- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Végigtapiztam a gumis ajtónyitót de nem éreztem alatta semmilyen gombot vagy kapcsolót.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz patomi #24308 üzenetére
+ (#24294) paltom: Sok minden lehet, ki kell olvasni a hibatárolót. Nem egy drága hacacáré ha nincs otthon nekünk saját. Értelmesebb műhelyekben azért komolyabb diag cuccok vannak.
Óracsoport volt már javítva?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Hétvégi autóbuzera is megvolt.
Tegnap kiporszívóztam és áttörölgettem a belteret.
Ma pedig kapott új szélvédő spricniket, sajna a régiek alatt elporladt a gumi tömítés. Kicsit sokba volt, 5700 pénz volt a pár helyben véve de rendelve se lett volna olcsóbb mondjuk Cromaxból, mert ott meg a PK ami rátesz egy lapáttal szal egykutya.
Az anyós oldali lifegős műanyagot ami az ülés mellett van az ajtó felé azt is megcsináltam. Belül fúrtam egy lukat a tönkrement patent talpába és gyorskötözővel a patent lukán átbújtatva odaerősítettem. Kicsit macerás volt hozzáférni, de most olyan mint a gyári!
Akkut fél délután megint töltőre dugtam, holnap irány a meló./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Olyan vagy! Kééépet a görgőkről!
Meg némi infót, h mibe fájt a felújítás meg a kupakok. Ha nem publikus akkor privátba!7Sony7: Lidlben vettem töltőt. Nem kell levenni hozzá a sarut.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Az utóbbi néhány napban, de főleg ma két "aggasztó" dologra lettem figyelmes. Tudom ez nem a látó és javasasszonyok topicja, de hátha van tippetek mi a franc lehet.
1. 18:20-kor értem haza. 2km míg hazaértem és kiszállva a kocsiból az asszony és én is égett műanyag szagot éreztünk. Namost tegnap a motorháztető szigetelést tisztítottam ki kárpit tisztítóval, talán annak a szaga lehet?
Felpattintva a géptetőt a motortérből ~4km után dőlt a forróság, mondjuk reggeltől mostanáig a napon állt.2. Mióta felkerültek a nyári kerekek, dinamikusabb vezetési stílusban éles balos kanyarokban bizonytalan a kocsi hátulja. Jobbos kanyarokban nem. Olyan, mintha a gumi betapadna, de a kocsi hátulja nem követné. Lehet csak a ballonos gumi miatt (205/55 r16, hankook vp3 egy nyarat futott gumik), de tavaly emlékeim szerint nem volt ilyen. És miért csak balosban. Azon is gondolkodtam, lehet én csináltam rosszul valamit, de minden csavart rendesen meghúztam, a fékeket nem vettem le, csak féktisztítót, drótkefét és rozsdagátlót láttak és szerintem ha maradt is valami a tárcsákon vagy a betéteken azok már elpárologtak.
Ötletek?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz patomi #24343 üzenetére
Hátul minden új. Komplett futómű javító készlet szilentekkel és vasakkal, új lengéscsillapítók és rugók is kerültek bele tavaly.
Fura ez egy elsőkerék-meghajtású kocsitól. Guminyomás rendben, 2.3-ra fújtam az összeset kerékcserekor ami talán egy vagy másfél hete volt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz patomi #24345 üzenetére
Értékelem az igyekezeted és a segítséget de tavaly háromszor volt futómű állításon.
Téli kerékkel nem volt ilyen gond de még hasonlót sem tapasztaltam, igaz az prémium gumi 15-ös acélon. Tapadt, mint a bélyeg. Persze ettől még lehet érdemes lenne elvinni megint, a jó magyar utak és a méteres kátyúk amik itt a városban vannak biztos nem tesznek jót a geometriának és a felniknek, de 90%-ban ismerem az összes ilyen gödröt és aknafedelet és messziről kerülöm mind.A hibás mozgókúpos anyát is cseréltem szinte azonnal, szóval az sem lehet. Pedig bal hátul volt.
A szilentek meg csak nem mennek szarrá egy év alatt. Gynús ez nekem, h kerékcsere után jött ez elő.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz darvinya #24347 üzenetére
Ezzel is tisztában vagyok, de 2518 és 2418 a DOT szám, tehát nincs két éves és ebből csak egy nyarat ment.
Másfél év alatt tettem bele ~10500 km-t, szal tulajdonképpen alig futott. Ennyire nem lehet szar a gumim. 5-6 éves guminál még elhiszem, de ezek még szinte újak.diablo1984: Értem. Így minden esetre nem maradhat. Egyébként Sachs gátlók és ROC rugók kerültek hátra napra pontosan tavaly január 24-én.
Legegyszerűbb lesz ha elviszem szervizbe, basszus mennyire nem hiányzott ez most... Na mindegy, legalább megejtjük rajta a szepfedél tömítést is, ha már úgyis bekerül.Csináltatott már valaki teljes revíziót mostanában? Állapotfelmérés óta csak toldozva-foltozva volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz darvinya #24353 üzenetére
Gumiápolóval voltak kezelve, de forgatni nem forgattam. Egymáson voltak tárolva, elvileg így kell/biztonságos.
Ok, kösz mindenkinek. Átnézetem szervizben, hátha találnak valamit.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Összeszámoltam az összes eddigi tételt, amit a kocsira költöttem. Át kellett írnom mindent egy nagyobb füzetbe, mert a kicsi betelt. Anyag + szerelési költségek, az utolsó csavarig de benzinköltség nélkül. Nem kellett volna...
Hozzáteszem, még így is a legolcsóbb új autó (benzines kombi) árának kábé a felénél járok ami a vételár + költségeket illeti.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz radi8tor #24403 üzenetére
Mire gondolsz pontosan ami nem lett volna indokolt? Egyedül talán a szervo szivattyút nem kellett volna piszkálni, de a csövek akkor is elnyíródtak volna rajta.
A kocsi rendberakással az a "baj", h igazából egyik tétel sem értéknövelő. Utólag visszatekintve nem ez volt az évtized vétele elismerem. Kicsit több pénzért vehettem volna olyat, amire fele ennyit se kellett volna rálocsolni, de ami elmúlt elmúlt. Most már használni kell és legalább nyugodtam alszom abban a tudatban, h ami cserés volt azt nagy eséllyel már nem kell bolygatni.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Elraktam a számlákat az alkatrészekről, tankolások blokkjait, bevéstem a munkadíjakat. Ezek vannak a füzetben (járulékos költségek valóban nincsenek benne) és nem is voltam alapos, mert h milyen km állásoknál történtek az események azok elmaradtak.
Szerintem jobb tisztában lenni mennyit költöttem rá. Talán amivel fogni lehetett volna kicsit a kiadásokon az az alufelni és csavarjai lehettek volna, meg a két garnitúra új gumi helyett vehettem volna négyévszakost. Ezek összesen 199k tettek ki.
Csak mikor összeadja az ember a sok kis tételt és a végén meglátja, h a vételárat már rálocsolta másfél év alatt akkor kicsit elámul.
Eddig csak körülbelül saccolgattam a kiadasokat, kábé 750k-ra tippeltem.
Leírom, nem titok: 1,05m-ért vettem és papírforma szerint +1,16m költöttem rá. Első blikkre ezért lepődtem meg, h megszaladtak a számok.
De én bízom benne, h ez még 8 évig autó lesz és megszolgálja a belefeccölt időt és pénzt. Típushibák javítva illetve megelőzve, futómű új, gumik újak...
A számok tükrében sem bántam meg, h megvettem. Még néhány km és lesz benne negyedmillió. Ha kitart alattam akkor 23 éves korára is csak kábé 330e lesz benne.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #24416 üzenetére
Na igen, ezzel nem lehet számolni és kivédeni. Sajnos benne van a pakliban. Biztos rohadt kellemetlen egy ilyen, sose legyen benne részem. Ha nem lenne más alternatíva én is elengedném.
Pici gyerkőc is utazik benne, így számomra a kocsi üzembiztonsága az első. Ezért sem halogattam sokáig a futóművet.
Az úri huncutságok már más tészta (könyöklő, légterelő, törött műanyag elemek cseréje, fekete hátteres lámpa,...). Ezek inkább kényelmi dolgok, élhetőbbé teszik a benne töltött időt illetve egy kis esztétika. Nem felesleges rongyrázás. Ha jól megnézem a tételek legjava a futómű részeit teszik ki illetve a munkadíjak. A komplett hátsó rész szétbombázása volt csak 52k, ugyanennyi volt a kipuff és az első rész szerelése is./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Tegnap mentem bótba és már másodszor intettek nekem másik kettes fókából. Namostakkor vagy összekevernek valakivel vagy a Fordosok átvették a régi Volvósok integetését.
Az az érdekes, h nem láttam még ilyen V3 színű vagy fekete kombit a városban. Van zöld, fehér fészliftes, újabban pár utcával lejjebb is lett két fészes dízel, szóval egyelőre rejtély kivel keverhetnek.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz DeFranco #24479 üzenetére
Nagyon vicces.
radi8tor: Nem az egyezményes nemzetközi intés volt, hanem egy baráti.
Az egyik egy középkorú pacák volt, a másik egy fiatal csaj. Egyik sem volt ismerős, de minden fókuszt megnézek aki szembe jön velem és általában a sofőrjeiket is szemügyre szoktam venni.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Semmi hasonló sem volt, két különböző napon történt az integetés napközben, tehát még a lámpa nem égett, ködlámpa pláne nem. A kocsin nem lóg semmi, útmunkás se. Nem szoktam rápakolni semmit, ezért kizárnám ezt.
kcsa: Van a városban egy tűzpiros 5.0 Mustang és egy új Toyota Supra is, de azoknak se integetek. A Mustangost ismerem, szülész-nőgyógyász.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
A söfőr is benne volt nyakig.
MOL E5 100-as vagy inkább Shell V-Power E5 100?
95%-ban MOL-nál tankolok mert ott sokkal több kedvezmény jön le a végösszegből (Makasz kártya, Otp kedvezmény)
Tankoltam már OMW-nél is egyszer, AVIA-nál pár alkalommal de utóbbinál szarok a töltőpisztolyok. Igazán érdemi változást vagy fogyasztásbeli különbségeket nem tapasztaltam egyikkel sem.
Am azért tankolok E5 100-ast mert talán az adalékok miatt a motornak is jobb, na meg nem utolsó sorban szinte ingyé' van. Tavaly decemberben tankoltam bele utoljára 95-öst, előtte egy évig kábé felváltva kapta a simát és a prémiumot havi váltásokban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz troll81 #24489 üzenetére
Nem kő a "racse", de ártani nem árthat szvsz ha mán occsó.
Noname kutak: Anno (~8-10 éve) gyakrabban mentem Dombóvár-Szekszárd távokat a rönyóval és MOL-os vagy Shell-es simával megjártam 5000-ből oda-vissza. Viszont kétszer is tankoltam egy faluval arrébb és tuti higítva/vizezve volt, mert akkor is 5k-ért tankoltam bele de már az odaút végén elfogyott mindkét alkalommal, szal gyanús. Azóta kerülöm.
Tuggyukjól lehetne optimalizáltatni a motort, h ezután már csak 100-ast adok neki inni és meglenne a "more power" feeling, de annyit nem ér az egész ennél a kocsinál.
Majd ha kapuzárási pánik utolér és ha összejön egy hobbi/hétvégi autóra való akkor veszek valami sorhat vagy V8 sportkupét és úgy fogom csapatni, mint azt húszévesen kellett volna. De ki tudja mi marad addig ezekből a motorokból és körötte a kasznikból.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Egy új sárvédő mondjuk ~10-15k és a festése 30-50k, bontott színazonos 18-25k. Nem lenne egyszerűbb szénszálas elemmel helyettesíteni ami a büdös életbe soha nem fog elrohadni és ráadásul könnyebb is?!
Nem tudom mibe fájhatna egy elem, de sorozatgyártásban szerintem vinnék mint a cukrot már ha legális felszerelni és használni kishazánkban közúton. Csak elkalandoztam ma megint a karosszéria vonalon.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz #31600896 #24557 üzenetére
Itt helyben van egy műhely 50k/elem. Tökmindegy h motorháztető, küszöb vagy ajtó.
Valóban nem tudom mennyibe fájnak a karbon elemek, gondolom nem olcsó de tömeggyártásba olcsósítható lenne szvsz. Csak egy felvetés volt. Karbonszál erősebb mint az acél vagy az alu, a kevlár meg pláne. ~5 perc egy elem préselése ha gépi eljárással készül sorozatgyártással és nem kézzel pacsmagolva. Utóbbi drágább is lehet nem kevéssel.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz radi8tor #24560 üzenetére
Fasza. Azért néztem alá ma, mert fogyott a fékfolyadék tartályból ami meglepett. Múltkori csere után félig volt, most már alatta jár.
Akkor egészen pontosan kuplung felső munkahenger csere? Milyen márka menjen bele?
Meg akkor már veszek visszahúzó rugót is, h legyen tartalékba.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Oks.
Cromaxban van csak Febi. Unixnál nincs ami kicsit fura, viszont U-nál minden horror áron van a Samko-t leszámítva sztam még kedvezménnyel is. Csak azért kérdeztem, van-e ajánlott márka (Bosch, TRW, Sachs, ...)?
Gyorsan megcsináltatnám még a héten./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Brembo volt polcon 16-ért, Textar dot4 0.5l fékfolyadékot adták utántöltésre 1k-ért.
Holnap reggel viszem a szerelőhöz és kicseréltetem a foghíjjas hosszbordás szíjjakat is.Tök jó lenne egy olyan huzamosabb időszak (2-3 hónap), h nem kell hozzányúlni a kocsihoz, max tankolni. Mindig előjön valami. Szeretem a meglepetéseket, de nem pont így.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz radi8tor #24587 üzenetére
Am E5 100 meddig áll el kannában? Kábé? Mert van itthon 15 liter.
Az a vicc, h megint nem sikerült még 12k-ért sem tele nyomni. Negyed tankkal fordultam be a kútra és kedvezménnyel fizettem tíz felet. Ez borzasztó. Ennél már csak az lenne rosszabb ha fizetnének azért, h tankolhassak.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz radi8tor #24591 üzenetére
Akkor nincs mese, el kell autózni és betölteni a kannásat.
gabor9991: 95-ös gyorsabban romlik mint a prémium nem? Vagy rosszul tudom?
Fékfolyadékra légtelenítés után gondolom elég csak rátölteni a végén, nem kell cserélni az egészet. Nem tudom milyen márkát lötyköltek bele a szervizben. Gondolom nem a márka számít, a lötty ugyanaz lehet.
(#24595) kcsa: DOT4 természetesen, Textart adták.
(#24584) Plazmacucci: 1.05 misi volt a vételár, másfél év alatt 1.116 millió ment rá. A javát a futómű ette meg és a szerelési költségek, meg a sok apróság is kitett egy nagyobb összeget.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Kuplung munkahenger és hosszbordás szíjak cserélve, fékfolyadék feltöltve maxig 12000 pénz ellenében.
Majdnem beszartam mikor kitolattam a műhelyből, mert nem akart kijönni a váltó rükiből. Leállítás és sűrű kuplung nyomkodás után már minden működött rendesen.
Szelepfedél tömítés cseréjét beígértem a szerelőnek nyárra, most nem foglalkozok vele.
Szeptemberben talán már lesz lehetőség egy kis családi kiruccanásra, jól felpakolva./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Skacok!
Az mennyire normális, h mélyebben fog a kuplung a munkahenger csere óta?
Elindultam melóból hazafelé és kapásból kétszer lefulladtam, pedig eddig még nem sikerült ilyet összehozni. Lehet ezen állítani vagy h orvosolható, h a pedálút 25-30%-a ne legyen holtjátékban?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz radi8tor #24667 üzenetére
Csak kuplung munkahenger csere volt, papír szerint előző tulajnál lett cserélve komplett kuplung szett 2018 tavaszán (igaz, sajnos csak olcsójános márka került be).
Most pont olyan a pedál játéka, mint amit darvinya linkelt. Korábban az a felső holtjáték kisebb volt, ezt éreztem a csere után. Ezek szerint akkor minden jó, szerintem hamar megszokom.
De nyugtassatok meg, ugye elvileg véletlenül sem szabadna visszalevegősödnie a rendszernek?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Ma reggel munkából hazafelé jövet vettem észre, h bizony km/mérföldkőhöz érkezett és megörökítettem:
A 6000CD-n a kijelző az utóbbi időben kétszer is azt produkálta, h nem mutatta se a dátumot se az időt, csak a vízszintes vonalak voltak. Az óracsoporton nincs semmi hiba, tavaly javítva lett megelőzés céljából. Indítás után mindkétszer megjelentek a számok és működött.
Másik furcsaság, h tegnap sokat állt kint a napon és este hazafelé a CD-ről átváltott hirtelen rádióra. Azért is fura mert csak sistergés van beállítva a rádión, mert nem hallgatok olyat. Így meglepett a tisztán bejövő Retró Rádió. Elnémítottam, majd újra a CD indult el. Alkalmanként tavaly nyáron is csinált már ilyet így nem hinném, h az utólag beépített sub lenne a ludas.
Ötletek? Lehet olyan mint én és nem bírja a nagy meleget?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
MK2 gyári rádió zavarra valaki? #24708
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Elmondhatnátok, h a házilag leeresztett olajat hová teszitek...
Gondolkodom én is, h megcsinálom magam (bár sajna nincs se aknám, se nyomatékkulcsom, azokkal sokkal könnyebb lenne az élet). Bár annyira nem nagy érvágás ha a szerelőre bízom mert egy olaj + lég és pollenszűrő + gyertyák cseréjének munkadíja megáll 6k-ba. Megvásárlás után vezérlés cserével együtt volt 12k. Igaz szomszéd autószerelőnél és zsebbe.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Így van, ha jól tévedek skandináv üzemmódnak csúfolják, vagy valami ilyesmi. Észak eu államokban (Dániától északra) alapból így van beprogramozva, h nem kell külön kapcsolgatni így gyárilag automatikus a tompított. Ahogy gyújtásra rakják felkapcsolódik. De ki lehet iktatni/módosítani, ezt már vázolták.
SzlobiG: Valóban nem túl szép, kétszer ilyen öreg kocsik szoktak így kinézni.
Az ember azt gondolná, h ahogy az időben lépegetünk előre a szériákkal csak jobb lesz az alvázvédelem, de inkább csak a spórolás látszik sok gyártónál.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Focus MK2 hátsó ablaktörlő lapát h jön le? Cserélni kell, mert mindkét végén elkezdett beszakadni a gumi.
Hella márkájú van most rajta, milyet érdemes felapplikálni?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Szar került a palacsintába. Asszony észrevette ma délután, h a gumiszőnyegen van néhány csepp folyadék. (Még eső előtt)
Megtapiztam és biza hűtőfolyadék, rózsaszín. Jön a motortér felől a két klímacső, a gemmodul mellett érnek be az utastérbe és itt van rajtuk egy-egy műanyag bilincs is. Az alsó csőnél a bilincs alól szivárog a lé, ráadásul meleg a cső, pedig alig 2km-t mentünk most vele, de ez gondolom normális. Picit később dobok fel képet, telóról nem engedi.
Holnap reggel indulunánk ~200km-es körre, el merjek így indulni?Milyen megoldással szokták megszűntetni az ilyen problémát? Majd utána nézek face csoportban is, emlékeim szerint többször is előfordult ez a probléma, h anyós ülésnél ázott a szőnyeg. Csak nem mindegy, h hűtőfolyadék vagy kondenzvíz.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mikor beszálltunk délután 4-5 csepp volt a gumin. Most nagyjából egy óra elteltével 2 csöpp került a papírtörlőre amit alátettem.
Talán itt látszik legjobban ahogy a műanyag bizbasz két széle között szépen megállt egy csepp.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #25090 üzenetére
Okés, bitang nagy köszönöm!
A cső egyébként "simán" szétjön? Hány ilyen O gyűrű + bilincs kombó van a rendszerben?
Fém bilincs nincs esetleg valahol vagy ne is keressek? Talán tartósabb, mint ezek a műanyag vackok.
Rohadt szar helyen van így első blikkre és gázosabb szerelni, mint egy pollenszűrőt. Anyagköltségbe nem lesz drága, munkát meg szerintem továbbpasszolom a szerelőnek. 190+ magas. Ha utána ülök be a kocsiba nem érem el a pedálokat és a kormányt se.
Gondolom előtte le kell engedni a folyadékot, h ne folyjon minden a kárpitra.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest