- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz DarthPeeter #20825 üzenetére
Nincs, a nagykert kene kinyomozni, ha garizni kene, amelytol a megszunt kisker vette, meg utana szkanderozni, hogy mi meg hogy legyen vele, meg veled mezitlabassal egyaltalan szobaalljanak, kulon szoposzorzo, hogy nem is rad szol majd a szamla, meg ilyesmik. Nagyon nyomott aron menj csak ilyenbe, mert ha megdoglik, akkor nem azt mondom, hogy tatott szajjal a faszerdobe, de azert nem fogod elvezni. En ugy mennek ilyenbe bele, hogy olyan aron, mintha gari nelkul vennem, azzal a tudattal is, hogy nincs ra gari, aztan ha megkotlik, es sikerul legarizni, akkor max kellemesen csalodtam.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DarthPeeter #20825 üzenetére
Gyártóval vedd fel a kapcsolatot, ők meg fogják tudni mondani ki is hozta be/adta tovább országon belül. Aztán lehet próbálkozni (nevezett) hazai nagykernél. (vagy-vagy)
Kártya típusa/SN száma kell hozzá.Sok sikert!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz DarthPeeter #20828 üzenetére
Ha engem kérdezel, akkor lehet nem mennék bele ilyenbe.
Ha gond lenne, akkor sok macera as futhatsz a pénzed után és vehetnél új kártyát (jó tanuló pénz)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
wwhy
veterán
válasz DarthPeeter #21070 üzenetére
Főleg Samsung esetében valószínűleg nem lesz magyarországi garanciád, vissza kell küldeni oda, ahonnan a számlát kapod.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Topikgazda
válasz DarthPeeter #21360 üzenetére
Szia!
Arról a boltról nagyon sok negatív véleményt olvastam, így sok jóra ne számíts. Nézd meg ezen a oldalon szériaszám alapján, hogy mennyi garancia van a vinyóra: https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/
Ha megfelel neked az időtartam, akkor hagynám az egészet, és szükség esetén a gyártóval gariztatnék.
-
chopin42
őstag
válasz DarthPeeter #21362 üzenetére
Az árukeresőre csupa olyan ír aki
A) azt se tudja, hogy mit vett
B) ha megkapja, megy az 5 csillag
C) fizetett értékelő/barát
D) akinek baja van
A D elég elenyésző néha, de mégis érdemes a légrosszabb értékelésekkel kezdeni, mert ha mind arról szól, hogy a garanciális ügyintézés pocsék, a rendeléseket nem szállítják ki, az ügyfélszolgálat kaki, akkor ha gond van, ezek fognak jelentkezni. Pl az értékelések 1%-a fos garanciáról szól, akkor az azt jelenti, hogy a garanciális ügyintézés valószínű 100%-ban rossz, ha a termékek 1%-a hibás.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Topikgazda
válasz DarthPeeter #21362 üzenetére
"2021 novemberéig van rá gyártói garancia. Ha azt akarom érvényesíteni, akkor írnom kell egy levelet nekik és ők adnak egy címet ahová el kell küldenem?"
Ha nem találsz információt a weboldalon az európai RMA szolgáltatásról, akkor igen, a legjobb, ha megkérdezed az ügyfélszolgálatukat. A Hardveraprón is szokott lenni hirdetés, hogy külföldi RMA ügyintézést vállalnak, esetleg ezt is nézd meg.
-
őstag
válasz DarthPeeter #23371 üzenetére
seagatnél nagyon szuper a gyári gari, számlát sem kérnek, egy hátulütője van hogy ausztriába kell küldeni és az oda szállítást te fizeted, vissza már ők
többször intéztem, bárcsak mindenhol iylen jól működnecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz DarthPeeter #23373 üzenetére
végigvezet az oldal a lépéseken, most így fejből nem tudom, de teljesne egyértelmű volt minden
adnak valami rma címkét, azt is leírják hova kell tenni
postaköltséget nézd meg fürgefutáron, ott fentvan az összes jó opcio
tippre 3-4 ezer kbcryptot minden termékemért elfogadom
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz DarthPeeter #23373 üzenetére
Szia!
Már én is cseréltettem igy HDD-t, a csomagolásra viszont nagyon figyelj, leírja az oldal!
Ui:
Régebben WD HDD esetén, elég lett volna bevinnem az akkori munkahelyemre, mivel pont ott volt a hivatalos WD HDD szerviz...
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs