- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
az a baj hogy nincs az a jogszabály, ami minden helyzetre megoldás kínál
ez akkor egy ágykeret vagy egy matrac? vagy egy iylen komplett kanapé féle?
ha penészesen érkezett akkor ez hibás teljesítés és van helye elállásnak
ezt jelentsd be tértivevényben az eladónak
nem ártana valahogy dokumentálni a dolgot, hogy később bizonyítható legyen
utána a következő lépcső a békltető testület és utána végső esetben a polgári perviszont a pontos menetére, hogy ki hogyan szállítása el stb én nem mennék bele, mert iylen bútor reklamációhoz még nem volt "szerencsém"
eleve nem is értem hogyan lehet egy frissen gyártott bútor penészes
esetleg arra tudok gondolni hogy elázott szállítás közben?
nem lehet hogy ez történt és csak van egy kis dohos szaga amíg kiszárad?szerk: nem vagyok specialista de egy kis penész irtó spray és egy tisztítás nem segít rajta?
nem elvenni akarom a kedved, de éveket pereskedni egy bútor miatt...ellenségnek se kívánnám[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom