- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Storms
őstag
Üdv!
2 hónapja bevittem garanciába egy Huawei Y5 II LTE telefont az Euronics-ba, mert a telefonon a töltő rész megadta magát, kaptam papírokat róla, stb.. a határidő 15 nap volt ,hogy kijavítsák, azóta se töltént semmi, hiába van hetente 2 hetente rákérdezve, ma is bent jártunk a boltba, hogy ők nem tudnak semmit ennyi a válasz. A papíron az van, ha a határidőn (15 nap) túl eltelik 2 hét akkor a fogyasztó kérheti a termék kicserélését, levásárlását, ezt kértük ma de azt mondták, hogy nem adnak másikat helyette. Mit lehetne tenni ez ügybe? Hova lehetne fordulni? Köszi
ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
-
Storms
őstag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hányadik garanciális javítás után lehet kérni egy mobiltelefon cseréjét másikra, vagy levásárolni az árát?
2018.11. hóba lett az Edigital-tól rendelve egy HTC Desire 12 telefon azóta 3 szor volt szervízbe (Telemax GSM.) Mindegy ugyanazzal a hibával: képernyő nem reagál semmilyen érintésre, illetve bekapcsoló gomb nem működik. Megjavítják (alaplapcsere, képernyőcsere), majd 1.5 hónap múlva ugyanaz a hiba előjön, megint visszaküldés. Tegnap este még jó volt ma reggelre ismét ugyanaz a hiba lett. Legútobb irtam nekik,hogy kérem a cserét, már mert én nem fogom havonta visszaküldeni ugyanazzal a hiával. Az volt a válasz akkor cserélik vagy levásárolható az ára ha a szervíz azt mondja ,hogy nem tudják javítani.
Én meg azt olvasom az Edigital-os garanciapapíron,hogy a fogyasztó kérheti a termék cseréjét azonos árban, amennyiben nem tart igényt már a többedszeri javításra.Mit tudnák csinálni már? Nagyon elegem van az egészből már.
ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mini-ITX
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Hobby elektronika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Androidos fejegységek
- bambano: Bambanő háza tája
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen