- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- iPhone topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Red Bull: Abnormális a fölényünk
Ezzel szerintem mindenki tisztában van, róluk szólt az év. Talán a valaha legjobban összerakott autó a mezőnyhöz képest.
Hamilton Nicole -al a szakítás határára kerültek...
Nem ez volt tavaly is? Akkor is arra fogták az évet, hogy a magánéleti problémák miatt nem volt koncentrált?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz JColee #36845 üzenetére
Hát, ha úgy csinálják mint a Ferrari, akkor igen. De ha jól van bekalibrálva a szélcsatorna, és ott biztató eredményeket mutat, akkor a pályán is jó lehet. Ha már a szélcsatornában megbukik, akkor le se gyártanak belőle egy normál méretű verziót, mert spórolás van.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz proof88 #36869 üzenetére
Hurrá. Remélem Gyula, meg az autómániás szépfiú is lapátra kerül végre, és nem mennek a sorozattal. Jó is, így már nyugodtan ki is szedhetem a bekeresett műsorok közül a retek klubot, másért nagyon úgysem kapcsolok oda. Remélem az M1 veszi át.
mod: 2120, azt már én sem élem meg. Ezt nagyon benézték a korrektorok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #36896 üzenetére
Huh, és? Ebben mi a nagy szám, nem értem...
kukinyo:Önzetlen csapatjátékos? Jah, ezt már a tavalyi év megmutatta, hogy valójában mennyire csapatjátékos.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #36903 üzenetére
Jah, Wéber az egyetlen az összes közül, aki normálisan csinálja. Nekem pl. nagyon bejön, mikor ő kommentál a gyulám mellett, legalább kicsit emeli a színvonalat, és sok érdekes info -t oszt meg. Jah, és nem visít mint akit herélnek.
Palik-Wéber páros lenne az igazi, akkor halhatnánk új infokat a Shell fejlesztéseiről.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Ricardo #36968 üzenetére
Ha már ez, akkor a német a legszebb, arra rá is klikkeltem, 1x. A magyar szerintem egy katasztrófa....nem ide való.
Na meg ismét megtudtuk azt is, hogy mennyit ér a híres magyarságunk, büszkék lehetünk. Lassan külföldön is el kell takarni a rendszámon a H betűt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #36974 üzenetére
Válaszoltam McCartman kérdésére.
Hogy jön ide? Hát Ti csodálkoztok, hogy milyen módszerekkel ütötték ki a magyar hímzést. Na persze itt is ment a trükközés, magyarhoz hűen.
Egyébként meg idézlek: "Megtudta nemzetközi szinten mit jelent magyarnak lenni.."
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #36979 üzenetére
Jól van, ne idegeskedj, mert káros lehet az egészségedre. Egyébként köze van, minden ahhoz kötődik. Lásd ENSZ BT.
Egyébként meggondolandó amit tanácsolsz... De azért itt maradok, ugye megengeded?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #36984 üzenetére
Na nem már... Nem kell most is megjátszani magad.
Plutor:
Hát, érdekes. Amcsik a bizonyos 2005-ös bortány óta nem komázzák az F1 -et, még annyira sem, mint előtte. Szvsz, nem tudom elképzelni, hogy ott van erre igény. Náluk más világ van, az Indy meg a Nascar a menő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #37035 üzenetére
Ez nem igaz, ekkora baromságot ne mondjál már. Nem az autó megfogásán/lassításán van a hangsúly, hanem azon, hogy aszfaltozott bukótéren tudod irányítani az autód, így van lehetőség korrigálni, elkerülni a balesetet, megfékezni az autót. Míg sóderágyban csak utas vagy, ott nem tehetsz semmit.
A biztonsággal nincsenek problémák, kell is.
Csak hogy lásd: 1954 -től kezdve 1994 Imoláig 26 versenyző halt meg F1-es autó volánjánál. Ha átlagot is számítok, akkor ez évtizedenként 5 versenyző. És akkor még nem számoltam a pálya személyzetét, és a nézőket, amik száma magasabb.
94 óta nem történt a pilóták körében haláleset, pedig volt nem egy kettő nagy bukás, ütközés. Ha másért nem, akkor ezért megéri, és igenis kell nyomni, törekedni kell arra, hogy ilyen ne fordulhasson elő.
Ettől még az esős versenyek viccesek, de ez is az FIA hibája, miért kellett kiszedni a monsoon gumikat? Régen pl. Malayon ha kevés volt a sima esős abroncs, akkor felrakták azt, és köröztek tovább. Mert hiába engednék el a versenyzőket felhőszakadásban, azonnal felúszna az autó, legalábbis a jelenlegi állapotokat nézve. És miért lett eltörölve? Költségcsökkentés címen. Nekem azzal van ki a tököm. Mert a V10 éra volt az igazi, akkor még nagyobb volt a szabadság is. Most minden jót betiltanak 1 év után. pl. a dupla fedeles diffúzorok. Miért probléma az? Az F csatorna is szuper volt. De pl. a DRS az szánalmas, az F1 egyik szégyene, hogy idáig kellett süllyedni az előzésekért(kikerülések). Anno nem azért változott meg az autók formája, hogy segítse az előzéseket? Hát dehogynem. Azt semmit nem ért, de óriási pénzbe került mindenkinek erre a fejlesztési vonalra átállni, mert nulláról kellett indulni. Tehát tök értelmetlen volt ez a módosítás is.
Beszélnek itt a költségekről, meg a zöld energiáról. És akkor az éjszakai futam mit keres itt?? Vagy ott a világítást a napkollektorok által eltárolt energiával működtetik... mert kötve hiszem. Tiszta pazarlás, nagy hülyeség.
És jön a sok ócska pálya, egyik szarabb mint a másik. Bezzeg a régi helyszíneken nem volt ilyen probléma. Csak ugye azok mára nem tudják megfizetni az F1-et.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #37037 üzenetére
Azért kell aszfaltozott bukótér, mert ott tudsz korrigálni, és akár meg is tudod akadályozni az ütközést. Most őszintén, melyik fogja jobban az autót? Aszfalton 4 kerék blokkolva, és úgy csúszik a fal felé. Vagy kavicságyban szintén blokkoló kerék, de az autó pattog, nincs állandó kontaktus a kavics és a gumik között, ráadásul a gumi egyáltalán nem tapad a kavicson, ergo nem fogja úgy az autót, mint mikor az aszfalton.
Próbáld ki. Én már tapasztaltam kint a Hungaroringen fedett autóval, hogy mi a különbség. És bizony a kavicson mázlim volt, csak utas voltam. De ugye a jóval alacsonyabb sebesség miatt megúsztam. Míg aszfaltozott bukótéren ugyan akkora sebességnél tudtam korrigálni, és visszajönni. (És nem is egyszer jártam meg egyiket sem, rohadt hideg gumik. ) Mikor kimész egyenesen, mert benézel egy kanyart melyiken állsz meg előbb? Az aszfalton, ahol végig tudsz satuzni, vagy a kavicson, ahol csak végigpattogsz?"Az Aero-csomag lényege az volt, hogy előzés szempontjából kedvezőbbé tegyék az autókról lelépő légáramlatokat."
És ez sikerült? A nagy pikulát sikerült. Csak a pénz ment rá. Mennyi volt a V10-es motorok fejlesztése? Mennyi lesz most a V6 Turbo -ké? Hopp, ezeket a költségeket senki nem számolja, milyen érdekes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #37171 üzenetére
Eddig mindenhol az volt, nem csak ott. Másra ez nem jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SpongyaBob #37175 üzenetére
Akkor ez Schumacherre is vonatkozik. Mert az igaz, hogy gyengébb az időmérőn, ellenben futamon kiválóak a rajtjai(mezőnyben a legjobb), és a versenytempója ugyan olyan jó.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #37245 üzenetére
Nem mondasz újdonságot. Mégis mindenki oda van vele...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Robi BALBOA #37259 üzenetére
Ez szerintem sehogy. Szvsz, még ha át is megy a teszteken, vizuálisan látható, hogy nem marad nyugton. Ez egy verseny alatt elkopna. Vagy az aljára koptatót kellene szögezni.
Bár ha mégis átmegy, kíváncsi leszek ki fog a legjobban lázadni a dolog ellen. De van egy tippem.Robi BALBOA: És ha az FIA súlyozás tesztjén szépen átmegy, meg sem moccan? Akkor ugye legális, hiába szemmel láthatóan illegális.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Robi BALBOA #37265 üzenetére
Pedig ha a teszteken átmegy, akkor kénytelenek annyiban hagyni. Mert ugye nem kivételezünk, anno a két Red Bull szárnya is szemmel láthatóan hajlott, csak nem ennyire feltűnően. Itt a szikra erős árulkodó jel.
proof88: Pedig ott még pénz is lenne rá. Csak hát ami veszteséges, ráadásul ekkora mértékben, azt nem éri meg működtetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, már beindult a morgás a szárny miatt. De ugye ha átment a teszten, akkor legális, tehát nem tiltható?! Vagy mégis, és csak egy csapat használhat ilyet büntetlenül?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #37304 üzenetére
Ezen az autón biztos nem lesz az.... Az új modellt ellenben lehet pozitívan érinti, ha úgy tervezik meg. Márpedig nagyon úgy néz ki, hogy elmennek ebbe az irányba.(végre )
Ha provokációnak szánják, akkor merem remélni, hogy IM-re is fent hagyják. Végre látni, hogy dolgoznak a fejlesztéseken a Ferrari -nál.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, sikerült mute -t nyomni az ujjongás előtt.
Schumacher ismét nagyot ment, a Nagy 110%-os Nico az időmérős 0.8s -es fölényével is eggyel hátrébb végzett. Jaj de szomorú.
Alonso is szépet ment, így kell ezt csinálni. Massa meg egy noob...Hamilton-Button páros pedig óriásit fordult év végére. Button abszolút jobb, mint Hamilton. Még ha IM-en nem is, versenyen sokkal jobb a tempója, koncentráltabb. Hamilton olyan szinten visszaesett, hogy az már kínos. Jövőre nem ő lesz a jelképes első számú pilóta. És az autóban több van, Button a bizonyíték. Kíváncsi vagyok, Hami most kire fogja az egyre rosszabb teljesítményét.
Don't Tread On Me
Aktív témák
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Trollok komolyan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Autós topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen