Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz sampe #6002 üzenetére

    tudtommal az hogy egy lap meghibásodik az nem a forgalmazó felelőssége hanem a gyártóé, a gyártó biztosít a forgalmazónak egy új lapot garanciába,

    A gyakorlatban a gyár küld olyat, amilyet gondol helyette. Ezen általában a kisker bukik egy talicska pénzt...

    nem akarok én nyerészkedni, de gondolom te sem repdesnél az örömtől hogy egyszer kifizettél 60 kt egy lapért, amit jó tény, te b.sztál e[/I]

    Egészen idáig lenne jogod bármiért reklamálni. Innentől kezdve minden más csak segítség a bolt részéről. Örülj mindennek amit ajánlanak.

    (I)fizess még 25000 ret hogy egy deluxe lapot kapjál,(/I)

    Nono - az asus p5q3 deluxe egy 3 éves őskövület. Ma már 25K-ért is jobb lapot kapnál (ingyen jelen esetben.), de 50K-ért aztán meg pláne... :U Még mindig tartsd szem előtt, hogy ez mind szívesség a bolt részéről, helyből elküldhettek volna a francba és akkor nemhogy 25 ezerért nem kapnál lapot, hanem lenne egy szar lapod és kész...

    [ Szerkesztve ]

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák