Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brash89

    csendes tag

    Sziasztok!

    Az én történetem a következő a Samsung Electronics Magyar Zrt-vel és a Media Markt-al:

    Vásároltam egy QE65Q95TDTXXH TV-t a Media Marktól (2022.09.22-én), amelyet megérkezés után sajnos nem volt helyem összeszerelni, mivel házfelújításban vagyunk, de mivel akciós volt épp (380.000Ft), ezért megvásároltam. (Ez az én hibám és soha nem fog többet előfordulni.)

    Mire volt lehetőségem összeszerelni és kipróbálni már nyilván túl voltam a 3 napos csere, illetve a 14 napos elálláson is és itt kezdődik a hosszas levelezgetés a Media Markttal, akik egyből a Samsunghoz irányítottak, ahol még hosszabb levélváltások után eljutottunk oda, hogy a TV hibamentes szerintük.

    A TV-re 3 év Samsung illetve +2 év Silver garanciám van a Media Marktnál. A hibák amiket produkál, azokat képen is próbálom csatolni illetve nagy vonalakba leírni.

    A TV amikor alul és felül (mondjuk Netflixen) fekete képsáv van, nagyon csúnyán bevilágít, illetve a 2 felső sarkában, mintha a nap sütne, sárgás kör ívet leíró elszíneződések láthatóak, hol egészen a kép feléig benyúlva, hol csak a sarkokban, de az alul-felül bevilágító LED-ek azok állandóan és zavaró mód jelen vannak.

    A Samsung válasza az nagy vonalakban annyi, hogy általam készített telefonos fotók alapján a "technikusukkal egyeztetve megállapítják, hogy ez nem hiba, hanem a LED technológia sajátossága és állítsam ECO módba a beállításokban a TV-t, illetve azt, hogy automatikusan állítsa a TV a fényerőt a környezeti fényviszonyokhoz."

    Ami nyilván nem oldja meg a problémámat csak a sötét jelenetsorokat még sötétebbé és élvezhetetlenné teszi. Tehát nem használhatom sem a dinamikus vagy kiemelt módot, sem a gyári Samsung Movie módot, mert alul-felül a LED kiveri az ember szemét.

    Ha színes a kép és teljes szélességében van a TV-n, akkor a TV valóban hibamentes és semmit nem venni észre, a színek gyönyörűek, az XBOX 120Hz 4K-ban nagyon jó, és a Samsung a "Teszt videó és kép fotója mögé bújva is azt írja nem tapasztalható a hiba és hibamentes." - ez igaz is. De a fekete fotókat mintha észre sem vennék, ignorálják, csak a színes tesztekre hivatkoznak, hogy jó. A többi a "LED technológia ilyen" mondattal lezárva.

    Szerintetek milyen lehetőségeim vannak? Mit tehetek? Szerintetek a LED technológia valóban ilyen? (Képeken látható)



    Hiába kérem, hogy a technikus jöjjön el és ne képeken nézze meg, felajánlottam popcornt meg hogy bármelyik sorozatot végignézheti elejétől a végéig bármelyik streaming szolgáltatónál, ez nem győzi meg a technikust, hogy kijöjjön házhoz.

    Köszönöm a segítséget!

    [ Szerkesztve ]

  • Brash89

    csendes tag

    válasz BB9000 #24862 üzenetére

    Ez valóban járható út lenne? Remélem, mert így rákeresve nem találtam meg, de hétfőn hívom az MM-et és megérdeklődöm ennek lehetőségeit.

    jeni:
    Igen, tudom, hogy ebben én hibáztam és hogy egyszerűbb lett volna a dolgom ha.. De ez szerintem akkor is hiba, így szervizelnie kellene 3 évig a Samsungnak. Sajnálom, hogy egy gyártó szerint ez nem hiba, mert konkrétan egy élvezhetetlen terméket gyártott le.

    asdf_:
    Ez egy gyári kiemelt üzemmód, amiben az előző Samsung LED 4K TV-m is használtam. Azzal érdekes mód semmi ilyen hiba nincs, pedig az is LED technológia. Méretben is ugyan úgy 65-ös, mint ez..

  • Brash89

    csendes tag

    válasz asdf_ #24867 üzenetére

    Látom a különbséget és szívesen belebújok a beállításokba, ha tudsz benne segíteni, szebb is a képeden, de sajnos a sárga folt a bal felső sarokban a Te általad szerkesztett képen is csúnya, a bevilágítás szintén. Ettől független bármilyen tanácsot szívesen fogadok és megköszönök!

    A Media Marktnál 21 nap után nincs lehetőség Goldra upgradelni sajnos, a Samsung pedig küldött egy jegyzőkönyvet amibe leírják ez nem hiba és mellékelték a békéltető testület illetve a hivatalok elérhetőségeit ahová fordulhatok (nagyon magabiztosak), illetve egy mondatot is beletettek a jegyzőkönyvbe:

    “Társaságunk nem tesz általános alávetési nyilatkozatot a Békéltető Testület eljárásra vonatkozóan, hanem minden esetben egyedi döntést hoz arról, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott ajánlásnak aláveti-e magát.”
    Nagyon nagyon szomorú vagyok..

    Mire mehetek akkor vajon a békéltető testülettel?

    Köszönöm mindenkinek a segítséget eddig és ezután is, ha van még ötlet szívesen fogadom!

    [ Szerkesztve ]

  • Brash89

    csendes tag

    válasz Brash89 #24856 üzenetére

    Sziasztok!

    Időközben összecsomagoltam a TV-t és bevittem a hozzám legközelebb lévő MediaMarktba, ahol annyit értem el, hogy kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe. Forduljak a Samsunghoz, illetve megkaptam a városon belüli Samsung márkaszerviz elérhetőségét, ahol szintén megjelentem a TV-vel. Ők nem vehetik el tőlem csak akkor, ha a Samsung ügyfélszolgálat/technikus úgy dönt, hogy vegyék el. Az én esetemben ugye elutasítás született így nem veszik el. Adott telefonszámot, amit felhívva is ugyan ezt elmondták, nem írhatják felül a technikus által leírtakat. Van egy tűréshatára a bevilágításoknak és ez belefér amit az én TV-m produkál.

    Felhívtam a Békéltető testületet, ahol elmondtam a panaszom, egy jogásszal beszéltem aki elmondta nagyjából mi várható. Az is előfordulhat, hogy mind az MM, mind a Samsung nem tesz eleget a Békéltető testület döntésének ha lezajlik, mert megtehetik. Akkor kapnak egy virtuális fekete pontot egy honlapon ami mindenki számára elérhető/olvasható, hogy ebben az ügyben nem jártak el. És ennyi..

    Nagyon szomorú dolog ez.. hogy egy 380.000Ft-os TV ilyen és így kezelik az ügyfél panaszát.

  • Brash89

    csendes tag

    válasz Lackooo84 #24880 üzenetére

    Sajnos nem.. minden erőmmel intelligens próbáltam maradni.. és higgadtan segítséget kérni.. de egyébként megérdemelnék. Az ügyfélszolgálatot mindenképp hívom.

    Illetve természetesen a Békéltető testület felé egyszerre indítom el az MM és a Samsung felé is az eljárást. Mind a kettőről állítok ki panasz jegyzőkönyvet. Remélem egyszer vége lesz ennek és sikerrel, mert rengeteg energiám emészti fel.

  • Brash89

    csendes tag

    válasz jeni #24886 üzenetére

    Gold csomagra váltás csak 21 napig lehetséges a vásárlás dátumától számolva sajnos. :(

  • Brash89

    csendes tag

    válasz Lackooo84 #24888 üzenetére

    Sajnos online áruhitelre vásárolt termékekre nincs 60 nap. Ez alól is kibújtak, de most nagyon kifakadtam. Az MM ügyfélszolgálatos kérte küldjek el mindent, nyitott hibajegyet. És felveszik a Samsunggal a kapcsolatot. Közben készen vannak a levelek a Békéltető testületnek is.

    Egyébként a tipped nagyon köszi! És be is jöhetett volna..

    [ Szerkesztve ]

  • Brash89

    csendes tag

    válasz Lackooo84 #24893 üzenetére

    Igen azt nem írtam le, nem gondoltam, hogy más eljárás alá esik. De hátha haladunk valamerre.. ha az MM levelezni kezd.. de esélyes, hogy a Samsung véleménye nem fog változni.

  • Brash89

    csendes tag

    válasz Brash89 #24878 üzenetére

    Sziasztok!

    Lezajlott a Békéltető testületes tárgyalás. Egyelőre az MM ellen indítottam, mert a testület nem engedte az MM és a Samsung ellen egyszerre, max. ha lezajlódik az MM, utána indítható a Samsung ellene eljárást.

    Nevetséges volt az egész, a nyíregyházi MM üzletből jöhettek ki a TV osztályról. Egyet értenek a Samsunggal, hogy ez nem hiba, nem kötelesek javítani. Mivel nem éltem a 14 nappal így jártam. Olyanokat tanácsoltak, hogy ne sötétítsek be a szobába, TVzzek világosba, illetve azt mondták, hogy csak élő adást nézzek, ne sorozatozzak, majdnem bűnöző voltam, hogy streaming szolgáltatókon sorozatozok meg XBOXozok a TV-n.

    A tárgyalás vezetője azt mondta az mégsem járja, hogy ezt szakszerviz ne lássa, kép alapján nem dönthet senki sem. Erre lépte azt az MM, ha én saját költségemen vállalom, hogy Nyíregyházára elviszem a TV-t az MM-be, akkor ők futárral tovább küldik Budapestre a Samsung márkaszervizbe, de ha arra jutnak, hogy nem hibás a TV, akkor a futárt és a bevizsgálást is fizetnem kell. Január 8-ig kell a TVt elvinnem, ők 30 napot vállaltak beviteltől az eredményre.
    Szerintetek ilyen van?! A Békéltető Testület harmat gyenge, semmit nem ér!

  • Brash89

    csendes tag

    válasz KubanitoS #24994 üzenetére

    Nincs baj a válaszoddal. Sajnos igazad van és a 14 napban nagyot hibáztam, biztosan nem fog előfordulni mégegyszer. Pont azért nem biztos elviszem január 8-án, mert valószínű kidobnék min. 30.000Ft-ot, hisz én is azt gyanítom a Samsung visszadobja. Az MM srác tárgyalás után azt mondta lát rá esélyt, mert a Samsung ügyfélszolgálat Pozsonyban elég kemény, de Budapesten a szervizben általában rendesebbek. Annyira nem győzött meg ezzel sajnos..

  • Brash89

    csendes tag

    Srácok, ne veszekedjetek a TVmen. Ha ennyire akarjátok, eladó 380.000Ft-ért (ez a vicc helye). :DD

    Köszönöm mindenkinek a segítséget, ötleteket. Tanulópénz megvolt. :R

    Békés Ünnepeket!

Új hozzászólás Aktív témák