- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz JJános #12554 üzenetére
A korábbi autói nagy része sem volt jobb, de mindig roppant gyorsan rátalált arra, hogy hogyan vezesse őket a megváltozott körülmények közt. Most erre nyersen fogalmazva : képtelennek tűnt... A gumi mindenkinél fogyott. Még a vajkezű gombos gumijai is simára koptak a végén./érdekes, hogy mikozben az új inter akár 4 másodperccel is gyorsabb volt, mindenki kettő interrel kínozta magát végig a távon, holott az új készlet 5-6 kör alatt kifizetődhetett.../
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #12588 üzenetére
Ez egy irányváltoztatás volt, akárhogy számolom. Angol logika szerint : elindul befelé(ez az eredeti iránya) - majd ezt az irányt megváltoztatva kifelé. Jó hogy nem olyanokat linkelgetsz, amikor a száradó pályán tócsában hűti a kereket valaki... Eddig amiatt aggódtam, hogy beköltözött hozzád az éjjeli műszakos német takarítónő, de hál égnek csak a szerecsenmosdatás kezdi ködbe burkolni az itélőképességedet...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz raczger #12597 üzenetére
Sőt, lehetne olyat is, hogy a szerelők hány kerékcseréből hányat csesznek el, és mondjuk átllagboxidő. Idén a Red Bull Webbernek 3x rontott./tavaly csak kétszer eresztették ki a foglalt boxutcába/. A kinai fiaskónál ráfogják, hogy nekiment az emelőnek, de mikor Ferrarinánál a szerelő is repült, akkor is gyorsabban végeztek, a jobb első keréknél lévő szöszmötölésnek meg aztán kevés köze van az emelőhöz...
Szóval lehetne egy ilyen statisztika is, elvégre össze lehet ezzel is hozni annyi hátrányt, mint egy rosz gyertyával...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12604 üzenetére
Mechanikai modellként úgy tudná kilőni a tartály tömegváltozásából adódó sülyedést, ha azt kvázi kirugózatlan tömegként terhelné át a futóműre - aktív elem híján. De azt praktikusan hogy oldaná meg Newey?....
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Vistaboy #12647 üzenetére
Ezen a futam kapcsán emlékezni kéne egy Nannini nevű srácra is, aki valszeg egy futamgyőzelemnél többre vitte volna, ha nem veszti el a karját egy buta balesetben..
bár én fejből megmondanám a befutó hármast, de nem rontom el, ha még nem nézted meg...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Vistaboy #12662 üzenetére
No te viszont elrontottad a többiek mókáját. Azért szegény Bergert lehetett sajnálni- beáll a pole-ra, és annyira kell spórólnia a naftával, hogy a végén még a pontról is lemarad...
Nigelről meg: 89-ben a magyaron 12. helyről gázolt át mezőnyön, franciaországban pedig a boxból rajtolva lett második...(és ez nála rendszeres volt) -ez a fazon egyedül kétszer annyit dobott a műsoron, mint Lajoska és Lonzi együtt... (a wikipédia róla készült címszava adhat tippeket arra, hogy megsasoljad azokat a futmokat, amitől egyszeres világbajnokként legendává vált valaki! - jut eszembe - a célbatolós fazon is ő volt, és nem Prost)
Különben a 90-es brittet is érdekes megsasolni. A végeredményen nem látszik, de volt ott egy Newey tervezte zöldeskék autó...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12749 üzenetére
vagy szimplán : ha Schumacher nem alkalmazkodik a Mercédeszhez, a Mercédesz alkalmazkodik Schumacherhez...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
kezdhetjük a tiposzlopot:
Hány Ferrari motor füstöl el a hétvégén?
Megússza-e bünti nélkül a hétvégét Hamilton?
A topcsapaptok hány pilótáját sikerül a helyi roszbránoknak a Q1-ben elhasaltatni?
Hány extra-másodpercet adnak a szerelők Webbernek a kerékcserénél?
Hány kört tud majd megtenni Kobayashi?Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #12782 üzenetére
Figyu, te láttál a 80-as években futamot, hogy a Benettont csóró kukázóknak minősíted? Mikor 83-ban Toleman néven futottak, már gyors autókat csináltak - csak megbízhatatlanokat - megjegyzem marhaság Senna olyasmi dicsőítése is, hogy mit ért el egy semmi autóval. Lehetett vele jó eredményeket elérni, csak szerencse kellett hozzá, hogy a célig egyben maradjon. Csak idő kérdése volt, hogy győznek, és bizony Fabi is összehozhatta volna azt az elsőt még Berger elött. Sumi elött egy percig se voltak masszív középcsapat szint alatt, amely rendszeresen hozott dobogókat, nyert Bergerrel, Nanninivel, Piquet-vel. A jelenlegi top 4 mögötti csapatok, repkednének a boldogságtól, ha úgy hozhatnák meg a sumi elötti Benetton szinvonalát. Az meg egyenesen röhely, hogy szerinted egy divatmulticégnek nincs pénze öltöztetni a pilótáit...
Részemről istenítheted Sumit, de ne fikázd a Benettont!
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz wildrain #12853 üzenetére
Nagyon rá férne, mert valszeg nem Webber-Vettel felállás lesz jövőre. Ezt nem a kimis pletykákból mondom, de szerintem kezd kettőjük közt elmérgesedni a helyzet. A múlt versenyen Vettel fedén állt a rajtra(ez briósnál már alapból egy dühroham lenne), most a Q2-ben meg fölöslegesen licitáltak egymásra.
A Massa lufit pedig Lonzi kipukkasztotta. A lecsúszott alkesz mellet jónak tűnt, de most... A kérdés csak az, hogy Kubica vagy valaki más(esetleg Vettel?) foglalja el a helyét az oroszlánketrecben...
Lajoska - Gombos. Lajoska átok jó - de eszetlen. Gombos meg okosabban csinálja, és képes lennék venni egy lottószelvényt(nálam az pedig szamáradó), ha vele tölthetném ki.
Ha nem egymás közt megy a harc késhegyre, akkor itt jövőre sem lesz pilótacsere.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #12879 üzenetére
Nos, a sárgazászló figyelmenkivül hagyását és a boxutcai legyezgetést nem hogy figyelmeztetéssel, hanem egy kiállítással kéne büntetni. A pályán történő keménykedéseknél az autót törhetik össze leginkább, de csak egyszer szabaduljanak nagytempóval a szerelők vagy pályamunkások közé - no ott arathat a halál... De szerintem amíg valamelyik elmebeteg ki nem írt egy kissebb brigádot, addig nem lesz változás...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz wildrain #13044 üzenetére
Szerintem inkább visszaestek. Rosberg jóval hátrébb került, Sumi meg ott van ahol volt: valahol 10 másodpercel Sutil előtt... Hogy elégedett? Sikerült a 50 körön keresztül IFA-znia Gombossal és Maszattal, és a csapattárs is mögötte - kína után ez a kéjmámor...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #13072 üzenetére
Az nem volt feltűnő, hogy Kobayashi se boldogult Petrovval? Ő se tudna előzni? Nem! Ezt a katalán pályát kéne kihajítani a naptárból, mert mesterpéldája annak, hogy hogyan lehet egy monacoinál 2x gyorsabb 2x szélesebb aszfaltcsíkot összehozni úgy, hogy 2x nehezebb legyen az előzés. A nagy tempójú kanyarjainak egymásutánjai arra valók, hogy se ésszel se erőből ne előzhessen senki, csak a másik hibájából. Rosbergnek is folyton azt kellett várnia, hogy mikor hibáznak az elötte. No hát se Sumi, se Petrov nem hibázott...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz proof88 #13098 üzenetére
Az biztos, hogy van neki egy kellemes ritmusa a szimulátorban, de még a hoszabb egyenes nem segítene. Egyetlen volalat kínál, nincs olyan melléesős S szakasz, az egyenesekbe pedig nem parabolikus rágyorsítós rész visz, és nem kifékezös törésben végződik...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #13130 üzenetére
Hát gombos ezt a szitut kissé elbambulta. Nem Sumit kéne szidnia. Szidhatja a technikai kiírásokat, a pályát, vagy épp a bambaságát, de Sumit ezért szituért nem kéne. Mondjuk Vettel murisabb volt hasonló szituban - még a pályáról is lemenekült. Hiába, no -Lajoska már jól megterrorizálta a népet...
A linkedet meg törölték. Kezd egyesek agyára menni a jogtulajdonlás. Ki akarják adni DVD-n vagy mi az ivarmirigyem?
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz legiaap #13397 üzenetére
Miért? 5-2 volt a bikáké. És bár Webbo nyit az élről, azért a szerelők rendszeresen szoktak adni neki néhány extra másodpercet - múltkor visont megzavarta őket, hogy a hátrébb álló Seb jött ki korábban - így az ő kerékcseréjét cseszték el. Meg persze lehet eső is... Szóval lesz még izgalom...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz [CS]Blade2 #13444 üzenetére
Eső és a káosz az jöhet, de azért remélem Webbo behúzza ezt a futamot is - meg még a következőt hogy a tabella élére álljon. Átok kiváncsi lennék arra, hogy szűkülne vissza Vettel arca, és mint próbálná meg Lapaj megmagyarázni a helyzetet/év elején 7 esélyesről beszélt - Webbert gyengének minősítve/
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz [CS]Blade2 #13448 üzenetére
Kubica maszat és lajoska elött lenne 6 forduló után
bent az esélyes nyolcas közepén - AAAHHHH![ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz 7Heads Drago #13478 üzenetére
azért elég tágan vett néhány kanyart. De ha Webbo végig így nyomja az évet, akkor csak a Red Bull szerelői(van érzékük hozzá) menthetik meg a szezont attól, hogy nehogy valami ausztrál verziós sumimisis rémur(n)alommá váljon ez a szezon...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #13986 üzenetére
Nofene. A Webber-Hamilton eset után én voltam a hülye, mert agyhalottnak tartottam a SC-vonal szabályt. Mostmár rengeteg hülye van itt rajtam kívül. A szabály idétlen, de Sumi megszegte, tehát a bünti jogos. Különben is, szerintem semmi értelme sincs a szóbeli enye-benyéknek - tehát szívből üdvözlöm, hogy valaki be is akarja tartatni a szabályt. A szabály meg szörnyű - gondoljatok bele, hogyha mások korábbi SC után is próbálkoztak volna a kanyarban, és olyan trullis eredménnyel hozták volna össze...
Érdekes, hogy birkát meg nem büntették meg az eldobott kormányért. Az is veszélyes dolog volt. Mondjuk én megértem: vb-re képes tehetség évekig vizhordófiúként Sumimisi mellett. Vacak évek a Hondánál, majd a Brawnnál valami szőrnyű pechszéria miatt a fél szezont átalvó csapattárs lesz a világbajnok, és egy defekt miatt a második hely is elmegy a szezon legvégén. Aztán hiába brillirozik a Williamsnél, sehol egy jobb szerződésre esély. Most miután hihetetlenül elkapta a rajtot és az életét megkeserítő Sumit hátamőgé vágva vehetne egy kis revansot - hát a szerelők ezt is elrontják neki a boxban - aztán miért ne jönne megint egy defekt... - persze hogy eldurran az agya...
Webbonak meg gratula. A bukik 9 napja még 23x-osra tartották, most már 3,5x-ös. Kívánok neki további sok sikert, hogy Frank tata után talán mások is megkérdőjelezzék a korábbi véleményüket... Különösen Lapajét várom...Utánam a kondenzcsik!
-
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #14295 üzenetére
Most Vetel azért rosszabb lett, mert Webbo brillirozott az elmúlt két futamon? Mondjuk ha Seb az új leányzójával is tovább kapja az ilyen ruhákat, akkor hamarosan a kanapén fekve fog mesélni a gyerekkoráról...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Rosszul látod. Vettel vagy éppen Alonso sosem hibázik. Lonzi nem vesztett 0,5 másodpecet az elfékezéssel, hanem a Ferrari volt rosz, hogy maszat hogy jutot tovább - syntax error. Vettel az RB rosz rajtkuplungja miatt vesztette a vb-t tavaly, az a 4 kiesés meg sem volt, és még mindegyiknél más volt a hibás.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz 7Heads Drago #14788 üzenetére
Wéber jól monta elejét Webber végét Vettel.
300% Vettel
Mi lett volna a teendő Webbo helyében, ha elrontotta a kigyorsítási ívet - középen tartani, hogy a lehetőlegkedvezőbb pozicióból vehesse a fordulót és a legutolsó pillanatig kint tarthassa a kedvezőtlenebb íven az ellenfelet. Ennek 100% eleget tett.
Vettel helyében ilyen tempókülönbségnél és szabad ideális ívnél az előzést minden GRID-nél komolyabb szinten nyomuló emberszabású az ideális ív felé kezdte volna meg, azaz jobbra. -100%
Ha már elcseszte, és belül próbálkozik nézzen oldalra is mielött el kezd az ideális ív felé fordulni, ha pedig az agya elborult a stresztől, akkor fékezen vissza az előzésből, ne pedig rátsa rá a másikra a kormányt. -100%, -100%
Ha már az egészet galyra vágta, előbb gondolja higgadtan végig az egészet, és ne kezdje mutogatni hogy hülye Kubica, Kimi, Webber...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz JColee #14806 üzenetére
Akkora volt a tempókülömbség, hogy tisztán be ért volna elé a kanyar végéig. És ahogy nézem, Vettel ezt a rárántást direkt csinálta. Nem előzni akart - arra még ott volt a fél egyenes, hanem balhézni. Képtelen elviselni, hogy eddig tömjénezték, most a csapattárs elöbb összehozzon egy mesterhármast. Figyeld majd meg, rohadtul ki akarja már túrni a csapatból Webbert, arra épíve, hogy neki van szerződése, Webbernek meg nincs...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Egyébbként lenne egy hülye kérdésem: kik centizték ki a bikáknál és a mekinél az üzemanyagot? Rosz munkát végeztek...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
- Apple iPad Mini 6th gen 64 gb wifi + cellular SpaceGrey
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Magyar Billentyűzet! Lenovo ThinkPad T430 - i5-G3 I 8GB I 320GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen