- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
janaman01
addikt
Na majd neglátjuk, hál istennek pár dodó..igy kezdetnek, de szerintem innen ez volt az első és egyben az utolsó rendelésem. Ebay röl is volt már vagy 50db tn nélkülim ami mind megjött....erre meg egy webshop opat le
[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
Anubis_9
őstag
Akik így ki vannak bukva a GB-re,honnan rendelnek a jövőben? Fasttech? Banggood?
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
sanzi89
addikt
válasz Outlander #1953 üzenetére
Töröld nyugodtan, nem kell a fizetett beépített ember.
Amúgy én is nehezen bírom, hogy kerek 1 hónapja ülnek majdnem 40.000Ft-omon. Én már órákat töltöttem el a levelek küldözgetésével, újra meg újra az x-edig embernek is leírjam ugyanazt az tök egyértelmű szituációt, mindenki a pofámba hazudik és totálisan hülyének néz. És örüljek, ha egyáltalán visszakapom a pénzem. És az a bolt amelyik ezt megtette vígan szedi továbbra is az áldozatait (kukkants be az Excel táblázatba, van szeptember közepén rendelt cucc is, ami elveszett).
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Outlander
őstag
válasz sanzi89 #1956 üzenetére
Ezt én értem és sajnálom, ha kötsög lennék azt mondanám, h gyenge az angolod.
Nekem viszont 2/2 csomag jött meg ünnepek előtt, illetve most rendeltem 3 bizbaszt ch raktárról és várom őket november végére kb, ha előbb meg jön akkor örülök, ha nem akkor visszaszerzem a pénzem és azt nem ide írogatom hanem az illetékeseknek.
De ez szó szerint felidegesít h egyesek nem képesek felfogni h az ünnep az ünnep, illetve hogy nincs teleportáció (még). És kb naponta 20x jön a kérdés és az anyázás, se vissza olvasás, se keresés, és ami a legrosszabb szövegértés sincs.
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
pimmi
senior tag
na itt a frankó magyarázat: [link]
-
Flashget
félisten
válasz tibcsi0407 #1964 üzenetére
akkor úgy kérdezem, hogy a banggood esetében is meglehet úszni az áfát?
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
-
nimfas
addikt
válasz Outlander #1957 üzenetére
Nekem 1/1 csomagom nem jött meg Aug 28-i feladás óta... akkor az most milyen arány? 100%
Írtam nekik, hogy mi újság... jött a válasz:
Dear Gabor,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1) Please reconfirm your delivery address in your account“ My Orders”:
customers: Gabor Edes, shipping address: Meszaros Lorinc 68. , city: Siofok, state: Hungary, zip_code: 8600, country: HU, phone: 209187846
2)Please contact your local post office in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.
3)We shipped on date (Aug. 28).Therefore your delivery deadline will expire on Date(Oct. 28).
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your collaboration.
Best Regards
Emilie
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com
És a válaszom erre... ezt a fenti sablon levelet már 2x küldik el....:
Dear Emilie!
SO, STEP BY STEP:
1. I checked the address of mine... it's good!
2. I went to the local post office, there is no package for me.So, If I wait the date you asked, okt.28., Will You refund the 100% of the money?
It's never take so much time to get the package.
I ordered some thing from E-bay on 09.30 and 2 package arrived 10.09 !!!The 2 "Xiaomi piston 3" was shipped on 08.28.... I'm afraid I'll never get it.
So give my some real answers.
Thanks!
Most várom, hogy mit reagálnak!
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Olyan kérdésem lenne, hogy volt közületek olyan akinek elveszett az EU rendeléses csomagja a DPD-nél, és volt rá biztosítás?
Ha igen, mit lépett a Gearbest arra? Vissza adta a teljes vételárat? Mert ha akkor sem adja vissza, akkor a továbbiakban részemről felejtős a gearbeszt. Eddig egyszer rendeltem egy telefont EU raktárból és szerencsére nekem megjött. -
sanzi89
addikt
Olvass vissza. Volt aki kötött biztosítást, neki is csak a felét akarták visszafizetni. Bár ha hasonló döntést hoz a Paypal, mint a napokban történt esetnél (0$ refund) akkor sajnálni fogjuk, hogy nem fogadtuk el - nekem nem volt biztosításom.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
mobileman
aktív tag
Friss hírek az ügyemben:
Dear............
We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.We were able to recover $181.91 USD and this amount has been credited to
you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
to you, please be assured that we will take appropriate action against the
seller's account, which may include limitation of the seller's account
privileges.Aug. 13 óta tartott az ügy....
BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu
-
mobileman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1973 üzenetére
Az, de lényegtelen, hogy milyen telefon, a lényeg az, nem jött meg, lóvé vissza és pont.
BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu
-
tibcsi0407
félisten
válasz mobileman #1974 üzenetére
Az árból gondoltam, hogy postával együtt visszafizetik az egészet és ez a nem mindegy Mert sok embernek a szállítást nem akarták visszafizetni.
De ez most a Paypal? Mert az esetemben lezárták a claim-et és nem kaptam egy Forintot sem. Szóval akkor még sem nyugodhatok meg..https://utdetailing.hu/
-
madrac
őstag
Ez a B vonalbeli Mlais nagyon best buy lehetett ha innen mindenki azt rendelt szinte...
-
mobileman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1975 üzenetére
Igen, a paypal írta, lezárták, miután megvizsgálták, jogosnak ítélték a követelésemet és refundolják a pénzt maradéktalanul..
Ehhez már semmi köze a GB- nek, ők kussban maradnak, a paypal intézi..[ Szerkesztve ]
BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu
-
madrac
őstag
válasz tibcsi0407 #1977 üzenetére
köszönöm, de azt hiszem kihagyom. ha emlékeim nem csalnak, járt nálunk egy pandawill-es mlais teló amit újként adtak el , csak használt és ghost touch hibás volt, meg egyéb problémák voltak vele. soha többet. szerencsére nem én vettem közvetlenül, csak ügyintézni segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
mobileman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1980 üzenetére
Az hogy lehet? Jól csináltad?
BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu
-
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1982 üzenetére
PP fórumon azt mondták túl korán inditottunk a claim -et, de ahogy néztem, egy hét különbség van köztetek a rendelési időben.Akkor erre sem lehet fogni, hogy miért itéltek így a te esetedben, mobilemannak pedig másképp.
-
janek69
senior tag
Nos érdekes dolog történt ma. Tegnap nyitottam Paypal dipute-ot és írtam ma reggel a GB-nek,hogy töröljék a rendelésem és adják vissza a pénzem és aztán lezárom a dipute-ot. Erre ma délutánra kaptam a tracking numbert,hogy ma elküldték azt a cuccot amire 7-14 napig kellet volna várnom. Remélem annyira nem néznek hülyének,hogy a dispute is lezárásra kerül. Azt ráérek lezárni,ha majd a kezemben lesz a tablet épen és kiváló állapotban.
Járt már így valaki?[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Akiknek nem jöttek meg a dolgaik ők mind EU raktárból rendeltek?Egyre idegesebb vagyok az előrendelt 40000-es telefonom iránt mert 30-án lett kifizetve elvileg 15-én postázzák mindenkinek de se biztosítást se tn-t nem kértem hozzá viszont legalább Kínából jön nem EU-n belülről.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz janek69 #1986 üzenetére
Ezzel több baj is van szerintem
Attól hogy lekérték a tracking numbert még közel se biztos hagy valaha feladják
Másik meg hogy nem végtelen ideig lehet nyitva egy ügy, nézd meg írják hogy mikkor kerül automatikusan a paypal elé és mivel van tracking numbert nem fognak a te javadra dönteni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
hard74
senior tag
válasz ricsi0307 #1987 üzenetére
Egy hajóban evezünk.Valszeg uazt a telefont rendeltük. Kíváncsi vagyok lesz-e ebből valami, vagy csak mínusz 40k tanulópénz.
LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7
-
janek69
senior tag
Igen,írtam nekik,hogy nem zárom le a dispute-ot,amíg nem jön meg. 20 napig lehet nyitv azon belül kell claim-re váltani,ha jól emlékszem,de meg fogom nézni. Szóval az óra ketyeg nekik,bele kell férjenek,mert EU-s rendelés expedited shippinggel az meg 3-7 nap. Nekem adott már a paypal úgy manit vissza,hogy a tracking is megindult és azon a napon kaptam meg a pénzt,amikor a tabletet. Kicsit alkudoztam a pandawill-el és kifizettem nekik újra.
Hoppá: Eddig 45 napon belül kellett dispute-ot nyitni,most 180 napon belül lehet.
You have 180 days from the payment date to open a dispute. Common reasons for opening a dispute include:A 20 nap maradt:
You and the seller have 20 days to resolve the dispute or escalate it to a PayPal claimA buyer or seller asks PayPal to review a dispute and decide the outcome..[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz janek69 #1990 üzenetére
A probléma az lesz, hogy nyílik a claim, a PP megkapja a trackinget a Gearbesttől. Ezzel pedig azt fogják látni, hogy még alig lett feladva, aztán lehet elkaszálnak, mint engem. Én több, mint egy hónap után dispute-oltam, aztán rá 5 napra nyitottam a claim-et. Utána 10 nappal pedig lezárta a claim-et a PP, azzal a magyarázattal, hogy ebben az esetben nem tudnak a javamra dönteni. EU rendelésről van szó, ahol egyértelmű, hogy elakadt a csomagom.
Remélem nem jársz így.https://utdetailing.hu/
-
bul07
nagyúr
válasz ricsi0307 #1987 üzenetére
Előrendelés lutri, és nem csak a telefon minőségével kapcsolatba hanem a szállítással is
Simán csúszhat a szállítás
Nekem tinydeal.com előrendelésem volt szep 10 jelent meg a telefon és szep 23 adták fel és adták a nyomon követési számot, a szállítás meg ilyet futott:( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
janek69
senior tag
válasz tibcsi0407 #1991 üzenetére
Melyik csomagszállítónál akadt el? Elvileg az is tudhat segíteni. Amúgy meg el is kellene indulni a csomagnak,mert ez nem trackelhető még. Én ha 7 munkanapon belül nem kapom meg azonnal claim-et nyomok nekik.
-
madrac
őstag
válasz tibcsi0407 #1991 üzenetére
Őszintén szólva nem is értem ezt az egészet. Életemben nem hallottam még olyan paypal döntésről, hogy ha valaki a cuccot se kapja meg egyáltalán, akkor a pénzt se adják neki vissza. Ezt lopásnak hívják. A tracking number pedig bizonyíték. Ha az eladó nem tudja bizonyítani hogy megkapta a vásárló a terméket, akkor a bolt hiába ugrál... Egyébként meg max 7-8 munkanapos kézbesítést ígértek eu raktárból, nemde? Akkor miről beszélünk?
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Én sem értem. A DPD-nek már rég ki kellett volna hoznia. Az esetem sem egyedi, sőt Mobileman-nál láthattuk is, hogy visszafizette neki a Paypal. Szerintem itt valami nagyon nagy félreértés lesz a Paypal részéről.
A másik probléma az, ha írok nekik az email menüpontban, akkor kapok egy automatikus üzenetet, amiben leírja a dispute és a claim menetét. De még soha, senki nem válaszolt nekem a Paypaltól azokra az üzeneteimre. Bár a legutóbbit nem teszik zsebre..https://utdetailing.hu/
-
janek69
senior tag
válasz tibcsi0407 #1995 üzenetére
Amúgy hol akadt el? Nem úgy van,hogy először kapsz egy trackinget kína és UK közt,majd onnan a GLS hozza és akkor egy újabb trackinget kapsz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...