- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crazyman33
senior tag
[ Szerkesztve ]
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
heihachi
addikt
Van ami jobban, van mi kevésbé érzékelhető.
Érdemes kipróbálni, hogy valamelyik csúszkát eltolod egyik végpontjára, és mégy egy-két kört, majd áttolod a másikra, és úgy is mégy egy-két kört. A guminyomás, a diffi, a felfüggesztés, a keresztstabilizátor, a fékek meg pláne elég komolyan érződnek. A leszorítóerő csak a brutálisabb autóknál, ahol több száz kiló leszorítóerő keletkezik érezhető közvetlenül szerintem. Azonban a végletekre gyakorlatilag soha nem állítjuk egyik csúszkát sem, szóval a "valóságban" ennyire nem érezhető a különbség, mint a fenti tesztnél.
Mindemellett azért érdekes kérdés ez a tuning. Ahogy a Forza köridőversenyben a következőket tapasztaltam:
Vettem egy autót, mentem vele egy pályán 5 kört, és megnéztem az időt.
Vettem rá tuningot, de még nem setupoltam, mentem megint 5 kört, és kb 3 másodperccel jobb időt értem el.
Aztán beállítottam a sebességváltót és a leszorítóerőt, semmi mást. Ez a következő 5 körben hozott még 3 másodperccet.
Aztán beállítottam minden mást (magyarul nekiálltam komolyan setupolni), és a következő 5 körben 1 azaz egy tizedet sikerült javítanom. A rákövetkező 20 körben meg még fél másodpercet, de ekkor már nem setupoltam, csak mentem). Még húsz kör, még kb fél másodperc.Most mindegy az autó meg a pálya, és a konkrét idő, a lényeg, amit mondani akarok: a setup csak akkor nyer versenyt, ha tizedekről, századokról van szó. Sokkal több időt hoz a pálya alapos ismerete (a végén a 40 kör alatt többet javultam, mint a nagy setupolás utáni 5 körben) és a tuning alkatrészek jó megválasztása (pl nagyon nem mindegy, hogy négykerék vagy hátsókerék hajtás illetve hogy milyen gumi van a kocsin, menyire könnyű a gép, stb.).
Szerintem a legfontosabb, hogy a váltó és a leszorító erő a pályához be legyen állítva. A többit meg csak annyira kell elállítani, hogy az autó ne legyen se nagyon túl, se nagyon alulkormányzott. Ennél többet csak akkor érdemes foglalkozni vele, ha valakinek feltétlenül kellenek a tized-századmásodpercek.
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Crazyman33
senior tag
Ezzel nem vagy egyedül, gondolom tudod.
Én sem vagyok egy húdegyors fosőr, de nem is a győzelem a legfontosabb főleg privátnál.Többen a köridőben is azért nem indulnak mert azt mondják kevesek oda. Na szerintem ilyen nincs. Ha már 3 olyan versenyző nevezne aki ezt vallja magáról hogy kevés, már rögtön lennének ellenfelek. Mehetne a harc a tizedekért is.
Plussz gyakorlásnak sem rossz, sem az onlájn sem a köridő.
Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.
-
heihachi
addikt
Ahhh, ez ne legyen gond. Általában az szokott lenni, hogy ha valaki nagyon lemarad (értsd, még látja az előtte menőt, de az már nincs egy féktávnyira), akkor egyszerűen bevárjuk egymást. Ha valaki pl elnéz egy kanyart, akkor megvárjuk, ha valakit véletlenül meglökünk, akkor visszaengedjük az élre. Ilyenkor ha nem vérre megy, akkor nincs kézi kuplungos nitró.
A múltkor pl fogócskáztunk, össze-vissza előre hátra mentünk a pályán és mellette, ott meg aztán végképp nem számít, ki gyorsabb a pályán"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Assetto Corsa Competizione
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel