- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biznisz Elek
aktív tag
Ha hivatalos nagykertől vette a cég akkor ők jófejek és egy hasonló teljesítményűt vagy jobbat fognak adni, és annak a piaci árát tudod levásárolni. Ha normális a cég ahonnan vetted akkor megérdemlik a kompromisszumot illetve te is utánanézhetsz hogy mik tudják nagyából ugyan ezt a teljesítményt, és kérd azok közül valamelyiket, ha ezt viszont megtagadják akkor az eredeti vételár is visszakérheted mivel nem tudnakl ugyan olyat adni.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
sasa311
veterán
Nem az. Erről már ebben a topicban 1-2 oldallal ezelőtt is olvashattál.
Kapsz egy számlát vagy garanciapapírt. Ami arra van írva (1-2-3-x év) garanciaként az a teljeskörű garancia jár. És pont.
AZT lehet csinálni, hogy kapsz 1 év garanciát a bolttól és +2 év külön ilyen feltételes gyártói garanciát. De ebben az esetben nem írhatja rá a garanciapapírra a bot, hogy 3 év gari. Csak azt, hogy 1.
Tehát ha neked olyan garipapírod van, amin 3 év szerepel akkor amit írsz az mind semmis.
Az avulásból eredő értékcsökkenést pedig tilos a vevőre terhelni!Ezt a gariztatási módszert a gyártók nemrégi hozták divatba, de mivel ellenkezik a magyar jogszabályokkal és legjobb tudomásom szerint Magyarországon a magyar jogszabály érvényes és felülír minden mást így ez van. Én megértem, hogy ezzel a bolt szív (a gyártó és a nagyker miatt, akik nem nyelik le a veszteséget), de ez van. Nem lehet ettől még áthárítani a felelősséget a vevőre.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ha:
- van érvényes garanciajegyed amivel beleférsz a dátumba
- és nem tudnak neked ugyan olyan új kártyát biztosítani garanciábaAkkor kérheted vissza a számlán szereplő eredeti vételárat.
De mondom, ha te is és a BOLT IS korrekt akkor kérj egy ugyan olyan vagy jobb kártyát.
Akkor kérd a vételárat ha köcsögöl a bolt.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
Nem vagy köteles bármi mást elfogadni, mint az eredeti kártyáddal márkában, kivitelben, stb. megegyező, de ha felajánlanak ugyanolyan kategóriájú, vagy valamivel jobb kártyát, akkor érdemes elfogadni.
Sajnos vannak vicces emberek, akik úgy szeretik toppon tartani az alkatrészeiket, hogy garanciaidő -1 hétnél trükkösen megölik, és teljes áras levásárlást akarnak. Miattuk ugyanez a kérés (drága kártyáknál, prociknál, stb) akkor is gyanús, ha magától hunyt el az alkatrész, így megeshet, hogy a cég is szemétre veszi, és valami féligaz ürüggyel kidobja az egészet - mely esetben pereskedhetsz az igazadért éveket...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
beno01
csendes tag
A 8800GTX ekkel az a történet is még hozzátartozik, hogy a Gainwardokat kizárolagosan a Mercury Mo. Kft. forgalmazta az országban, jöttek azzal, hogy én külföldről vettem, majd szereztem mindkettőhöz szériszámot tartalmazó matricát.
Ez annyira Mupet show volt, hogy ezen már kínomba röhögtem. Szóval sok szép dolgot ki tudnak fundálni, ha nagy értékű vga - ról van ám szó. Ilyenkor kellett volna jól felborzolni a szőrt a hónom alatt és beröfögni a cégnek, de jó pszichológiának is tartom utólag a darabonkénti 6500Ft - os beszámítási árat, majd az egyből felajánlott 9600GT - t, mert eredetileg véleményem szerint a két vga - ért kettő ilyen járt volna, meg eleve úgy kezdték, hogy csak feltételes garba veszik át, mivel a vga csavarjai karcosak, holott én nem szedtem le sohasem. De mit mondasz, ha te nem vagy a közelben. Sokszor felmerül bennem az, hogy talán ezért nem is érdemes nagy értékű vga - t venni, de a kisördög, azért mindíg ott dolgozik belül és nagyvga lesz belőle. -
-
Speedhs
őstag
eszméletlenül jófejek voltak !! Én mikor mentem gariztatni, akkor közölték, hogy hoppá ez már szét volt szedve ! Mondom---?????? MIVAN???? Ja, hogy az úriember kitől vettem már megbabrálta, vagy akitől ő vette.. FASZA.. azóta nincs egy forintom sem a kártyábmból ( gtx 480 ) ..
-
bullseye
addikt
szerintem meg nincs ilyen törvény. pár évvel ezelőtt legalábbis még nem volt. akkor írta egy kolléga:
Ha a javítást választjuk, arra tizenöt nap áll a szerviz rendelkezésére. Sajnos ezt a törvény úgy fogalmazza meg, hogy a kereskedőnek „törekednie kell” e határidő betartására - amit a kereskedők persze úgy fordítanak le, hogy gyakorlatilag megszűnt a javítási határidő. Megnyugtatásul: erről szó sincs. A törvényben ugyanis az is szerepel, hogy a javítást a vevőnek okozott indokolatlan kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A gyakorlatban ez - kiegészítve a „törekvéssel” - azt jelenti, hogy ha a szerviz ki is csúszik a határidőből, de erről értesíti a vevőt, és megfelelő indokkal alátámasztja a késedelmet, az még elfogadható teljesítés.
A szervizek ma már nem kötelesek cserekészüléket adni a javítás idejére, az ezt szabályozó passzusok teljes egészében kikerültek a fogyasztói törvényekből (így a javítási határidő sem növekszik automatikusan 30 napra cserekészülék biztosítása esetén, mint régebben). Viszont az említett „indokolatlan kellemetlenség” kiküszöbölésére a szerviz saját hatáskörében mégis felajánlhat cserekészüléket.
ezt megerősíti a fogyvéd is:
http://www.nfh.hu/hasznos/szavatossag/szav_jogok/jogok_tartalma.html
de ezt is írják:
A Ptk. 306/A. §-a alapján a vásárló jogosult az eredetileg választott szavatossági jog helyett utóbb másikkal fellépni – pl. először kijavítást, majd annak sikertelensége esetén vételár-visszatérítést kérni. Amennyiben az áttérés indokolt volt, illetőleg arra a kereskedő magatartása miatt került sor (pl. nem készült el a javítással a vállalt határidőre), akkor a vevő nem köteles a kereskedőnek az áttéréssel okozott kárt megtéríteni. Egyéb esetekben azonban a fogyasztó köteles az áttéréssel okozott kárt megtérítenifenyegetésnek biztos megteszi
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...