- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
"Milyen költség terheli a fogyasztót a minőségi kifogása érvényesítése során?
Valamennyi szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási (szállítási) költségeket - a kötelezettet (azaz az eladót, forgalmazót) terhelik. Jogsértőnek számít például, ha a forgalmazó „adminisztrációs” díj megfizetése ellenében vállalja a javítást vagy a cserét, vagy ellenérték megfizetéséhez köti az elállási jog gyakorlását. A gyakorlatban előfordulhat, hogy a fogyasztónak bizonyos költségeket, például a visszaküldés költségét meg kell előlegeznie. Amennyiben utóbb bebizonyosodik, hogy a minőségi kifogás jogos, a vállalkozás köteles megtéríteni a fogyasztó részére ezen költségeket."
-
Topikgazda
válasz CartmanPie #13005 üzenetére
Edigital gyári garit ad.
-
Topikgazda
válasz supertrezi #13058 üzenetére
Vidd vissza gariba, majd ők újrarakják a szoftvert, ingyen.
-
Topikgazda
válasz Tigerclaw #13084 üzenetére
"csak egyszerűen ilyen hulladék és használhatatlan a fő funkciójára"
Dunát lehetne rekeszteni az ilyen hulladék telefonokkal. Máskor tessék tájékozódni, mielőtt megveszel valamit. A neten biztos van a telefonról pár finom komment.
Jogilag nem kötelessége a boltnak visszavenni, de ha szerencséd van és jól adod elő, sikerülhet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz CartmanPie #13090 üzenetére
Ha nincs a felajánlásnak írásos nyoma, akkor nem sok esélyed van így utólag a reklamálásra. Esetleg hívd fel őket, hogy azt mondta az egyik kollégájuk, hogy kapsz valamilyen kártérítést a késés miatt, de ez elmaradt.
-
Topikgazda
válasz konyvfalovb #13107 üzenetére
A garancia a jótállási jeggyel érvényesíthető. Számla megléte előny, később szükség lehet arra is.
A jótállási jegy mindenképpen eredeti legyen, mert a szerviz is azt fogadja el. A számla lehet másolat.
-
Topikgazda
válasz Apollo17hu #13111 üzenetére
14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól online rendelés esetén. 14 napjuk lesz, hogy visszaadják a pénzed.
-
Topikgazda
Azért mondja ezt a bolt, mert jelen esetben a Dell vállalja a 3 munkanapos cserét. Ez nem minden gyártónál van így. A boltnak nyilván sokkal egyszerűbb adminisztrációs szempontból, ha a kisujját sem kell mozdítania, mert mindent a gyártó szervize csinál. Jogszabály szerint viszont köteles foglalkozni a problémáddal, ha te úgy döntesz, hogy a bolttal meccseled le a dolgot. Ha lepasszolnak, akkor az szabálysértés és a fogyasztóvédelemnek jelenthető.
-
Topikgazda
válasz Eddie141 #13249 üzenetére
A magyar jogszabályok értelmében a pénzvisszafizetés a legkedvezőbb a vásárló szempontjából. Ez az esetek 90%-ában az is, most peched volt a memóriaárak jelentős emelkedése miatt.
Én a helyedben egyébként bepróbálkoznék a memória gyártójánál is, mert ők mindenképpen ugyan olyan típusra vagy hasonló paraméterűre cserélik a visszaküldött terméket. A postaköltséget azonban neked kell fizetned. Végig kell gondolnod, hogy megéri-e. -
Topikgazda
válasz Biznisz Elek #13291 üzenetére
"es csak 10eft feletti termekre vonatkozik az elallas"
Nem a jótállásra gondoltál véletlenül?
-
Topikgazda
válasz Teki1986 #13329 üzenetére
Szia!
A jótállás kiterjesztése a bolt szolgálatatása, a feltételeit ő szabja meg. Egyébként én nehezen elképzelhetőnek tartom, hogy csak 1 év garanciát ad a Bosch a termékeire, tehát én utánanéznék a gyártó weboldalán, hogy mennyit vállal a gyári szerviz illetve hogy nem-e regisztrációhoz van kötve az extra gari.
-
Topikgazda
Sziasztok!
Mivel/hol érdemes próbálkozni először abban az esetben, ha egy webshop a 14 napos pénzvisszafizetési kötelezettségének határidő lejárta előtt nem tett eleget és emailre nem válaszol/telefont nem veszi fel?
-
Topikgazda
Köszi a válaszokat srácok.
Asszem először csak egy újabb email lesz, kicsit durvább hangnemben. Ha arra 1-2 napon belül nem érkezik válasz, akkor tértis levél, majd fizetései meghagyás lesz. Fogyvéd szép dolog, de volt már velük dolgom és nagyon sok időbe telik, míg érdemben csinálnak valamit... Nagyon túl vannak terhelve. Persze lehet, hogy náluk is jelentem a dolgot, ez a trágyadomb webshop meg is érdemel egy fekete pontot...
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #13452 üzenetére
Szia!
Jogszabályilag nem kötelezhetőek rá, de ha jó fej a bolt, akkor van rá esély. Iponnal sajnos ilyen téren nem volt tapasztalatom.
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #13480 üzenetére
Ha a gyártó azt állítja, hogy full win8 kompatibilis, akkor van esélyed, egyébként nem.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Pc-man34 #13519 üzenetére
"Azt nem értem,hogy miért szarakodnak ennyit?mikor a vga szar."
A PCX semmit sem csinál vele. Nem hivatalos szerviz. Az esetedben, mivel már nem forgalmazzák a kártyát Magyarországon, valószínűleg a gyártónál landolt. 1 hónap mindenképpen lesz a dolog, de ez jóval több is lehet, gyártótól függően. Persze sehol sincs leírva, hogy ezt neked ki kell várnod. Valójában a pénzvisszafizetés lenne a legtisztességesebb lépés ilyen helyzetben, hogy tartsa a bolt a 15 napot, de PCX-et ismerve ez ellen mindent meg fog tenni...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #13527 üzenetére
Nincs maximalizálva a javítások száma. A jogszabályilag előírt 1 év kötelező jótállás után meg főleg ne akarj pattogni a boltnál a pénzvisszafizetés ügyében... Ha felajánják azt, hogy a jelenlegi piaci árán beszámolják, akkor már jó vagy.
-
Topikgazda
válasz Pc-man34 #13533 üzenetére
Itt nem a javítás minőségével volt gond, mert ahogy már fent is írtam neked, a PCX-nek nincs VGA szakszervize... A PCX mindössze annyit csinál, hogy visszaküldi a VGA-t nagykernek kivizsgálása, a nagyker pedig intézi a többit. Felettem asdf kolléga leírta, hogy hogyan is működik ez.
A rossz panaszok a PCX-es garis ügyintézéssel kapcsolatban azért keletkeztek, mert akkor a PCX nem kezelte megfelelően az ügyelek panaszait. És ez a helyzet csak rosszabbodott... Volt, akiknek hónapokig nem írtak vissza, de még annyit sem, hogy megérkezett a termék és továbbküldték a szervizbe. Nem tudom, hogy ez mostanra mennyit változott.
-
Topikgazda
válasz vasi89 #13591 üzenetére
"Sokan viszont azt sem tartják be, hogyha náluk volt a termék 1-2 hónapig akkor nem hosszabbítják meg a garanciát pedig kellene."
Ez két esetben lehet szabályos:
1. Ha nem bizonyult hibásnak a termék a bevizsgálás során.
2. Az 1 év kötelező jótállás után.Ha az 1 év kötelező jótállás alatt játsszák el ezt veled, akkor lehet a fogyasztóvádelemhez fordulni és ők megoldják neked a problémát.
-
Topikgazda
válasz DrojDtroll #13626 üzenetére
Pontosan úgy működik a dolog, ahogy leírtad.
-
Topikgazda
válasz sotetlovag97 #13641 üzenetére
Mennyi idős a kártya? Ha 1 éven túl vagy, akkor nem sok esélyed van a boltnál. 1 év a jogszabályban előírt jótállási idő, utána a gyártó feltételei érvényesek és erősen kétlem, hogy a gyártó cserél egy megpiszkált kártyát...
-
Topikgazda
válasz fricc_ #13650 üzenetére
Javítás -> csere -> pénzvissza. Ez a sorrend. Levásárlás nincs.
Amit írsz az extra garanciával kapcsolatban, az igen érdekes téma. Ugye a készülék nem javítható, ezért csak csere vagy pénzvissza jöhet szóba. Cserélni nem tud (vagy nem akar) a bolt, ezért visszaállítja a szerződés előtti állapotot, és itt felmerül a kérdés, hogy mivel nincs szerződés, mire is fizettél te extra garanciát. Én nem vagyok jogász így nem tudom megítélni a helyzetet, de talán a többiek segítenek.
-
Topikgazda
válasz fricc_ #13653 üzenetére
Csere csak ugyanolyan termékre történhet. Mivel a csere után a következő lépcső a szerződés előtti állapot visszaállítása, ezért ha elfogadod a levásárlást, az ezt jelenti: visszakapod a pénzed, amit nyomban el is költesz náluk. Így is fogják lepapírozni. Adnak egy kifizetési számlát a termék teljes áráról, csak a pénzt nem kapod meg.
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #13663 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy miféle az a 3 év bolti garancia. Kaptál erről valami doksit?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Milyen notebookot vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Hálózati / IP kamera
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest