni és elképesztő! Új fegyverek, rádiók, állat kocsik, rakétavetős helikopter, base jump és még lehetne sorolni.
Egy kicsit zavaró, hogy a LIVE-ban nem egyértelmű, hogy melyik cimbi éppen melyik GTA-t tolja és ha inviteolnak a LAD alól miközben én a TBOGT-t tolom akkor egyszerűen kilép a géjtóniból és elkezdi betölteni a motorosat. Márpedig én arra még nem vagyok kiváncsi, mert elöszőr a tónisat akarom megismerni. De kénytelen voltam végignézni az intóját egy ilyen manőver után. Töltsd le!Why don't you knock it off with them negative waves!
-
fsb1000
nagyúr
válasz rup1u5 #22990 üzenetére
Szerintem mindkettőben van (multiban), legalábbis XBOX-on úgy tünt,,,
Remélem PC-ben is lesz/van mindkettőben az APC.Szóval akkor most 3 féle GTA4 multi van? Azt hittem a DLC-k legalább együtt mennek.
Azért ez elosztja a népességet.
Mondjuk én legtöbbet spanyolokkal meg lengyelekjkel játszom, tengerentúliakat ritkán látok.
(már igy a nevekből, meg a szövegelésből kikövetkeztetve.)
Össze vagyunk kötve velük?
Pár hete volt olyan nap, hogy éjjel 3 kor kb. 30 ember volt a gta4 live-on, azi 6-8 szobában... -
HSM
félisten
válasz fsb1000 #22964 üzenetére
Mentem egy jó hosszú túrát GTA4-ben a városban, és közben FRAPS frametimes mérés. A teszkör első felében autókáztam picit egy sentinellel, igyekeztem jó lendülettel menni, második felében a város felett elég alacsonyan szálldogáltam körbe-körbe a csítes rendőrségi helikopterrel. Az eredményeket feldolgoztam Excel-el, majd beraktam egy jpg-be [link]. A max frametime amúgy 79ms lett! Érdekes, hogy ettől függetlenül néha érezni kis rángásokat, egyenetlenségeket nagyon gyors fordulásoknál, pl. mikor helikopoterrel kanyarodok, ezek lehetnek ilyen 50-60ms-es dolgok? Vagy nem a frametime-al van kapcsolatban a dolog....
Azt is megnéztem, hány érték volt 30ms fölött, 15592-ból 723, 40ms fölött már csak 219, 50ms fölött már csak 21, 60ms fölött pedig mindössze 6! Az átlag 21 lett. Mindenesetre nekem úgy tűnik, nem a frametime-akkal van kapcsolatban ez a jelenség, de akkor nem tudom, mivel, lehet a GTA4 motorja a ludas? Vagy rosszul elemeztem az eredményeket? Az 50ms fölötti tüskéknél is csak annyi van, hogy a 20ms egyszer csak egy 70-es, és a következő már megint 20ms....
Beállítások: 1680*1050, minden max kivéve a textúrákat, az medium, Vsync OFF. Konfig: EVGA E758, I7 920@4001Mhz 6GB OCZ DDR3 1520@CL7, 5850 1GB@alap, 2 WD BLACK in RAID0, X-fi, Win7 64bit, GTA4 1.02 patch.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Zoli-206 #22994 üzenetére
Nekem a régebbi, 1.02-es patch volt fenn, nekem az 1.01, 1.02, 1.03 és 1.04 közül az vált be a legjobban. Az újabbakról még nincs infóm...
Nem tudom, az új patches verzióban hogyan vannak az árnyékolási, és textúrakezelési folyamatok, de én azt hallottam, elvileg javult a gépigény, tehát elvileg jobban kéne mennie úgy...[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
A "pont" stilusu diagrammot kicsit nehéz értelmezni, átválthatnád "vonalra", mert akkor egyből szembeötlenének a csúcsok.
Szerintem a 2. ábrától van hasonló jelleged, mint ami nálam volt, de alacsonyabb értékekkel.
Én úgy gondolom az 50ms alattiakat nem nagyon érezzük meg, ha meg annyira ritka mint nálad akkor nem is lehet zavaró.Szóval ez rendben lévőnek tünik, de a GPU terhelésétől jelentősen függ a dadogás mértéke.
Te milyen GTA beállításokkal csináltad?Nálam 1920x1200 minden High és VD=25 DD=25
Ha lemegyek 1280x1024-re, vagy ha leveszem MEDre a TexturaQ-t vagy ha a VD-t 10 alá viszem, akkor lesz olyan mint nálad, azaz csökken a dadogás mértéke az fps meg jóval magasabb lesz.///
Egyébként miért az 1.02 patch-et használod?
Mivel az fps-ek jelentősen nöttek a 1.0.04 és az 1.0.0.6 peccsekkel, illetve a VGA memória korlátok lejebb mentek a dadogás jelensége sokkal jobban látszódik mint a régi peccsekkel azonos beállítás mellett.
Ugyanezt megcsinálhatnád 1.0.0.4 (vagy 5-tel) is.
A 0.6-os ban már a ShadowQ-val is kell variálni, mert az is erősen hatással van az akadásra.
Hogy miért azt nem tudom.... -
HSM
félisten
válasz fsb1000 #22996 üzenetére
Ok, megcsinálom, a vonalstílusút. Bár a 2007-es Excelben nem látszódott szvsz jelentősen jobban.
Beállításokat írtam, mindent maxra húztam, kivéve a textúrákat. [link]Az 1.02-es patchet pedig azért használom, mert nálam az 1.03-as és 1.04-es bár icipicit gyorsabb volt, de nem volt olyan stabil.... Így maradtam ennél... (Amikor GTA-ztam, akkor még 1.05 és 1.06 nem is volt) Majd megpróbálom az 1.06-ossal is.
Szerk.: Mégsem csinálom meg a vonalas diagrammot, pontosan ugyanannyira látszik, mint a pöttyösön.... Sőt, zavaróak a fel-le összekötések, az úgy nem hiteles, mivel itt konkrét értékekről van szó, nincs átmenet két frametime között, hogy össze lehessen kötni...
[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
válasz Zoli-206 #22998 üzenetére
Nem tudom... az enyémet elküldheted nyugodtan.
Talán annak lenne hatása, ha többen is jeleznétek különböző konfiggal, külső videókkal.Hegyekkel küzdeni nem érdemes, még a folyók is megkerülik....
//
HSM: Hát izé.... az enyémet elég hitelesnek és szemléletesnek látom: [link]
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz fsb1000 #22999 üzenetére
Priviben átküldtem a forrásadatot, én sajnos nem tudok belőle jobbat csinálni....
Megköszönöm, ha csinálsz belőle olyat, mint a tiéd.Azt, hogy nem teljesen hiteles, azt arra értettem, hogy ha öszsekötsz egy 20ms-es és egy 70ms-es képet, akkor köztük nem lineárisan csökken a sebesség, márpedig a grafikon ezt mondaná. Ha azt mondom, hogy vegyünk egy olyan függvényt, aminek az értéke 1, ha X egész szám és Y=X, ha X nem egész, ahol X valós szám, akkor itt sem kötheted össze egyik felét sem a függvényednek, mert nem folytonos.... Remélem érted, mire próbálok utalni...
Más kérdés, hogy talán feltűnőbb a jelenség, ha össze van kötve a grafikonon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs