- MIUI / HyperOS topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz Kaci84 #25044 üzenetére
" ha senki sem megy bele, mert idő és pénz akkor, hogy várjuk el, hogy bármi is változton?"
Csakhogy ennek nem így kellene működnie. Miért kellene a jogosultnak harcolnia pénzt és időt áldozva az igazáért? Szerinted az a normális?
Például a 14 napos elállás esetén, ha jól rémlik, kötelezővé tették a webshopoknak, hogy ezzel kapcsolatban egyértelműen kommunikáljanak. Nincs is vele gond, bármilyen webshop esetén élhetsz ezzel a jogoddal, legfeljebb az üzemeltető kicsit szívja a fogát, nagyobb cégek meg belekalkulálják (sőt, többen még a visszapostát is állják, pedig a 14 napos elállás esetében ez nem lenne kötelező).
Miért nincs a jótállási igény esetén, a visszaposta ügyében is ilyen követelmény, hogy a webshopok az ASZF-be írják bele, hogy kié a költség? Szerintem nem véletlenül. A kisebbeket ezzel ellehetetlenítenék. Viszont nem kellene esettanulmányokat, és net cikk foszlányokat keresgetni és lobogtatni, abban bízva, hogy majd ettől megijednek (nem fognak). Nem attól fog ez változni, hogy én meg te és Lackooo84, meg még páran megvívjuk a harcunkat