- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Krogoth #18281 üzenetére
gondolom ez egyfajta biztosítás
esetleg kérd el a szerződési feltételeket
ha pedig a gyártó adja, akkor az ő feltételeit
ha úgy vannak a feltételek, akkor cégnek is jár a jótállás, csak nincs kötelezően előírva
pl. az apple is ugyanúgy megjavítja az iphone-t attól még hogy céges számlára vettedén pl. tavaly vettem mosógépet de nem vettem meg hozzá a biztosítást, mert benne volt hogy természetes elhasználódásra nem vonatkozik, ebből nekem egyértelmű volt hogyha elromlik a gép akkor az lesz a kibúvó hogy elkopott
rákérdeztem az eladónál és csak hümmögött hogy hát igen hallott már ilyet
mondom akkor fasza vagy hogy rám akarod tukmálni
végül kinyögte hogy csak olyasmire szabad megvenni amiben nincs mozgóalkatrészcryptot minden termékemért elfogadom