- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Szia,
Én pont hasonlók miatt is OLED TV-t vettem 2 éve már (van még 3 év garim rá) és csak LG-t veszek már elég rég óta...azzal ha van/volt is gondom akkor házhoz jönnek és vagy helyben javítják, vagy viszik el és javítva/cserélve hozzák vissza és no para!
Samsung Support amiről nem sok jót hallottam és én nem vennék tőlük semmit (inkább)
Neked sok szerencsét és kitartást a Samsunghoz!
Reméljük jó vége lesz a történetnek, de még sokat kell menned utána ahogy olvasom...◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
KubanitoS
veterán
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Ez a “klasszikus” LED felhősödés esete. Létező dolog, valóban jellemzően a gyártók nem tekintik hibának és nem is foglalkoznak vele. Minden egyes LED tv esetében jelen van, nálad a dolog extrém mértéket öltött, ez nálam is nézhetetlen lenne… Itt a 14 napos dologgal lett nagyon elrontva, mert lehet nem fog veled foglalkozni a Samsung sajnos.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
jeni
félisten
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Jogilag a Samsung és a Media Markt szerintem nem hibázott.
Nekik nem kéne tudniuk,hogy lakás felújításon vagy közben.
Nem ők tehetnek arról,hogy sem 3 nap alatt ,sem 14 nap alatt nem tudtad kicsomagolni,letesztelni a készüléket.
Itt már csak méltányoltsági jöhet szóba ha elfogadják,vagy szervizbe küldeni és csinálnak vele valamit.asdf_
HA jó lelkűek akkor megoldják neki. Ha szervizbe küldi és azután sem javul meg akkor lehet asztalt verni.
Sajnos sem a 3 napra sem a 14 napra sem figyelt. Ha törötten kapta volna meg és 14 napon belül nem bontja ki akkor is azt mondják,hogy elmúlt 14 nap és ezért nem lehet érvényesíteni a jótállási igényeket.
Kivéve ha videóra vette volna a kicsomagolást. Ezt talán elfogadják így.[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz Brash89 #24856 üzenetére
A Silver garanciát upgrade-eld Gold-ra!
"Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre a termék megvásárlását követően akkor köthető Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítás, ha a megvásárolt terméket valamely MediaMarkt áruházba beviszi és az áruház meggyőződik az eszköz sérülésmentes állapotáról és azt dokumentálja."
Ha az Upgrade megvolt, ne hagyd a gyerekeket labdázni a TV mellett!!
Ha nem fogadnak szót, akkor legfeljebb kapnak egy fagyit /te meg egy új tévét/[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Brash89 #24863 üzenetére
Ennél jobb javaslatot én se tudnék adni
Gold csomagra váltás,bár ez pár ezerrel többe kerül,de előnyősebb.
Gold-ban van töréskár is ,így meg a teljes árat kapod vissza ha nem tudnak adni másikat vagy nem tudják megjavítani. mondjuk a Gold csomag sem gyógyír a LED bevilágítósra.
Subpixel hibával egyik gyártó sem foglalkozik hacsak erre külön nem tér ki.
A hiba az a 3 pixel hibától cserél a gyártó kijelző panelt ha jól tudom. A bevilágítási hibákra viszont sehol sem találok kritériumot.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Brash89 #24863 üzenetére
Ez egy gyári kiemelt üzemmód, amiben az előző Samsung LED 4K TV-m is használtam
De ettől még nem biztos, hogy jó. Nem tudom szabad szemmel milyen, de ami így néz ki nálad
annak kb. így kéne kinéznie a valóságban.
Emiatt kérdezem, hogy nincs-e esetleg az egekbe tolva a fényerő így adva ezt az elég szar, tejködben úszó képet meg erősen kihozva a bevilágítási hibákat.
(de mondom, lehet hogy jó, csak a fényképen ilyen szar, a valóságot csak te látod, ellenben vannak elég sokan, akik életükben nem láttak még helyesen beállított képű tv-t, gőzük sincs milyen az és igényük sincs rá, beállítják valami módba, aztán annyo, egy ujjal nem nyúlnak semmihez) -
Lackooo84
nagyúr
válasz Brash89 #24868 üzenetére
De az ő "véleményük" lópikulát se ér, a saját tehenét mindenki védeni fogja. Egy független szakértői vizsgálatot kell követelned, kiharcolnod, és mivel a bizonyítás rajtuk van, az ő költségükre. Meg megkérdezném azt aki azt mondja, h ugyan drága barátom, ha ez nem hiba, akkor te is megvennél egy ilyen tévét szó nélkül a boltban igaz?? Kíváncsi lennék a válaszra.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Brash89
csendes tag
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Sziasztok!
Időközben összecsomagoltam a TV-t és bevittem a hozzám legközelebb lévő MediaMarktba, ahol annyit értem el, hogy kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe. Forduljak a Samsunghoz, illetve megkaptam a városon belüli Samsung márkaszerviz elérhetőségét, ahol szintén megjelentem a TV-vel. Ők nem vehetik el tőlem csak akkor, ha a Samsung ügyfélszolgálat/technikus úgy dönt, hogy vegyék el. Az én esetemben ugye elutasítás született így nem veszik el. Adott telefonszámot, amit felhívva is ugyan ezt elmondták, nem írhatják felül a technikus által leírtakat. Van egy tűréshatára a bevilágításoknak és ez belefér amit az én TV-m produkál.
Felhívtam a Békéltető testületet, ahol elmondtam a panaszom, egy jogásszal beszéltem aki elmondta nagyjából mi várható. Az is előfordulhat, hogy mind az MM, mind a Samsung nem tesz eleget a Békéltető testület döntésének ha lezajlik, mert megtehetik. Akkor kapnak egy virtuális fekete pontot egy honlapon ami mindenki számára elérhető/olvasható, hogy ebben az ügyben nem jártak el. És ennyi..
Nagyon szomorú dolog ez.. hogy egy 380.000Ft-os TV ilyen és így kezelik az ügyfél panaszát.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Brash89 #24878 üzenetére
Ugye ezzel a lendülettel elkérted a vásárlók könyvét is, és leírtad ezt a bullshitet?? Ugyanis velük vagy szerződésben, KUTYA KÖTELESSÉGÜK átvenni, és foglalkozni vele, nem küldhetnek sehová. Nekik kell vele foglalkozni pont, Vidd vissza, és tedd ezt. Sok helyen próbálják hülyének nézni a "nem tudatos fogyasztókat", de ezt már komolyan vicc kategória, hogy egy ekkora áruházlánc ilyet megenged magának. Javaslom még hívd fel az online ügyfélszolgálatukat is, ott is segítettek már nekem, amikor üzletben hülyének akartak nézni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Brash89 #24878 üzenetére
kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe.
És ezt ki nem szarja le? Ők adták el? Igen. Ők a jótállás kötelezettjei? Igen. Ebből adódóan ez az ő problémájuk? Igen. Agyam eldobom...
Érdekes módon, eladásnál meg nem jelent problémát a 70"-os szállítása sem.Békéltetős bejelentés, amelyben kiemelni, hogy a MM a jótállási kötelezettségének nem tett eleget, valamit azt, hogy a Samung meg távgyógyít, úgy foglal állást egy hibáról, hogy azt a saját szemével nem látta és szervize szintén nem volt hajlandó átvenni a készüléket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Brash89 #24883 üzenetére
Mindenképp Lackooo84 fórumtárs javaslatát követném és otthagynám a boltba a Vásárlók könyvébe a szignóm az esettel kapcsolatban - részletesen, de nem túl hosszan leírva (ez fontos!)
Mit kell tudni a vásárlók könyvéről?
[link] - Vásárlók Könyve (BKIK - Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
jeni
félisten
válasz Brash89 #24878 üzenetére
MM-ben vetted.
Kocka cukor méretű vagy gyufás doboz méretű az egyre megy.
Az MM nem csak átadó pont hanem átvevő pont is.
A mostoha nővérem is megmondta,hogy nagy bajok vannak az ügyfélszolgálati osztályon,úgy mit az irodában mint a boltban egyaránt. Már nem dolgozik ott mert leépítés volt. Mivel 5 hónapja lépett be oda ,őt küldték el.
10Kg felett a márkaszerviznek kell kocsit küldeni érte ha jól tudom. A garanciális papíron melyik szerviz vagy átadó-átvevő pont van megadva?
Amúgy ha gyári sértetlen csomagolás akkor meg kifogásuk sem lehet.
Biztosan van különbség a bolti és a netes kiszállítás közt.
A Gold csomagra váltás akkor elmarad?[ Szerkesztve ]
-
Brash89
csendes tag
válasz Brash89 #24878 üzenetére
Sziasztok!
Lezajlott a Békéltető testületes tárgyalás. Egyelőre az MM ellen indítottam, mert a testület nem engedte az MM és a Samsung ellen egyszerre, max. ha lezajlódik az MM, utána indítható a Samsung ellene eljárást.
Nevetséges volt az egész, a nyíregyházi MM üzletből jöhettek ki a TV osztályról. Egyet értenek a Samsunggal, hogy ez nem hiba, nem kötelesek javítani. Mivel nem éltem a 14 nappal így jártam. Olyanokat tanácsoltak, hogy ne sötétítsek be a szobába, TVzzek világosba, illetve azt mondták, hogy csak élő adást nézzek, ne sorozatozzak, majdnem bűnöző voltam, hogy streaming szolgáltatókon sorozatozok meg XBOXozok a TV-n.A tárgyalás vezetője azt mondta az mégsem járja, hogy ezt szakszerviz ne lássa, kép alapján nem dönthet senki sem. Erre lépte azt az MM, ha én saját költségemen vállalom, hogy Nyíregyházára elviszem a TV-t az MM-be, akkor ők futárral tovább küldik Budapestre a Samsung márkaszervizbe, de ha arra jutnak, hogy nem hibás a TV, akkor a futárt és a bevizsgálást is fizetnem kell. Január 8-ig kell a TVt elvinnem, ők 30 napot vállaltak beviteltől az eredményre.
Szerintetek ilyen van?! A Békéltető Testület harmat gyenge, semmit nem ér! -
KubanitoS
veterán
válasz Brash89 #24991 üzenetére
Most biztos nem leszek népszerű, de megmondom őszintén nem értelek. Ha jól emlékszem itt is leírták neked, hogy letelt a 14 nap és hogy ez a ledes bevilágítás ugyan marha zavaró, de nem tekinthető hibának és nem is fogják annak nézni. Ez a békéltető testület is jogszabályok alapján működik, tehát meg van kötve a kezük. Szerinted, ha a Samsunghoz kerül a tévé mit fognak válaszolni? Jófejségből kicserélik? Ugyan már... Szerintem ebből nem fogsz tudni jól kijönni sajnos.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
válasz Brash89 #24991 üzenetére
Szia,
Neked ez jó tanuló pénz lesz, hogy legközelebb használd a 14 napon belüli próbát és ha nem jön be, akkor elállás...mást nem tudsz tenni! Jelenleg úgy van ahogy KubanitoS is írta.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- További aktív témák...
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256gb/8gb Phantom Black
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol
- Samsung Galaxy S22 5G Dual Sim 8/128gb Hibátlan állapot
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB/