- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colera
tag
Hali. Hallottatok már olyat hogy egy videókártya rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott, és visszavitte az illető, ahol kipróbálás közben a hibát ismét generálta, majd papírmunka és LÁM 1,5 hónapja semmi válasz, se ajánlat hogy levásárolhatod, vagy visszaadják a pénzt, szóval GÁZ garanciális ügyintézés. Namerthogy én pl ebben a helyzetben vagyok Valaki aki járt már így segíthetne hogy mit lehet ilyenkor tenni /nem fizikai erőszakra gondoltam / Ja, és milyen jó, hogy nem is gagyi kari volt, hanem egy 110eFt-s kari...
''Az idő pénz! - gondolta a pincér, és hozzáírta az aznapi dátumot a számlához...''