Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KFORboy

    senior tag

    válasz Pocok256 #35327 üzenetére

    Őszintén....?

    Mire való az a gyári tesztsor amin végig mennek a laposok dobozolás előtt (de még összeszerelés előtt is) és még ki is fizeted... mert nehogy azt hidd, hogy az a PCB tábla meg a kupac SMD alkatrész a pénz, de még az Intel professzor se (pedig az igen drága :O ), vagy épp az a fél kiló műanyag fröccsentés.

    A szelektálóban, válogatóban, pakolgatóban, összeszerelő parkban, csomagolóban, de még a Qrva kantinban a kávés kanál cserélő srác is, dolgozó emberi munkások...
    A "tervezésről", meg "mérnöki munkáról" mint "innovációról" [muhahaha...] nem is beszélve, amit dettó vissza kell termelni...

    Én roppant türelmes és megértő ember vagyok (valóságban tényleg), fát lehet vágni a hátamon... de azt azért én se nyelem le csak úgy, hogy Sorry; van mindenhol selejt, ezért Vis Maior, meg örüljek, hogy egyáltalán megjavítják.

    Vagy a gyártás, tesztelés oldalán van a baj, vagy csak szimplán lehúzás / belekalkulált dolog.

    Bármelyik véglet; nekem/neked/neki/bárkinek aki nem a gyártó, ez NEM JÓ.

    Ez a hazai kiszolgálás meg még mindig nem volt épp a legtutibb, csak kevésbé rossz mint másnál.
    Nem azt akarom, hogy MaxxDamage előtt pukedlibe vágva kipattanjon egy McGyver szuperszervíz supreme master fixer 1 órán belül, mobil műhellyel, alkatrész parkkal és akár minden rosszra gondolva legalább 1 komplett csere géppel.

    Hanem pl az, hogy ne szütymötöljenek vele napokig levelezéssel, meg pöckölgessék még 2x végig a rendszeren mire tényleg azt csinálják, azt javítják meg amit kellene... ahelyett, hogy megforgatják mit mókus a mogyorót meg rámondanak két miatyánkat és mehet vissza hogy újra beküldhesse.

    Eleve míg eljutott a valódi szervizes emberekhez a kóklerektől... pfff... valami agybaj...

    [ Szerkesztve ]

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

Új hozzászólás Aktív témák