- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10536 üzenetére
Neked logikus, mert a nagykerből szerzed be és felé kell elszámolnod, mint vállalkozó, de ez nem érinti/érintheti a fogyasztói jogokat!
Ilyen nincs, hogy a bolt azt mondja (feltételezve, hogy 3 munkanapon belül jelezte az illető a csereigényt), hogy: "sorry de erre már nem vonatkozik, mivel ő se tudja a nagykerrel megoldani a cseregaranciát."!
Nagyon figyelj erre, mint vállalkozó.
Aláírásod-ban szereplő webáruházban, ha elfogadsz egy javaslatot, azonnal vedd ki a "3 munkanapos cseregaranciára vonatkozó szabályzat!"-ot, úgy ahogy van egy fogyasztóvédelmi ellenőrzés során nyakadba kapsz eljárást. Ezt nem hogy nem írhatod, de még meg is téveszted a vásárlót![ Szerkesztve ]
F.K.T.