Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teszla_

    senior tag

    Sziasztok!

    A kérdésem nem teljesen a garanciához kötődik, de remélem tudtok segíteni.
    Vettem ma egy Thomas Jeans rövidnadrágot egy olyan boltból, ami főleg Tom Tailor cuccokat árul, de van mellette Panama Jack és Thomas Jeans is náluk. Felpróbáltam, tetszett, kifizettem (6990Ft, ami szerintem nem olyan kis összeg). A probléma annyi, hogy amikor itthon megnéztem tüzetesebben, akkor láttam, hogy a farzsebe feletti címkén nem az áll,hogy "Thomas Jeans", hanem az, hogy "Thomas Jeaeans".
    Gondoltam megnézem a cég hazai honlapját. Ott meg is találtam ugyanezt a terméket, ahol nagyjából látszik, hogy ott normálisan van a címkén a név.
    Ezután még találtam pár érdekes dolgot.
    A honlapon a Kapcsolat menüpontban ezt látom: Jeans Thomas Kft. 1063 Budapest, Színyei Merse Pál u. 14.
    Míg a nadrágba varrt címkén ezt: Magyarországon forgalmazza: Tamás Kft. 1063 Budapest, Színyei Merse Pál u. 14 Hungary

    Nem tudom, de nekem van egy olyan érzésem, hogy hamisítványt sóztak rám. Holnap vissza szeretném vinni, mert még minden címke rajta van, blokk meg van, szóval érintetlen a nadrág. Ilyenkor vajon visszaveszik a nadrágot? Szívem szerint visszakérném a vételárat, mert nem szívesen vennék ott többet ruhát. Ugyanilyen termékük nem volt. Ebben a méretbe legalábbis biztosan nem. Volt-e már valaki hasonló helyzetben, illetve mit tanácsoltok, mit tegyek?

    Előre is köszönöm a segítséget.

Új hozzászólás Aktív témák