Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz #06658560 #9300 üzenetére

    Kezd erősen szubjektivvé válni a véleményezés mindkét oldalról, ahogy látni vélem. Természetesen nem lehet teljesen általánositani, ha lehetne, akkor full automatizált lenne a folyamat is. Elismerem, hogy van helyzet, amikor szemétként fogható fel, de amúgy 90%-ban szerintem nem az. A 3D-s modelltér nem csak a szűken vett geometriai információkat hordozhatja. Különben miért tették volna bele ezeket az opciókat? Példaként mindig azt modnom, hogy amig SW-ben szivok minden egyes nézetnél (mondjuk fejlesztés esetén új családok létrehozásánál meglévő duplikálásával, majd az új család új igényekre alakitásával) a metszetek újradefiniálásával, addig Pro/E-ban a 3D-s térben előre definiálva (ez sem a szűken vett alkatrész geometriai információja, annak már egy részlete, mindenféle extra sraffozással), a 2D-s rajztérben már csak újragenerálásról beszélünk, mindenféle (metszet, sraffozás) extra beállitások nélkül.
    Amúgy meg fóliakezelés nagyon jól tud működni - ott ahol kell, ott megjenitem, ott ahol nem kell, pedig elhagyom a nem kivánt elemek láthatóságát, ezzel is könnyitve a videokari munkáját / én munkám.

    Az egészben persze nagyon erősen ott vannak a már megtapasztalt, bevált, kitaposott, stb utak, berögzülések, amiket érthető módon, nem szivesen váltogat az ember (főleg nem sűrűn), ez teljesen érthető. Ergo a döntés a te kezedben van, a megrendelő legyen elégedett - no meg a kollégák, akik majd egyszer átveszik a feladatot további módosításokra, fejelsztésekre. :)

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák