- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18664 üzenetére
"Az is vicc, hogy ez amúgy a Laptopszalonnak jelenleg nem is fáj. Mert egyből mondták, hogy a HP Szervizt hívjam, nem foglalkoztak velem."
De, fáj ez mindenkinek, mert kb most úgy van beállítva a Laptopszalon, mintha leszarná a vásárlóit. Emlékeim szerint megírtam neked, hogy hol kell lejelenteni, mit fognak vele csinálni, mi a szervizelés menete, arról viszont már nem tehetek, ha a gyártói szerviz balfaszkodik. Ha nem a gyártó szervize nyúl hozzá, teszem azt a Laptopszalon fogja magát és cserél benne kijelzőt saját szakállára, akkor a HP megvonja a garanciát a gépről.
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18666 üzenetére
Már ne is haragudj, de olvastál esetleg olyat, hogy a bolt nem vállalná a szervizbe küldést? De, ha az ügyfél kéri, akkor a bolt intézi. És mennyivel lenne előrébb? Semennyivel. Ha a végfelhasználó megteheti, hogy lejelenti a gépet közvetlenül a gyártónál, akkor miért iktasson közbe +1 állomást a folyamatba? Miért teljen azzal is az idő, hogy előbb eljuttatja a boltba, és utána a bolt küldi tovább a szervizbe? Csak mert a garanciális ügyintézés menete ugyanaz, tök mindegy, hogy a vásárló vagy a kereskedő küldi be...
sasa134: egyébként ez a doboz dolog egy vicc, legutóbb mikor mi küldtük be az ügyfél gépét szervizbe, akkor nem is hoztak dobozt. Itt jelenleg sajnos a HP a hibás, nem biztosítja a normális szervizhátteret, vagy pontosabban a szervizbe juttatást.
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18671 üzenetére
Tévedsz, 100-ból 99 gépet egyből a szervizbe visznek a vásárlók, ezért is hívják gyártói garanciának, ezért kap a vásárló jótállási jegyet a szerviz elérhetőségével. Mi van ha kereskedés megszűnik? Akkor felejtse el a garanciát?
De szerintem hagyjuk, nincs értelme vitázni, tök mindegy kinek a szemszögéből közelítjük meg a dolgokat, a kollégának továbbra sincs gépe, ami továbbra is a HP sara...
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18677 üzenetére
Öntsünk tiszta vizet a pohárba, tisztázzuk mi az, hogy elküldés. Mert ha én megkeresem az eladót azzal, hogy meghibásodott a gépem, mi ilyenkor a teendő, és ezt a választ kapom, akkor az inkább segítségnyújtás mintsem elküldés. Javíts ki, ha tévedek. A másik, hogy a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat).
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18679 üzenetére
Nemrég volt egy olyan sztori, hogy a szervizes srác is intézte egy hölgynek a beküldést, mert nem tudták otthon várni a futárt. Hölgy majdnem minden nap telefonált, hogy mi van a gépével, de a HP support nem adott semmi konkrét infót, csak hogy szervizelés alatt. Hölgy megkapta az esetszámot tőlünk, ő is tudta hívni a HP-t, és következő héten hétfőn azt mondták neki, hogy elkészült a gép. Na a hétfői elkészülésből csütörtök lett, és minden egyes nap csak annyi infó volt, hogy majd hozza a futár.
Reméljük összeszedi magát a HP és most már megoldódik a probléma Ha kell felajánlok a futárszolgálatnak egy nagyobb dobozt is
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró
-
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18696 üzenetére
"előtte megkérdeztem, nem vihetném-e be a győri üzletbe és leadnám ott a gépet, de erre nem volt lehetőseg"
Akkor erről viszont tényleg félretájékoztattak. Természetesen leadhatod a boltban is, a lehetőség él, max nem leszel előrébb. Vagy még azt tudom elképzelni, hogy ott a srácok valamit félreértettek, és azt hitték, hogy náluk akarod javíttatni (nem leadni, javíttatni).
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
- AKCIÓ -150e Ft ÚJ Dell Inspiron 3530:i7 1355U(10magos),16GB,512GB,15.6" FHD,Iris Xe,akku 100%,Win 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs