- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz localhost #2263 üzenetére
1 rendelhet, de ez nem érdekel. Nem is érdekes. Az user nem tajvannal áll kapcsolatban.
2 az ipon tudjuk hol van. A nagykerek nagyobb része a XIII-kerben van ill a IV-ben. Lássuk be az nincs messze. Rendelés náluk úgy müködik, hogy reggel 9.ig ha leadod délután kettőre ott a cucc. Tehát ha ilyen gyorsak mikor a pénzed elveszik akkor legalább a 3 -napos ügyintézésnél is lehetnének ilyen gyorsak."HÁT AZT NEM! Gyuri még neked sem!
Én úgy gondolom. hogy a szándékod jó - ám a gyakorlatiasság mindegyre hiányzik belőle."
Miért is? Lenteb olvashatod mióta szivatják az embert ezzel a kedves boltosok. Pedig 3 napon belül vissza vitte.
Gyakorlatiasság? Tehát amikor a szerencsétlen user pénze kell (én is ide tartozom) akkor ő a király. Amint kitette a lábát vissza se nézzen. Ez gyakorlatias a kisker részéről? Mert szerintem sajnos igen. Ugyanis mikor fizetni kell akkor nem 3, 15 és egyébb határidőkön belül fizetek hanem azonnal! természetesen ésszerű határidőket elfogadok, de lássuk be az esetek 90% a szopatásról szól."Ami talán a legfontosabb, bár talán mindenki által ismert szabály: ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Gondolom krisz története egyszerü és gyakorlatias. Továbbá gondolom ennek fényében az iponreakciója is egyértelmű.
Az a baj, hogy ithon mindenki eladni akar és pénzt keresni. De szolgáltatni és esetleg dolgozni, kártalanitani nem akar senki.horvathkrisz: nem marad más mint bemenni elkérni a panaszkönyvet és leírni az egész sztorit. Illetve annak megküldése az fvf-hez.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...