Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Storms

    őstag

    Üdv!

    2 hónapja bevittem garanciába egy Huawei Y5 II LTE telefont az Euronics-ba, mert a telefonon a töltő rész megadta magát, kaptam papírokat róla, stb.. a határidő 15 nap volt ,hogy kijavítsák, azóta se töltént semmi, hiába van hetente 2 hetente rákérdezve, ma is bent jártunk a boltba, hogy ők nem tudnak semmit ennyi a válasz. A papíron az van, ha a határidőn (15 nap) túl eltelik 2 hét akkor a fogyasztó kérheti a termék kicserélését, levásárlását, ezt kértük ma de azt mondták, hogy nem adnak másikat helyette. Mit lehetne tenni ez ügybe? Hova lehetne fordulni? Köszi

    ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■

  • Storms

    őstag

    Sziasztok!

    Az lenne a kérdésem, hogy hányadik garanciális javítás után lehet kérni egy mobiltelefon cseréjét másikra, vagy levásárolni az árát?
    2018.11. hóba lett az Edigital-tól rendelve egy HTC Desire 12 telefon azóta 3 szor volt szervízbe (Telemax GSM.) Mindegy ugyanazzal a hibával: képernyő nem reagál semmilyen érintésre, illetve bekapcsoló gomb nem működik. Megjavítják (alaplapcsere, képernyőcsere), majd 1.5 hónap múlva ugyanaz a hiba előjön, megint visszaküldés. Tegnap este még jó volt ma reggelre ismét ugyanaz a hiba lett. Legútobb irtam nekik,hogy kérem a cserét, már mert én nem fogom havonta visszaküldeni ugyanazzal a hiával. Az volt a válasz akkor cserélik vagy levásárolható az ára ha a szervíz azt mondja ,hogy nem tudják javítani.
    Én meg azt olvasom az Edigital-os garanciapapíron,hogy a fogyasztó kérheti a termék cseréjét azonos árban, amennyiben nem tart igényt már a többedszeri javításra.

    Mit tudnák csinálni már? Nagyon elegem van az egészből már. :W :(((

    ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■

Új hozzászólás Aktív témák